středa 15. června 2022

DM Haul - letní Dove a Nivea novinky, výbava na festival...

 Ahoj, vítám vás ano opět u nákupního článku. Tentokrát jsem se odměnila za zubařku a využila nákup i k doplnění věcí, co bych tak či tak kupovala příští týden. Hezky jsem si v klidu všechno prošla, prohlédla si, co má jaká značka nového a tak nás neminou ani nějaké ty novinky. Jdeme na to! 

Z kategorii vlasy tu zcela typicky mám zase dvě barvy na vlasy z řad Loreál Excellence, nejen že vyjdou na parádních 140 Kč, ale tentokrát za ně byly i extra body k nákupu navíc. Excellence je mimochodem šetrnější řada než Preference, jediné co trochu pokulhává jsou ty odstíny, co nabízí. Protože jsem dodělala mega lahve Matrixu, tak teď budu zase dost často kupovat vlasovku. Dnes jsem popadla Aussie, kdysi jsem od nich testovala snad tři různé řady, ale tuhle rozhodně ne a už vůbec ne v těchto nových prďáckých baleních. Řada zachraň moje délky zní jako přesně to, co potřebuju. Každý z produktů stál 119 Kč. 
Doplnit zásoby bylo třeba i mezi suchými šampony, po dlouhé době jsem si dopřála moje nejoblíbenější Colab v originální a objemové verzi. Jsou drahé, ale lepší jsem zatím neměla. Jedno balení stojí 139 Kč, ale stojí za každou korunu. Ze stálic už pro moje čtenáře známý olej na intimní hygienu, olej jako konzistence mi vyhovuje prostě víc než gely, tenhle Lactacyd stojí stovku a krásně uklidňuje i po holení. Dove vykopnul na trh hned čtyři nové sprchové gely z toho tři právě v řadě Care by Nature a za  mě nejvoňavější je právě mango. Ve standardní řadě pak vyšel uklidňující s heřmánkem, ten je takový nevýrazný. Stál teda 75 Kč, ale já ho musela mít. 
V rámci festivalové výbavy jsem si koupila termální vodu s acai a limetkou ač to zatím nevypadá na velký vedro, tohle prostě v létě chcete mít po ruce. Já to na sebe stříkám i v práci na probrání a osvěžení. Stála 39,90 Kč a já vím, že mi zrovna tohle balení vydrží relativně dlouho. Antiperspirant už doma nemám žádný kromě toho, co momentálně používám. V cestovní velikosti opět na festival jsem popadla Dove Invisible Dry na ten já nedám absolutně dopustit. Akorát takový prcek tedy stál 69,90 Kč. Novinka číslo 2 dnešního nákupu Nivea Miracle Garden antiperspirant s vůní levandule a lilie, jemná svěží vůně za 64,90 Kč. Čtveřici uzavírá odlakovač od Ebelinu za 17,90 Kč s výtažkem či vůní z aloe vera.
V krasojízdě pokračuju maskama, ty se mi doma prostě neztratí a kord Garnier, já mám nejraději levandulovou a pak tu noční, ale noční teď doma mám a levanduli v čáslavském dm neměly. Vzala jsem zelený čaj a hroznové víno, kus za 50 Kč. Pod oči potom levnější Baleu, kde zase byly novinky - růžové hydrogelové s výtažkem z magnolie za 39,90 Kč a pak z aktuální limitky Welcome To The Jungle s kokosovou vodou a výtažků z papáji za 34, 90 Kč, ty mám zrovna na sobě a nebojte sepíšu vám na ně nějaký dojmy. Oblíbená Big Shotka od Maybeline, protože je měsíc od měsíce dražší a já jinou řasenku do 200 Kč nikdy nebudu tak zbožňovat. Růžová krémová rtěnka mi doma momentálně chyběla, zde jsem sáhla po téměř nejlevnější essence a to v odstínu 04 Naive, no to jsem přesně já a stála jenom 65 Kč. 
Jdeme do finále, na doporučení Haničky jsem vlhčené ubrousky nakoupila v tomhle výhodném balení od privátní značky Babylove, kdy jedno balení vyjde 30 Kč a celý tenhle mega balík 4 menších 119 Kč. Stále nejsou malé odličovací tamponky a tyhle velké byly poslední, tak jsem je vzala i za těch 29,90 Kč. Na festival malá Colgate zubní pasta, ať nemusíme vézt velkou a pak pro strýčka Příhodu silonky, mám doma jinak jen dvoje černé silné punčochy. Vzala jsem ty nejobyčejnější za 44, 90 Kč od Stella Jones, tak jsem zvědavá, co vydrží. Celkem jsem platila 1817 Kč za tu část nákupu, kterou tu dnes vidíte. No celkem jsem díky extra bodům za Loreál a Garnier získala 1102 extra bodů a to už je pěkná sleva na příště. 

Sabča





6 komentářů:

  1. To je docela slušný nákup. Já s odličovacími tampony Ebeline v poslední době moc nekamarádím (rozdělovaly se a to já nenávidím, ale měla jsem teda jen malé) a Garnieru se taky bojím, protože jeijich noční krém byl na 90 % příčinou červených fleků v obličeji, se kterýma jsem bojovala na konci května. Já teď udělala dost slušný nakup v Rossmanu a v YR - dávají narozeninovou slevu a to jsem chtěla vvyužít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, mně to přijde vážně zvláštní znám i slečny, co Ebelin používají v salonech. Jo, to se nedivím, taky když mi něco nesedne, tak se tomu vyhýbám jak čert kříži. To se teda těším na nějaký tvůj nákupový článek.

      Vymazat
  2. Ahoj, tak mangový sprcháč by se zamlouval i mě, ale přijde mi, že jsem si opět vytvořila slušnou zásobičku, spíš bych se měla zaměřit na spotřebu. Hydrogelovou masku pod oči jsem si pořídila taky, nechala jsem se zlákat. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já teda právě naopak už tu mám v zásobách aktuálně jen ten mangový a víc ani fň. Takže budu muset jak to půjde zase doplnit zásoby. Mám teda objednaný jeden velký 720 ml s pumpičkou u Haničky z Avonu.

      Vymazat
  3. Ahoj Sabi,
    moc pěkná nákup, já byla v DM v pátek a nechala jsem tam přes 3500 Kč:-D Ty suché šampony Colab vůbec neznám, jen z tvého vyprávění. Já jsem věrná Batiste, který prostě vždy funguje dobře (vůbec jsem neměla problémy jako ty). Aussie na vlasy mi vůbec nesedí, to si už nesmím kupovat.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Dove sprchové gely jsou nejlepší. :) Tuhle jsem ještě neměla

    OdpovědětVymazat

Přečteno za Duben 2024