čtvrtek 31. března 2022

Spotřebováno #35 za Březen 2022

 Ahoj všichni, vítám vás u jednoho z mých i vašich nejoblíbenějších formátů a tím nemůže být zase nic jiného než spotřebováno. Tenhle měsíc ho zase chystám lehce před skončením měsíce, jsem si téměř jistá, že už nic dalšího spotřebovat nestihnu.


Palmolive Gourmet Berry Delight Body Butter Wash (39,90 Kč)
Jeden z mých poměrně oblíbených sprchových krémů, musím říct, že s tímhle balení už se mi začal vcelku zajídat, tak si ho nejspíš nějakou dobu nepořídím a zkusím něco jiného. Jinak Palmolive má určitě super sprcháče a tenhle, kokosový a jahodový z Gourmet řady jsou vážně super. Čokoládový za mě dost smrdí a vanilku jsem nezkoušela, pak už zbývá snad jenom broskev. Jsou takový želíčkoidní, tudíž jich spotřebujete víc, ale mě to nějak extra nevadí. 

Isana Rasiergel Lovely Dreams (kolem 40 Kč)
Úplně v pohodě gel na holení s takovou sladce-štiplavou vůní růžové barvy. Hezky pěnil a je to jeden z posledních v takhle maličkém balení, co se mi v pohodě vejde do sprchy. Klidně bych si ho koupila znovu až někdy budu mít cestu do Rossmanna. 

Love Beauty and planet Delicious glow Body lotion with muru butter and rose (139 Kč)
Tohle byl zatím největší poděl letošního roku, tělové mléko zezačátku moc hezky vonělo, takže na používání jsem se i těšila. Tak příšerně jak mi to vysušilo pleť, že se mi začala úplně loupat no to už se mi dlouho nestalo. Je moc hezký, že je to přírodní, cruelty free, veganský a bůh ví jaký všechny jiný mantry, no měla jsem takový pocit, že mě to málem sežralo kůži. 

Avon Soothe micelární voda (? dárek od Ježíška)
V pohodě micelárka, tenhle měsíc jsem spotřebovala dvě balení, krásně odličuje a vůbec nedráždí. Navíc i ve velkém balení většinou vyjde na pakatel oproti ostatním. Víc se mi líbí to velké balení, u tohohle je taková zbytečně tvrdá ta láhev a šroubovací uzávěr.

Arad Ochranný krém na ruce s minerály z Mrtvého moře (59,90 Kč)
Jeden z bezpochyby nejlepších krémů na ruce, ještě ke všemu ve velkém 200 ml balení, ideální pro někoho, kdo si ruce maže pravidelně nebo jima dělá. Hezky jemně to voní, dobře se to vstřebává a zanechá to na rukou takovou tu ochranou vrstvu. Dá se koupit například v pracovních oděvech vcelku často.

Oriflame Feminelle Refreshing Intimate Wash Blackcurrant & Lotos Flowe (99,90 Kč)
Úplně obyčejný intimní mýdlo, já jsem z toho nepociťovala nic navíc ani nic špatného, takže takový umyje a nepoškrábe. No asi zase přejdu k olejíčkům, které ačkoliv nedráždí jsou za mě víc pečující. Co se týče Oriflame intim gelů doporučuju počkat na akci, dají se sehnat i za méně než já jsem brala.

Balea Peeling Gel (39,90 Kč)
Moje druhé velké balení peelingu na obličej v životě. Hlavně v zimě se mi dělá suchá místa na čele a na nose a mám tam pak takové šupinky. Vizážistka, co mě líčila na ples kdysi mi doporučila právě nějaký peeling nebo scrub. Tentokrát jsem sáhla po tomhle hlavně kvůli ceně a taky protože jsem ze stejné řady už měla gel i pěnu a bylo to ok. No i tohle bylo rozhodně funkční. Zrníčka se možná trochu hůře rozpouštěla, to je však jediné, co mohu vytknout. 

Balea Hyaluron Pflege Lotion (54,90 Kč)
Nejnovější z Balea tělových sér a za mě velmi použitelné. Voní sladce, připomíná mi to nějakou sladkost z dětství, hrozně rychle se to vstřebá a nechá to všechno jemňoučký jako dětskou prdýlku, na nohy třeba po holení je to pecka. Za ty peníze podle mě není o čem, dobré bývalo i takové růžové, to už bohužel není v prodeji a žluté s oleji mi tak nesedlo a nevoní moc dobře.

Balea Rasiergel Sweet Clementine (34,90 Kč)
Moje poslední balení gelu na holení z vánoční Balea limitovaný edice. Mě teda tahle parfemace z trenek rozhodně nevystřelila ani jsem v ní nic supr čupr necítila jako ostatní. Gel byl oranžové barvy, dobře pěnil a plnil rozhodně svou funkci. 

Balea Natural Beauty sprchový gel s papájou a konopím (39,90 Kč)
Opakem tu je jedna z novinek z řady Natural beauty. Celá řada mě zaujala už na Instagramu ještě než v ČR byla vůbec k dostání. Balení stejně jako většina od Baley funguje super a sprcháč s vůní papáji to nemůže zklamat ve vůni absolutně nikoho, konopí jsem tam necítila. Sprcháč je čirý a dobře pění, no osobně mě trochu vysušoval.

Ziaja Fit Mango Massage Oil Anticelulite Firming (229 Kč)
Obrovský téměř půl litrový olej na tělo s pumpičkou, za mě s trochu zbytečně výraznou parfemací a měl tendence docela rychle usychat. No Saloos a Bi-oil za mě udělaly lepší službu, ačkoliv byly taky 5x menší za stejný peníze. Tohle už znovu asi úplně nepotřebuju. 

Dove Nourishing Secrets Awakening Ritual Body Lotion (? Kč dárek od Ježíška)
Lehčí tělové mléko, které nechávalo takový ten bílý povlak než se vsáklo. Hezky svěže vonělo, je to z té teď velmi zprofanované řady s matchou, sakurou a zeleným čajem. Za mě tělová mléka z Nourishing Secrets řady nejsou to nejlepší, co Dove může nabídnout a spíš bych první koukala do jejich luxusnější DermaSpa.

Avon Soothe Micellar Water (79,90 Kč)
O ní už jsem výše mluvila a tohle je to větší a za mě lepší balení, jak je hubené tak se vám vejde dobře na poličku a nezabere tolik místa a má odklápěcí víčko, což je praktičtější než u menšího balení. 

Oriflame Optimals Deep Cleansing gel (99,90 Kč)
Nejhorší gel na obličej, co jsem za poslední dobu měla. Obsahoval mandlový olej v takových kapslích, co se ani nerozpouštěly a ještě vám zasvinily umyvadlo. Celé to mělo dost hutnou těžkou mazlavou konzistenci, takže bacha na ucpávání pórů. Jsem ráda, že už jsem to dodělala a už nikdy víc. Necpěte prosím oleje do čistících gelů, kdo bude chtít čistit olejem koupí si hydrofilní olej, balzám s oleji nebo tak. 

Ziaja Goat Milk Duo Phase Makeup Remover (99,90 Kč)
Příjemný dvoufázový odličovač na oči, který nijak nepálil nedráždil a nenechával takový ten mastný pocit. Makeup to hezky rozpouštělo už po přiložení tamponku k oku a poradilo si to s jakýmkoliv očním líčením. Klidně bych si ho koupila znovu, úplně bez problému. 

Colab Dry Shampoo Original (139 Kč)
Tohle je značka, která ty suchý šampony prostě umí daleko líp než všema vychvalovaný Batiste, já si zase naivně dva koupila a už asi pátý balení stojí prostě za starou belu a dělá šílený bílý nánosy, co vám z těch vlasů pak padají. To by se mi u tohohle nikdy nestalo, ale zase co dva týdny kupovat suchý šampon za skoro 150 Kč se mi nechce. 

Avon Naturals Kids Mangový rozčesávač na vlasy (79,90 Kč)
Sladce vonící rozčesávač na vlasy původně určený pro děti, ale pochybuju, že jsem jediná kdo to používá z dospěláků. Už mám v koupelně další balení, je to hrozně fajn na používání a alespoň mango se na vás po celém dni usmívá, když už ne vy sami na sebe.....

Avon Footworks Chocolate & Hazelnut Nourishing Cream (59,90 Kč)
Máslíčkový krém na nohy z vánoční edice jsem si nemohla nechat ujít, ačkoliv jsem ho vypoužívala až teď. Moc hezky to vonělo jako horká mléčná čokoláda s hořkostí právě těch oříšků. Mělo to hrozně příjemnou máslovou našlehanou texturu až mi bylo líto, že je to jen 75 ml balení a bylo hnedka pryč. Nedělal to, co červený na popraskané paty, ale byl taky fajn. 

Oriflame Amber Elixir parfemovaná voda (249,90 Kč)
Vůně s opravdu silným základem ambry, santalového dřeva a pižma je dost výrazná, hřejivá a rozhodně alespoň pro mě zimní vůně. Kupovala jsem jí v nějaké akci společně s tělovým krémem. Zezačátku jsem z ní byla nadšená, ale tak v půlce balení se mi omrzela a musela jsem se nutit jí dopoužívat. Hlavně se dost rychle zkazila a vůbec nechápu z jakého důvodu a není to první vůně od Oriflame u níž se mi toto stalo. Dobrý, dobrý, dobrý a najednou to má takový ten výrazně alkoholový ocas. 

Valentino Born in Roma Yellow Dream (vzoreček od Eri)
Kdežto tohle byla zajímavá vůně, žádná prvoplánovka a já jsem jí použila k příležitosti tety narozenin a pak na třídní sraz. Do plného balení bych asi nešla, no vůně to byla příjemná i vcelku vydržela.

Maybelline Fit me Makeup (129 Kč)
Ostudně se přiznávám, že oba makeupy na fotce mi doma prošly, tolik jsem se nemalovala a prostě to nedaly. Fit me byl rozhodně ten lepší z této dvojice, já ho měla na všechny příležitosti, nebyl na pleti těžký a zároveň měl docela slušné krytí a není to poprvé a nejspíš ani naposled, co ho mám. Tenhle se mi nafouknul a pak když jsem se chtěla namalovat tak to udělalo plop a všechno bylo béžový. 

Maybelline Superstay Active wear makeup (220 Kč)
Známý držák od Maybelline byl na mě trochu moc, trochu moc vysušující, hrozně rychle zasychal, takže jste museli zapracovávat vážně rychle a měl tendence dělat masku. Pak jsem se mu začala vyhýbat a teď už je po expiraci a změnil lehce parfemaci.

Maybelline Lipstick Chocolate Truffle (79,90 Kč)
Rtěnka z té jejich úplně základní řady v takové cihlovo-nude barvě mojí nejoblíbenější rtěnkové na mě. Vytknout jí musím to, že se ze rtů při nanesení další vrstvy drolila, nic moc nevydržela a na závěr se mi ačkoliv byla zavřená zlomila a úplně rozkydnula.

Garnier Skin Naturals Hydra Bomb Sheet mask Green tea + Hyaluronic Acid (54,90 Kč) 
Má cenu toto komentovat? Další z řady mých oblíbených plátýnkových masek, tahle byla taková osvěžující a je vhodná i pro problematickou pleť, to za mě všechny i když ne na všech to píšou. 

Nivea Rose Touch Hydrating Sheet mask Organic Rose Water & Hyaluronic Acid (54,90 Kč)
Tahle maska byla z hrozně příjemného plátýnka krásně vytvarovaného, že mi i vcelku sedlo na obličej, troufla bych si říct, že mi zklidnila a vyhladila pleť. Pokud jí uvidíte v drogérii, tak za zkoušku stojí.

Gabriella Salvete Maska na nohy s propolisem a výtažkem z perel (39,90 Kč)
Ponožková maska, kterou si rozstřihneme a pomocí lepících pásek upevníte na nohy, dost podobný princip jako u všech. Nechala jsem jí snad tři čtvrtě hodiny a za mě vůbec nedělá takový efekt jako Neutrogena, spíš jako když si namažete nohy. Ne, že by byla nepříjemná, ale nějak jsem čekala něco víc, příště spíš investuju do té Neutrogeny. 

Garnier Skin Naturals Lips Replump Mask enriched with cherry & panthenol (59,90 Kč)
Tohle je za mě třeba naprosto zbytečná věc a neviděla jsem žádný efekt ani žádný smysl...

Oriflame Optimals Nutrient Rich Shot Face Mask Balance & Hydratation (79,90 Kč)
Další maska, co prostě u mě neudělala žádný před & po navíc to plátýnko bylo dole moc dlouhé a nahoře moc krátké, absolutně se to nedalo nějak rozumně přizpůsobit, jediným kladem za mě bylo, že nedráždila a pak na pleti nelepila. Vezmu-li v potaz, že zaváděcí cena byla snad 120 Kč, tak je to totálně nepromyšlený. 

Syoss Intensive Hair Mask Repair Boost (vzorečky z Glancboxu)
Všechny tři jsem spotřebovala na jedno použití, nechápu kdo vymýšlel ten obsah, ale člověku s dlouhými vlasy by jedno balení nikdy nemohlo vystačit. Hezky voněla a mě konkrétně dělala pěkný vlasy. Do plnýho balení bych nejspíš nešla :-) 

Balea Q10 Anti.Falten Augen-Pads (5 párů za 110 Kč)
Tyhle polštářky pod oči jsem koupila na doporučení Jany Hrmi a tentokrát poprvé mi něco na její doporučení nesedělo. Za mě jsou tohle prostě jakýsi tampony, co z jedný strany lepí, ale jinak to nedělá vůbec nic, při každém pohybu obličeje vás to akorát pne a mě to bylo vyloženě nepříjemné. Znovu bych si to nekoupila, když za 20 Kč můžu mít hydrogelové Balea a nebo bych šla do klasického Garnieru i přes vyšší cenu.

Hair Ritual by Sisley Revitalizing Volumizing Shampoo (Vzoreček od Eri) 
Tenhle šampon resp.  jeho vzorek byl naopak docela fajn, přišlo mi, že vlas tak hezky vyčistil a nevysušil. Při ceně skoro 1800 za 200 ml se už ani tak nedivím, že byl tak dobrej :-D 

A na závěr nudná klasika troje spotřebované odličovací tamponky od Ebelinu, teď fakt vidíte, že jsou to moje topky. No a co jste za uplynulý měsíc spotřebovali vy? Dejte mi vědět do komentářů! 

Sabča







10 komentářů:

  1. Ahoj Sabi, tak papájový rozčesávač vlasů od Avonu jsem si na Tvé doporučení objednala. ☺ Ziaja odličovač byl fajn, taky jsem ho měla. A na micelárky od Avonu čtu již třetí pochvalu za sebou. Tak asi příště. A Isanu pěnu na holení jsem snad nikdy neměla, čili bych do Rossmanna mohla zajít - znamenám si. ♥
    Krásný článek!! Měj prima den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, to budeš mít na mysli mangový. Jo ten je moc fajn, snad ti bude vyhovovat. Hele za ty penízky ty micelárky fakt umí a fungují...S Isanou to pro mě byla též premiéra, mám ten Rossmann prostě fakt daleko (možná spíš naštěstí)

      Děkuji za milá slova a přeji fajn malý pátek :-D

      Vymazat
  2. Miluji sprcháč od Palmolive, tento jsem měla a ta vůně! :) Intimní gely od Oriflame velice ráda používám a ano nejlepší jsou akce. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jako bombony viď? :-D Já teď dost využila té 21% akce na všechno, tak bude určitě nějaký haul :-D

      Vymazat
  3. Slušná spotřeba, já toho určitě v papírové tašce, kam házím prázdné obaly, tolik nemám. A na článku jsem ještě nezačala pracovat, ten bude bůhcí kdy. Nějak teď nestíhám.
    Jinak mne zaujal krém na ruce - ten by se nám hodil na chalupu, tak si meju a mažu ruce v podstatě furt :), takže megabalení a ještě s dobrým účinkem by se šiklo.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, no duben zatím vypadá o něco mírněji...Já to mám to samé, články píšu prakticky na poslední chvíli. Krém určitě doporučuju, nám už doma tyhle velký došly, takže menší balení mizí mrknutím oka.

      Vymazat
  4. Pěkná spotřebička :) Vyzkoušela jsem Ziaju odličovač, byl fajn, ale nakonec mám jiného favorita. Mycí gel intimní od Oriflame taky znám, ale mám růžovou verzi. Jinak jsem asi nic úplně stejného nevyzkoušela. Chci někdy sáhnout po nějaké té masce na nohy, ale jak píšeš, asi tu Neutrogenu. Palmolive mám taky ráda, ale teď si nejsem jistá, zda jsem měla stejný sprcháč :)
    Krásný víkend přeji.

    Můj život ve slovech

    Můj knižní ráj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      určitě Neutrogenu no, ta je super. Nic čím by se pak člověk po třech dnech zhruba vyhnul pravidelnému mazání, ale na takovou tu první pomoc je parádní. Já mám ještě od Palmolive ráda ten z té základní řady s mléčnými proteiny.

      Vymazat
  5. Baleu mám ráda. Krém astrid máme v práci, používám ho, je skvělej :-) A ten parfém má několik let moje máma a když jsem s ní bydlela, občas jsem se navoněla :-D

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sabi,
    moc pěkná spotřeba. Já jsem byla docela likvidátor, hlavně v péči, ale povedlo se mi dodělat i několik kousků dekorativky. Palmoliv gel jsem už dlouho neměla a asi hned mít nebudu, neboť mám doma pořád ještě zásobu jiných sprcháčů. Tu micelárku z Avonu znám, zrovna jsem si ji odnesla do koupelny a budu ji nyní taky používat. Je levná a moc fajn. Gel na holení mám úplně stejný a poprvé ho vyzkouším dneska. O značce Arad jsem už četla, ale jejich krém jsem nikdy neměla. Oriflame gel na intimní hygienu si nekupuji, je o dost dražší než ten z Avonu. Balea peeling na obličej je moc fajn, už jsem ho taky měla a určitě ne naposledy. To tělové mléko Balea mě docela dost zaujalo, ale ještě mám doma jiné zásoby. Tu novou řadu Balea jsem zaznamenala jen u tebe na blogu, ale já jsem v DM docela dlouho nebyla. Taky jsem v březnu spotřebovala jedno tělové mléko Dove a přišlo mi takové průměrné. Já s Batiste suchými šampony naštěstí nemám problém. Značku Colab vůbec neznám:-D Vůni Amber Elixir měla mamka, na mě je docela těžká, já mám raději nějaké květinové.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat