středa 30. března 2022

Sabča zkoušela: Love Beauty and Planet tělové mléko Delicious Glow

 Ahoj všichni, vítám vás dnes u recenze na tělové mléko, kterou si prostě neodpustím neb před tímhle by měl být varován každý. Značka Love Beauty and Planet je přírodnější, cruelty free, veganská značka nabízející portfolio produktů tělové, vlasové i pleťové péče. Chválila jsem tu už jejich pláténkové masky. Dneska se chválit rozhodně nebude. 

Tělové mléko jsem si koupila, že si nebudu brát Neutrogenu nebo Mixu a vezmu něco levnějšího a zkusím něco nového. Zaujalo mě tohle vždycky jsem od Love beauty and planet chtěla něco zkusit, navíc mají neskutečné vůně. Tělové mléko s pumpičkou 400 ml za 139 Kč to znělo jako super obchod no ne? Voní opravdu hezky, na první dobrou bych neřekla růži, ta je tam spíše v pozadí. Hůř se vpracovává má tendence nechávat takový ten bílý povlak než se to vsákne, to bych i přešla. Některá mléka to prostě dělávají. Kamenem úrazu je obsah alkoholu v tělovém mléku a neskutečně moc parfému, takže místo abyste se dočkali nějakého delicious glow nebo hydratace jste vysušený jako Sahara až vám popraská kůže. Pardon, ale to vám lepší službu udělá i Balea za čtyři pětky než tenhle utrejch s kterým bych si nenakrémovala ani boty. Tomuhle se v drogérii teda rozhodně vyhněte...

Tolik k mému dnešnímu rozčílení nad tímto kosmetickým propadákem. Co z kosmetického světa vás v poslední době zklamalo? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča

6 komentářů:

  1. Výborně - teď jsem si nejspíš smazala celý koment :(. Tak znovu...
    Značku jsem někde zahlédla, ale zkušenost s nějakým jejich výrobkem nemám. Já jsem teď zklamaná z pytlíčkové hydratační masky Cien,kterou jsem si koupila na základě dobré zkušenosti s maskou s Q10. Ta hydratační ale fakt nenadchla. Ale je to zklamání za desetikačku, takže se to dá ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, jo to se mi taky čas od času stane. Masky do Cienu jsem nikdy nezkoušela, za 10 Kč je to přeci jen menší bolístka no :-D Já se přechmátla u tohoto, u Neture Boxu a i u krémů na obličej od Oriflame, tak mě to lehce frustruje když to sečtu už je to nějakých skoro 700 Kč za produkty, co nejen, že nefungují, ale šíleně mi vadí a dráždí mě. Tak příště přeji šťastnější ruku při výběru a děkuji za komentář.

      Vymazat
  2. Ahoj Sabi, tedy, to je pech, na ty produkty poslední dobou. Ale díky moc za recenzi, asi bych si vůní růží nevybrala, ale balením bych se rozhodně nechala zlákat. No a jak píšeš, možná Mixa či Neutrogena, by byly lepší volbou, za ty stejné peníze. Tak snad budou další produkty lepší. ☺♥ Moje milá, měj krásný den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, to teda. Já kdysi růže taky nijak nemusela, ale rozhodla jsem se jim právě dát šanci a moc se mi to neosvědčilo. Ze všech produktů s ní mi seděla jen plátýnková maska Nivea Rose Touch. U nás teď Mixu a Neutrogenu právě dost napálily a vyjde skoro na dvě stovky bez desetikoruny, celkově mi teď to dmko na některé věci přijde drahé. Ale co se mi povedlo, tak jsem objevila trik jak využít ty Batiste suché šampony - musím je nanášet večer před tím než si myslím, že bych mohla mít mastné vlasy. Vmasírovat je do vlasů, ono to přes nos vstřebá ten přebytečný maz a nemusím řešit ty bílý stopy nebo nedejbože opadávání. Děkuju za komentář a měj se hezky :-)

      Vymazat
  3. Značku znám, ale popravdě jsem ještě nic nezkoušela. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi,
    já mám růže ráda, od této značky jsem měla určitě tělový peeling (klasika, drahý průměr) a plátýnkovou masku. Tělové mléko snad ani nebudu zkoušet, dost jsem se vytrestala s Mixou, která mě hodně podráždila. Dneska jsem si rovnou objednala Ziaju pro atopiky a nebudu se ničím stresovat.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat