středa 2. března 2022

Shrnutí měsíce Únor 2022 | wellness, Caplinová, Valentýn, mám COVID

 Ahoj všichni, vítám vás u druhého letošního shrnutí měsíce, které bude doufám o něco optimističtější než minule. Únor pro mě byl měsícem mnoha zážitků a pokroků, avšak neskončil zrovna dle mých představ...

Páteční líčení, Třemošnice pod sněhovým popraškem, Medovník 

První týden se měnilo počasí doslova z minuty na minutu, chvíli pršelo, sněžilo, pak to zase vše tálo a bylo to takové bláznivé. Navíc v okolí bylo zavřeno spousta podniků kvůli omikronu. Krom těch bláznivých hektických věcí šéf slavil narozeniny a byl medovník, no medovník to je moje, takže je asi všem jasné, že dokud nedošel měla jsem kousek ke každé kávě. V pátek se mi i podařilo se po dlouhé době namalovat a vytáhnout novou rtěnku od essence s Wild West paletkou.
OOTD do Möbelixu, nová komoda a doplňky

V sobotu jsem pak chtěla uklidit, ale prostě jak s přítelem máme jeden pokoj a já tma pořádně nemám skříň, tak mi to přišlo jak když ty věci přehazuju vidlemi z jedné hromady na druhou. Když mi mamka nabídla ať si teda nějakou komodu vyberu, tak mi to doslova vytrhlo trn z paty a o to víc, že ještě ten jsme pro ní do Möbelixu sjely. Krom komody tu mám i svíčku a košíček na komodu. Přidávám i fotku, jak to vypadá už uklizené. V neděli jsem přestěhovala půlku pokoje a hnedka to vypadá mnohem líp a mě se tam i líp funguje.
Privátní wellness párty hotel Jezerka

První únorový týden jsme zakončili s přítelem ve wellness, kde jsme využily dárkový poukaz od Ježíška a připlatili si za větší privátní zónu s finskou saunou, vířivkou, sprchou, WC, minibarem a ještě posezením. Bylo to všechno hrozně hezky udělaný, paní na recepci byla hrozně milá a minibar dobře zásoben. Určitě k zrelaxování doporučuji, jedná se o Hotel Jezerka nedaleko Sečské přehrady. Těch 90 minut uteklo proklatě rychle a klidně bych si to zopakovala. 
Ranní východ slunce v Železných horách, po dlouhé době lakuju, moje první setkání s Caplinovou, online terapie 

Další týden jsem začala chodit na terapii, čímž si troufnu říct, že plním předsevzetí nebudu tak labilní a nebudu tolik řešit, co si druzí myslí. Pokud máte pocit, že už na to nestačíte, tak se nestyďte nechat si pomoc, v dnešní době bude za chvíli psycholog běžný doktor stejně jako třeba zubař. Mamka mi vyzvedla rezervaci z knihovny, kterou jsem zhltla téměř jedním dechem a úplně jsem se nechla unést Caplinovou = jo potřebuju teď přečíst všechny její knížky. Jedno pracovní ráno se mi podařilo zachytit tuhle krásnou scenérii a ve čtvrtek bylo už dokonce 10°C, za mě už by to mohlo vydržet a jenom se to zlepšovat sluníčko už mi chybí. Začala jsem si taky lakovat už nehty a jako první jsem sáhla more Essence More than a feeling, bohužel už byl jetej, takže mi na nehtech udělal takové bublinky a musela jsem to pak předělat na jiný. 
Burger z Ronovské boudy, nové povlečení od Ježíška poprvé povlečení, procházka v bažáku, tchýně kuchyň v procesu

Předělání nehtů dopadlo tohle tlumenou růžovou opět od essence s názvem cosy rosie. Pátek ničím zajímavý nebyl, já hned po práci usnula a potom jsme koukali opět na Survivora. V sobotu jsem spala až do jedenácti a ještě že tak. Po svíčkové nás čekalo vybourat zbytek kuchyně, kde momentálně už stojí jenom myčka. Večer jsme šli za odměnu do hospody na burger a chlapi s tchýní na pivo, já na gin & tonic. V neděli jsme šli na mojí vymodlenou procházku, když je tak hezky. Už mi teplo vážně chybí, takže první sluníčko nás vytáhlo ven i s pejskem a pak jsem se kromě vytírání dala i do převlečení postele. 
Kytička od přítele, valentýnská večeře v Potrefené Huse

Valentýna s přítelem slavíme, ať si každý říká co chce. Já prostě vím, že by mi bylo líto kdyby ne a zase neslavíme MDŽ, takže ono se to tak nějak vybalancuje. Letos mě přítel požádal ať vyberu nějakou restauraci, kde jsme ještě nebyli a myslím, že se mi podařilo vymyslet nám oběma pěkný zážitek v podobě návštěvy Potrefené husy v Pardubicích. Oba dva jsme zvolily panenku a v téhle kombinaci to bylo jako kompletně nové jídlo, ráda bych vám pojmenovala vše na talíři, ale určitě bych to neuměla tak jako v jejich jídelním lístku. O dezert jsme se podělili a já vybrala kořeněné creme brulé se skořicí, kardamonem, badyánem a pistáciovou zmrzlinou,. Opravdu chuťové pohárky měly párty. Pokud byste někdy chtěli jít do alespoň pro mě lepší restaurace, pak tady nemůžete šlápnout vedle. Obsluha, jídlo, nápoje, výběr prostředí za mě na jedničku s hvězdičkou. 
Kavárna Staré časy, deštivé dny v práci, můj nákup ze Světa plodů, ranní vaření čaje

Zbytek týdne už byl spíš takový upršený depresivní cosi plný čaje a práce. Výjimkou byla pouze návštěvy kamarádky. s kterou jsme i zašly po dlouhé době na kávu.
Pizza a nákup od mamky, svíčkovo-kytičkové zátiší, premiéra nového laku na nehty

Následující týden mi ovšem hned ráno začal pozitivním antigenním testem a následoval pozitivní i PCR test, takže po dvou letech se covid dostal i ke mně. Snažila jsem se i tak alespoň občas mrknout z domova na nějakou práci a ačkoliv průběh jsem měla lehký, tak se mi chtělo furt spát a moje největší bebíčko byl můj močák, což absolutně nechápu jak se covidu povedlo. Vyzkoušela jsem nový lak na nehty od Catrice v odstínu Party Animal a je naprosto nádherný, už mi vůbec není líto, že nebyl v akci a dala jsem za něj plnou cenu. Mamka mi ke dveřím přivezla tašku plnou ovoce a mlsek, což byl jeden z mála světlých okamžiků karantény. Sic lidi nemám dvakrát v lásce bez nich je to ještě horší, kord když jste zavřený sami v jednom pokoji jen se svými myšlenkami. 
Během posledního únorového víkendu jsem si už jen dopřála vydatnou večeři v podobě kuřecího prsíčka s cherry rajčátky a pravými hříbky s hranolky, bagetku s výtečnou česnkovo-bylinkovou pomazánkou a palačinku s nutelou a banány.  Konečně nám začalo do té zimy svítit i sluníčko, takže tu mám první závany jara na naší zahradě. A jelikož v úterý už půjdu do práce nahodila jsem i nový a poslední únorový nehtíky s lakem od Catrice Bloody Marry To Go.


No a to byl bezmála celý můj únor. A co ten váš? Podělte se se mnou v komentářích :-)

Sabča









7 komentářů:

  1. Ty laky jsou moc krásný, já jsem na laky ujetá, mám jich doma dost :-D A knihu Kavárna v Kodani jsem četla a moc se mi to líbilo :-) Vypadá to, že únor sis užila, ten wellness vypadá taky super, hned bych vyrazila :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, děkuji za komentář. No já budu muset doplnit arzenál, i když ona mi ta půlka šuplíku zatím možná i stačí. Akorát už se mi nejednou podařilo koupit si s nadšením lak a pak doma zjisti, že ho vlastně mám v dost podobném odstínu jenom od jiné značky :-D Brousím si teď drápky na nějakou tu sytější růžovou z té nové limitky od Gabrielly Salvete. Já bych jela hnedka znova to se neboj, to se neomrzí :-D

      Vymazat
  2. Nás také poprvé po dvou letech, co tu řádí dostihl covid. Mně se tedy dvakrát testem nepotvrdil, ale vzhledem k tomu, jak jsem dlouho marodila a že rodičům pozitivně vyšel, si myslím, že jsem ho měla taky. :D Jinak, závidím wellness a tu valentýnskou večeři. Sbíhají se mi sliny, když vidím ten dezert. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Sabčo, vidím, že jsme měly některé únorové zážitky společné - covid (taky jsem ze začátku furt spala), Caplinová, růžový východ slunce... Petrklíč jsem si pořídila až včera - taky stojí vedle svíčky :D
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, teda to je super náhoda :-D Já jenom čekám, kdy ten petrklíč zahubím, zatím mi žádný rok moc nevydržel. Taky se měj hezky

      Vymazat
  4. Milá Sabi, věřím, že karanténa v podání izolace je velké zlo a velmi nepříjemný aspekt, krom tedy potíží s močákem, ale jistě jsi to skvěle zvládla a už jsi zdravá a můžeš se radovat ze současného slunného počasí, které doslova láká ven. ☺♥ Večeře jste si užili, jídlo vypadá velmi lákavě. ☺ A i sama za sebe mohu potvrdit, že únor byl náročný měsíc. Přeji jen krásné a pohodové dny. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, no u nás je furt zima jak v ruským filmu, takže já zatím ven páchnu jenom když někam přecházím, na mě dokud nebude alespoň 10 nad nulou, tak je prostě zima :-D :-D I ty se měj fajn

      Vymazat