čtvrtek 17. března 2022

Můj první Elnino haul - mega výhodná Ziaja, nová vlasovka...

 Ahoj všichni, vítám vás u dnešního článku, který bude v podstatě dá se říct možná místo nákupů a novinek, tenhle měsíc jsem ze všeho nejvíc potřebovala koupit si nějakou kosmetiku. Zásoby už jsem spotřebovala a klepalo se mi doma asi osm posledních random věcí no a některý mi došly úplně. Rozhodla jsem se poprvé vyzkoušet e-shop Elnino, spoustu věcí tu vyšlo cenově úplně skvěle a nenašla jsem srovnatelný e-shop, když si vezmu množství produktů v objednávce. 

Co se týče Ziajy využila jsem výhodnější možnost dárkových setů z řad Jeju, na něž právě běžela zrovna i nějaká sleva. Za tyhle čtyři produkty jsem dala 177 Kč a mám tu z toho, co bych tak jako tak kupovala micelární vodu s pumpičkou a peeling na pleť. Pochybuji, že bych za tuhle cenu sehnala byť jen tyto dva produkty no mám i hydratační pleťovou pěnu s SPF a tonikum ve spreji z modré Jeju řady.
Z řad tělových mlék jsem sahala po dražších kouscích, teďka mám tu kůži hrozně vysušenou a doufám, že se mi snad po té Mixe dá zase dokupy. Mixu Hyalurogel jsem na tělo ještě neměla, no znám řadu na pleť a ta je bezva. Tohle 400 ml vyšlo na 148 Kč. Abych měla ještě do zásoby vzala jsi i druhé a to zpevňující s Q10 a vitaminem C od Nivey, to stálo trochu více -  194 Kč. Od stejné značky tu mám i sprchový krém s vůní tropické karamboly a monoi olejem (67 Kč). Masku Garnier Hair Food už zkoušel snad každý kosmetický bloger(ka) kromě mě. Zkoušela jsem kdysi šampon a kondicionér z té banánové řady, no to mě nechalo naprosto chladnou. Na zkoušku jsem vzala masku s papájou za 118 Kč, tak snad bude fajn. 
Ziaja má v nabídce Jeju řadu ještě právě růžovou a i ta byla k zakoupení v setu, tentokrát za ještě výhodnějších 153 Kč, opět čtyři produkty. Tady bych kupovala tři ze čtyř a to šampon, kondicionér a sprchový gel, navíc tu je opět tonikum ve spreji. Růžová řada by měla vonět po mangu, kokosu, papáje a obsahovat olej z kamélie japonské. 
Gabča okénko u mě nic pravidelného, naopak rozhodla jsem se spoustu věcí vyzkoušet poprvé. Na Elnino jsem šla s cílem koupit právě zlaté polštářky pod oči ve výhodném balení 5 párů při ceně 129 Kč a do oka mi padla i jedna maska na nohy za 44 Kč. Odličovací tamponky ani jiné neměly, ty se nikdy neztratí, jedno balení vyšlo 23 Kč. Odlakovač na nehty mám taky poprvé, běžně si kupuju bud v Penny od today a nebo od Dermacolu, ale tenhle vyšel na krásných 44 Kč. Sprchový gel s vůní maliny a máty jsem kupovala jako vůbec poslední ve spodní části košíku, kde máte, co si ještě přihodit za 36 Kč. 

Ze stálic tu mám potom Batiste suché šampony, čímž jim dávám poslední šanci a to variantu s třešničkovou vůní (77 Kč)a pak fresh (87 Kč)tu jsem ještě neměla. Jako druhé duo šampon a kondicionér jsem chtěla taky zkusit něco nového, ale lepšího. Orofluido už jsem okukovala nejednou a nevyjde právě ani na tolik peněz. Z řady Asia Zen na krepaté vlasy tu mám šampon (139 Kč) a kondicionér (136 Kč), oboje má teda jen 200 ml. 
Poslední snímek a poslední kousky jsou spíše všehochuť. Zleva první je noční krém pro suchou a citlivou pleť od značky přírodní kosmetiky Le Petit Olivier (239 Kč), která má produkty právě na bázi olivového oleje a už po ní nějakou chvíli koukám. Do budoucna bych chtěla zkusit i jejich tělovou a vlasovou kosmetiku. Dvoufázový odličovač už mám zase v polovině, ten přikoupit byla nezbytnost. Od Ziajy mi seděl ten z kozí řady, ale v akci za 46 Kč byla tato olivová verze, tak uvidíme. Radost tu tvoří hlavně můj druhý parfém, co není ani z Avonu ani z Oriflamu, lehký a na jaro ideální Eclat od Lanvina v 50 ml balení za 491 Kč. Linky jsem teďka nějak odrovnala a teď kdykoliv kupuju kosmetiku, tak jsem jedny vzala. Moje tedy aktuálně druhé nové jsou WonderInk od Rimmelu za asi 74 Kč. Od téhle značky už jsem dlouho nic na oči neměla, dřív jsem si kupovala Scandaleyes řasenku, škoda že jí zrušily. Borec na konec je krém na ruce od Garnieru s alantoinem, co zachrání i ty nejvíc zrychtovaný ruce - otestováno na mamce, tetě a dalších rodinných příslušnících a za 64 Kč není o čem. 

Nákup mě celkem stál necelé 2600 Kč, ale zase beru, že se jedná o velký nákup na několik měsíců, kdy pak budu jenom kupovat, co mi dojde. Využila jsem zase Plné peněženky a mělo by se mi tak 47 Kč ještě vrátit. Jak to máte s nákupy kosmetiky vy? Radši jeden velký nebo koupit vždy jen to, co dojde? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča






6 komentářů:

  1. Ahoj Sabi, krásné a výhodné nákupy. Já na Elninu naposledy pořídila právě dvě vůně a uplatnila jsem slevy od Šmajdy. Taky se to vyplatilo. GArnier maska na vlasy mi vyhovovala, Ziaja odličovač nikoli, ale jiný mi sedl. Naopak se mi hodně líbí ty sety Ziaja.
    Já zase dávám "dohromady" objednávku od kluků z drogerieZDE. Ale po pravdě čekám až naskladní prací gel Weisse R.
    Krásný večer měj. ☺♥

    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, děkuji za komentář. Já jsem to sondovala, kde mě tak velký nákup vyjde nejlevněji. Vždycky jsem si nalifrovala košík a nejlevněji mi to prostě hodilo na Elninu. No já už se na masku těším, ale teď mám načatý Kozí mlíko od Ziajy, ale už jsem v půlce, tak tomu dávám 2-3 týdny max. Já vím, že právě tuhle Jeju růžovou řadu doporučovala I Love Makeup. Jo, tam je to s tím naskladňováním za mě trochu kříž, vždycky to co chci tak alespoň jedna věc, většinou spíš dvě až tři nejsou.

      Vymazat
  2. Sabčo, to je pořádný nákup. Ale přes e-shop je vždycky lepší udělat větší nákup, aby se vyplatilo poštovné. Já to takhle udělala na YR v povánočních slevách ;-). Teď nakupuju spíš jednotlivosti, co mi zrovna dochází (a občas neodolám nějaké akci, jako byly třeba ty masky v Rossmannovi). Z tvých nákupů mne zaujala hlavně na Ziaja - ta byla fakt za hodně dobré ceny.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, přesně tak. Já jsem zjistila, že jak teďka má dm na položkách i několika desetikorunové rozdíly, tak je pro mě výhodnější udělat právě takovou objednávku online, tu povětšinou i vyzvednu někde na cestě do práce a nemusím tak absolvovat 12 km tam a 12 zpátky do dmka, kde na některých produktech ještě přeplatím.

      Měj se hezky :-)

      Vymazat
  3. Ahoj Sabi,
    moc pěkný nákup, myslím, že se ti povedly skvělé sady za dobré ceny. Já nakupuji různě, většinou dělám spíše velké nákupy v drogériích nebo když je nějaká skvělá akce. Když mi ale něco dojde a doma nemám náhradu, tak udělám klidně i nákup jednoho kousku.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, děkuji za komentář. Viď já z toho mám taky radost, zatím mám načatou část modré sady a zatím jsem nenarazila na nějaký vyloženě propadák.

      Měj se hezky,
      Sabča

      Vymazat