čtvrtek 24. března 2022

Sabča zkoušela: Urban Decay Born to run

 Ahoj všichni, dneska tu máme už třetí letošní recenzi na paletku očních stínů, to je na mě řekla bych i docela výkon. Tuhle paletku mám přesně z těch velkých výprodejů, kdy tu značka Urban Decay končila a za mě je to jedna z těch lepších, co jsem od této značky měla. 

Paletka je v bytelném balení a obsahuje 21 spíše teplých očních stínů a velké zrcátko, oficiálně by měla být určená i pro cestování, právě díky obsahu nude, ale i pořádně extravagantních barev s ní vykouzlíte bezpočet líčení. Stíny jsou krásně pigmentované, oproti první Nakedce méně máslové a trochu práší hlavně ty výraznější, ale nic co by nestačilo po nalíčení setřít vlhčeným ubrouskem. Já osobně líčení stejně začínám nejdřív očima a pak až dělám makeup. 

Hodně mě překvapilo, jak hezky na sebe jdou poměrně protikladné barvy vrstvit a při použití báze se mi ani nijak výrazně neslévají. Původně jsem přitom měla tendenci spíše sáhnout po Wild West a nakonec mi tahle vyhovuje barevně i vlastnostmi mnohem víc. A poslední z nových paletek,na kterou ještě článek není se tedy stává právě Wild West. Už teď mám tři nejčastější looky, které s ní budu tvořit 1) Accelerate + Punk + Double Life 2) Big Sky + Radio + Drift 3) Wanderlust + Jet + Stranded. Přikládám i fotky nějakých looků. Předpokládám, že paletku už v ČR seženete jenom bazarově i tak za mě je to jedna z těch, co za to stojí. 

Znáte stíny od Urban Decay? Vlastníte od nich něco? A už se Vám stalo, že jste viděly diametrální rozdíl mezi jejich paletkami? Dejte mi vědět do komentářů, budu se těšit.

Sabča


6 komentářů:

  1. Já ti nevím, jestli bych tolik barev uměla používat :). Teď jsem si koupila paletku se 6 barvami a je to nejvíc, co jsem kdy měla :). Ale je tam povícero barviček, co se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, fakt je to jenom o zvyku, stejně jako u barev oblečení. Já dřív nosila všechno černý a taky občas udělám vyjímku, vlastně mě baví ty různé kombinace ráno ve spěchu vymýšlet :-D Děkuji za komentář a měj se hezky

      Vymazat
  2. Moc pěkné, je vidět že ti barvičky jdou

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi,
    paletku mám doma taky a jsem z ní dost NENADŠENÁ. Stíny mi vůbec nedrží, i když mám bázi od UD, špatně se mi s nimi pracuje. Používala jsem především tedy ty zelené barvy v dolním pravém rohu, třeba ty teplé barvy jsou lepší.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi, pěkná paletka, výprodeje si vybavuji, kupovala jsem několik paletek právě Hani. Jinak líčení krásné a zaujalo mne pozadí = autíčka za tebou. Krásný den přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat