neděle 27. února 2022

DM Haul - Balea novinky, obsese s růžovou vodou a další...

 Ahoj, vítám vás u dnešního opět nákupového článku. Musím říct, že tenhle měsíc jsem se docela rozmazlovala a kromě nového oblečení tu tím pádem mám i kosmetiku, docela dost kosmetiky, a proto jsem se na tenhle dmkový nákup rozhodla udělat samostatný článek. 

Tělo 
Love Beauty and Planet Muru Muru Butter & Rose Body Lotion (139 Kč)
Původně jsem mířila pro Neutrogenu, ale nakonec mě přitáhla tahle značka, od které jsem už dlouho chtěla vyzkoušet víc než jenom jejich plátýnkové masky (které jsou mimochodem super). Navíc tohle tělové mlíčko za 400 ml balení s pumpičkou vyšlo o něco lépe a s vůní růží, která se mi teď v mnohých produktech zalíbila jsem neodolala. Doufám tedy, že to budou takové ty svěží jemné růže a ne takové ty alá něčí babička. 

Balea Tělové hydratační sérum s kyselinou hyaluronovou a kaktusovou vodou (54,90Kč)
Pamatuju si, když Balea měla takové růžové tělové sérum (zmiňuji zde) a to jsem si koupila nakonec snad 5x po sobě. Krásně hydratovalo a zároveň vyhlazovalo pokožku. Olejové, co mají v nabídce teď už vůbec není takový a nevoní tak hezky. No a tohle sérum bylo hned pod tělovým mlékem, co jsem kupovala tak jsem ho omrkla, že ho zkusím za ty peníze.

Balea Natural Beauty Sprchový gel Konopí & Papája (29,90 Kč)
Novou Natural Beauty edicí jsem poprvé zahlédla na Instagramu, konkrétně vlasovku a ta mě od Baley zanechává naprosto chladnou. V drogerii mě ovšem zaujaly sprcháče, ty jsou za ěm oproti té klasické řadě, co nabízejí, vítaným zpestřením. Nejradši mám vůně tropického ovoce, takže tu dneska mám papáju a konopí. Já z toho cítím štipkavou až bombonovou papáju a už se na sprcháč dost těším. 

Balea Koupelové perly s vůní orchideje a vanilky (17,90 Kč)
Tento produkt naopak nemám poprvé, jedná se o perličky, co vám udělají takovou sytě fialovou vodu ve vaně. No a mě už doma dochází sůl, avšak vanu si dávám, že bych to spočítala na prstech jedné ruky, proto jsem teď šla do jednorázových produktů.

Balea Koupelový pudr Váš Čas (17,90 Kč)
Tenhle pudr je v drogerii teprve chvíli. Ve stejné edici seženete i tělový olej nebo peeling, já tu mám právě pudr z výše zmíněného důvodu. 
Vlasy
Loreál Paris Exellence Creme 4.54 Mahagonová měděná (139 Kč/ kus)
Tohle bude teprve takové překvapení, hlavně teda pro mě. Zkoušela jsem filtr hnědých vlasů na Tik toku a hrozně se mi líbilo, jak to vypadá spolu s mým zrzavým podtónem, po skoro třech letech jsem se rozhodla, že budu měnit barvu vlasů. Půjdu proto do hnědé a jenom se modlím, že jsem nesáhla po zbytečně tmavé. Tahle sama o sobě by měla mít měděný nádech = doufám, že to chytne a nezklame mě to. Tak snad v březnu nebudu vypadat jako velká Samara. 

Colab Suchý šampon Original (139 Kč)
Batiste, co jsem měla doma je nějaký absolutně špatný kus a dělá nejen fleky ve vlasech, ale především hodně opadává na oblečení. Já se během dne třikrát musela převléct a vše šlo do pračky. Natolik mě to vytočilo, že jsem si ještě ráda připlatila za tenhle Colab, co mi nedělá bílé stopy prakticky vůbec.

Ziaja Kozí mléko maska na vlasy (79,90 Kč)
Už mám za sebou dvě balení olivové masky a objednávat na Ziaje se zrovna nechystám, proto volba padla na tuto profláklou řadu, co sežnete i v dmku a uvidíme zda bude taky tak dobrá. 
Skincare

Ebelin Odličovací tamponky Maxi 50 kusů (24,90 Kč)
Na odličovací tamponky téhle značky nedám dopustit už roky, pro mě jsou nejdostupnější z těch kvalitních bavlněných a používám je na nehty i na obličej.

Garnier Hyaluronic Aloe Gel Wash (99,90 Kč)
Potřebovala jsem doplnit i zásoby čistících produktů na pleť, tentokrát jsem chtěla něco budget friendly, ale zase ne Baleu, tu jsem měla nedávno. Od Garnieru jsem kromě masek poměrně dlouho nic nezkoušela. Z čistících produktů tu řadu s hrozny, ale ta mi nesedla. Vsadila jsem na tuhle oblíbenou s aloe vera a kyselinou hyaluronovou. Právě maska z této řady mi seděla skvěle, tak snad bude i gel.

Mixa Dvoufázový odličovač (99,90 Kč)
Na paškál jsem si vzala i testování dvoufázových odličovačů. Dlouho mi stačila micelární voda, ale konečně jsem dostala rozum a nehobluju tím pět minut v kuse řasenku. Mixa jako značka patří mezi moje oblíbené, takže opět si v jejím rámci budu rozšiřovat obzory. 
Masky

Garnier Hydra Bomb se zeleným čajem & granátové jablko (49,90 Kč/kus)
Masky už jsem doma neměla vůbec žádné, z oblíbených Garnierek jsem stáhla po dvou z té úplně původní řady. Konkrétně se zeleným čajem a granátovým jablkem, uznávám, že se jim ty nové obaly brutálně povedly. Akorát jsem zjistila, že jednu masku mám jaksi propíchlou...

Nivea Rose Touch plátýnková maska (49,90 Kč)
Chtěla jsem se držet v ceně do 50 Kč, ale zároveň zkusit něco nového, proto tu mám Niveu. V minulosti mi od nich seděla už nejedna maska tohoto typu. 

Balea oční tampony Kaktusová voda (19,90 Kč)
Masky pod oči miluju ještě víc než ty na celý obličej, jenže obyčejně cena bývá stejná. Pokud tohle bude dobrý koupím si jich vagón.
Nehty

miss sporty nail expert 3D gel top coat (49,90 Kč)
Začala jsem s lakováním nehtů a nějak se mi nedaří dosáhnout vyhlazeného povrchu a hlavně to mám hnedka oprýskané a přeci jen si nechci nehty lakovat, co druhý den. Pamatuju si, že tenhle vrchní lak si kdysi kupovala mamka a to opakovaně, takže jsem sáhla právě po něm. 

Catrice N° ONE Hundred 100 Party Animal (74,90 Kč)
Za každý vyřazený lak jsem si ustanovila dopřát si jeden nový, což zatím držím, za tmavě fialkový mám tmavě fialkový a za nude Rimmel tu mám tento krásný metalický do bronzova až rose gold barvičky. Ten bude na léto úplně fenomenální, ačkoliv v regálu byl daný u zlevněných, takže mě skoro dvojnásobná cena u kasy nemile překvapila. Líbil se mi tolik, že jsem si ho nechala i za ní. 

A to je celý můj nákup, ještě jsem si kupovala teda nějaké ty dámské propriety neboli vložky, tašku a ledové kafíčko. Celkem mě nákup vyšel na 1431 Kč.

Sabča






2 komentáře:

  1. Pěkný nákup. Vyzkoušeno z tvých nových produktů nemám vůbec nic, dokonce ani ty odličovací tampony (já používám většinou ty malé kulaté a v poslední době mne Ebeline dost štvaly, tak po velkých jsem u nich nesáhla).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, děkuji za komentář :-) Tak třeba ve finále ještě bude mít tipy, co pořídit. Sprcháč a top coat zatím mohu rozhodně doporučit, no a ten lak na nehty taky není k zahození. Sérum bylo super, teď tam mám to tělové mléko - hůř se rozmazává a hydratace spíš průměr, no nádherně voní.

      Vymazat

Přečteno za Duben 2024