středa 18. září 2024

Snít znovu | Mona Kasten | Knihodojmy

 Ahoj, po dlouhé době se mi zase podařilo něco dočíst, a to sice Snít znovu od Mony Casten, závěrečný díl série Začít znovu, kterou jsem dostala vloni od Haničky ke svátku. 

Anotace: Když se Jude Livingstonové v Los Angeles zhroutí sny, utíká za svým bratrem do Woodshillu, kde se chce znovu postavit na vlastní nohy. Jenže netuší, že jedním ze spolubydlících v bratrově domě je i její bývalý přítel Blake, kterému zlomila srdce. Blake jí hned na začátku dává jasně najevo, že mezi nimi už nikdy nemůže nic být. A ačkoli se toho Jude snaží držet, situace se začíná dost komplikovat…

Další román úspěšné autorky Mony Kasten, kterou si oblíbily čtenářky nejen v Německu. Ke známým postavám a příběhům z Woodshillu se v tomto díle připojuje odvážná a talentovaná herečka Jude.

Dojmy: Jako poslední díl to bylo uspokojivé, i když hlavní hrdinka Jude mi rozhodně nepřirostla tolik k srdci jako ostatní hrdinky a hrdinové předchozích dílů. Woodshill a jeho prostředí jsem si během série oblíbila a bylo to celé takové milé, oddechové čtení, nad kterým není třeba tolik přemýšlet. U knížky jsem si i pobrečela, tady konečně narážíte i na nějakou vztahové problémy, které se nevyřeší na dvaceti stránkách. Autorka píše obecně velmi stravitelné knížky, no na druhou stranu mi přijde, že nemá takový ten signature styl psaní, že takhle píše spousta lidí a ač to není špatné kdybych četla jakýkoliv jiný dobře napsaný oddechový román nepoznám rozdíl zda je to zrovna tato autorka nebo ne. Tím vůbec nechci sérii nějak hanit, líbila se mi a od autorky mám rozečtenou už i sérii Scarlet Luck. Knížce bych dala 6,5/10, předchozí díly byly lepší. Z celé série jako ten TOP bych určitě zvolila Cítit znovu, tedy 3. díl s divokou Sawyer a slušňákem Isaacem. 

Znáte autorku? Četli jste od ní něco? Dejte mi vědět do komentářů :) 

Sabča

2 komentáře:

  1. Sabi, autorku neznám. Kde jsou ty časy, kdy sem přesně věděla, co vychází a co stojí za to číst...
    Děkuji za tvé hodnocení a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Sabčo, ani já autorku neznám, já holt čtu víc krimi...

    OdpovědětVymazat