neděle 15. září 2024

Pleťové masky se zeleným čajem - Jigott, Tenzero

 Ahoj, vítám vás u dnešní recenze, kde se zaměříme na dvě plátýnkové masky z drogerie, kde aktivní složkou je právě zelený čaj. Obě pořídíte do 50 Kč.

Pozitivních účinků na pleť má zelený čaj hned několik. Díky obsahu antioxidantů zpomaluje stárnutí. Zároveň pleť vyživuje, hydratuje a dodává jí ztracený lesk. Obnovuje kožní buňky, a tak zpomaluje vznik vrásek nebo pigmentových skvrn. (Zdroj: tetadrogerie.cz) 

Jigott Green Tea Real Ampoule Mask
Maska s poměrně slušným plátýnkem, tak středně napuštěná, avšak velmi dobře drží na obličeji a nijak neobtěžuje příliš přemrštěnou vůní. Hydratuje slušně, ale je to spíše jako doplňková péče než, že by vás to samotné úplně vytrhlo. Já jsem rozhodně musela použít i krém. 

Tenzero Green Tea Sheet Mask
Plátýnko je jemné a pořádně nacucané, přesto vám však nikde nekape a na obličeji velmi slušně drží. Tahle maska mě nadchla víc než Jigott a je to asi jasné už té první věty. Kromě poměrně velké míry hydratace i skvěle osvěží a klidně si jí můžete nechat i déle, jen tak hned vám nevyschne. Kdybych si tedy měla vybrat půjdu určitě spíš do Tenzera než do Jigottu. Pleť byla po použití krásně napapaná. 

Máte nějakou oblíbenou složku v maskách nebo obecně v péči o pleť? Dejte mi vědět do komentářů :)

Mimochodem dneska mám 24. narozeniny :D 

Sabča


2 komentáře:

  1. Sabi, děkuji za tvá hodnocení!
    Užij si narozky, všechno nej!!!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Od obou značek už jsem nějakou masku měla (víc o Jigottu), ale se zeleným čajem ještě ne.
    Krásné narozeniny

    OdpovědětVymazat