čtvrtek 12. září 2024

Narozeninový Rossmann haul

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. V neděli mám 24. narozeniny a od mého milého jsem si letos přála měsíční nákup v Rossmannu. Vzhledem k tomu, že některé věci už potřebuju používat mi dárek ani nebalil a tak jsem si věci rovnou nafotila do článku. 

Ze zcela praktických věcí jsem vzala dvě mycí houby, Rosmann má rozhodně příjemnější materiál než dmko a jedna vyjde na 29,90 Kč. Zaujala mě i nová řada na nohy z privátní značky Fusswohl s avokádovým olejem a bambuckým máslem - máslo na nohy (79,90 Kč) a maska na nohy (16,90 Kč) na ty se za čas dáme samostatnou recenzi. Doplnila jsem i řady mazadel o tělový krém s marulovým a kokosovým olejem za 64,90 Kč. 
Vlasovka už mi doma úplně prořídla, v akci byly tyhle velké balení Elseve a řadu s aminexilem jsem ještě neměla, vzala jsem šampon i kondicionér (119 Kč/kus). Suchý šampon s Locikou mám zrovna načatý a je fajn, vzala jsem do zásoby další balení za 59,90 Kč. Úplně poprvé jsem zahlédla sprej pro usnadnění rozčesávání s extraktem z maliny (99,90 Kč) a maliny já můžu, sice je to Schauma a ještě pro děti, ale když se to může dávat na vlasy dětem, tak to též snesu.
V rámci tělových mazadel jsem nezůstala pouze u malého krému z první fotky, ale vybrala jsem i pořádné balení od Ziajy z jejich kakaové řady za 129 Kč. Od Dove jsem si vzala můj oblíbený antiperspirant s vůní matcha zeleného čaje a sakurového květu za 89,90 Kč. Teď se podíváme zpátky k privátní značce Isana a mimo osvědčený odličovač na oči (32,90 Kč) jsem sáhla i po letošní limitce gelu na holení Summer Paradise  (39,90 Kč). 
Akce zrovna probíhala na značku Syoss, musela jsem tedy pořídit zase barvy na vlasy v odstínu 6.76 Teplý měděný (258 Kč za obě). Od Lactacyd jsem pořídila můj nejoblíbenější olej na intimní hygienu za 84,90 Kč a od Isany pak ještě krém na ruce s ureou za 39,90 Kč.
Nebojte už jsme za půlkou, a tak je čas na o něco zábavnější dekorativní okénko. Od mé oblíbené Catrice jsem vzala fixační sprej matující na minimalizaci pórů za 139 Kč a bázi pod makeup, která má dle popisu umět snad vše za 159 Kč. Bázi pod stíny od Dermacol už mám minimálně podesáté, není nijak kulervoucí, ale je levná, dostupná a nedělá neplechu (69,90 Kč). Dekorativní okénko uzavírá lak na nehty od Essence v nádherném tmavomodrém odstínu wavy baby (49,90 Kč), který doplní mojí podzimní vínovou a tmavě fialovou dvojici. 
Teď zase skok k praktickému. V akci měli pasty na zuby od Colgate, ty doma můžeme všichni obzvláště tuto bělící nebo tu Cavity protection, tak jsem za 29,90 Kč jednu vzala. Že jsme tak u té dentální hygieny chtěla jsem zkusit i škrabku na jazyk, vzala sjem tuto od prokudentu (29,90Kč). Zaujalo mě mýdlo s vůní grepu a máty za 19,90 Kč a košík jsem obohatila i jedním sprchovým gelem od Isany s vůní jogurtu a ovoce (najdete ve stálé nabídce za 24,90 Kč).
Borec na konec je potom parfemovaná voda Elode J´aime - to je v podstatě dupe na Dior J´Adore, akorát jí seženete do tří stovek, já jí na Rossmannu brala za asi 230 Kč. Nešla jsem naslepo v Globusu jsem zkoušela tester a je to skutečně věrohodné ač s menší výdrží. 

Na nákup jsem použila kupón na slevu, a tak jsem platila resp. můj milý platil 1980 Kč. Nosíte laky na nehty dle období nebo máte nějaké své zajeté barvy v kterých jedete pořád? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča


4 komentáře:

  1. Sabčo, pěkný nákup. Ten sprcháč jsem měla včera v ruce, ale nakonec jsem vybrala jiný, resp. 3 jiné, protože měli akci 2+1 zdarma :D (a na to já slyším :D). Zaujala mne báze pod stíny, tu bych mohla zkusit.
    A dopředu všechno nejlepší k narozeninám (kdybych na to v neděli zapomněla :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Všetko najlepšie k narodeninám! Ja budem mať 24 v novembri :) Ja som ten typ človeka, ktorý má rád prekvapenia, nemám rada, keď vopred viem, čo dostanem, tak to radšej robím tak, že napíšem zoznam vecí, ktoré by som k narodeninám (potom k meninám a Vianociam) chcela a oni (rodičia, brat, priateľ) si môžu vybrať, čo je pre nich prijateľné atď.
    Drogériu Rosmann na Slovensku nemáme (aspoň myslím), no už som v nej bola v Poľsku a kúpila si úžasný dáždnik :)
    Suchý šampón s Locikou je úžasný, táto rozprávka je jedna z mojich obľúbených :) Zaujala ma aj škrabka na jazyk, ešte nikdy som ju nekupovala, ale mám to v pláne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Produktů sis pořídila opravdu hodně a já z uvedených nemám vyzkoušený ani jeden.

    OdpovědětVymazat
  4. Sabi, přeji krásné narozeniny. Zítra si užij narozeninovou neděli. Dárek sis vybrala opravdu skvělý!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat