čtvrtek 26. září 2024

Nákupy & Novinky narozeninové

 Ahoj, vítám vás u dnešních nákup a novinek, které budou reprezentovat zejména mé letošní narozeninové dárky, ač ne se všemi jsem se stihla ještě setkat čili je možné, že ještě něco přibyde. Minule jsme si ukázaly nákup od mého milého z Rossmannu.

Začnu dárkem od Haničky (Číčulky), která mě tradičně rozmazlila nepřeberným množstvím krásných věcí. Jedním z dárků je černá středně velká kabelka značky Orsay, kterou už hrdě nosím a skutečně je tak akorát velká.  Na mlsání jsem dostala Raffaello a čoko-kokosky s čokoládou, to Raffaella jsem se už pustila. 
Obdarována jsem též byla směsicí kosmetiky k testování, abych měla na blogu o čem psát. V sytě růžové taštičce jsem našla paletku stínů Carter Beauty, které teď testuji společně s pudrem stejné značky. Dále jsem tam našla modelující krém Sculpting Mate od značky Beauty Jar, kterou já mám nakoukanou hlavně od Klárky Škodulky, ta na ní často dělá recenze. Pak tu mám i sérum s kyselinou hyaluronovou, roller na oči, gel po opalování, depilační krém a samoopalovací mléko. 
Dalším kosmetickým dárkem - ano, stále od Haničky, je dvojice vlasové kosmetiky Yves Rocher na objem. Je vidět, že Hanička ví co mám ráda, sada mě potěšila a určitě jí brzy využiji. 
Původně jsem měla dělat oslavu s rodinou, Hanička mi tedy poslala i nějaké mlsání se záměrem, že mohu použít na oslavu, ta se nakonec kvůli záplavám zrušila. Nicméně už jsme snědly chipsy popované s paprikovou příchutí a ty byly moc dobré. 
Tchýně mi nadělila trojici skleniček na víno - ty se u nás nikdy neztratí, protože je to snad nejsnadněji rozbitelné sklo, co kdy kdo vynalezl. A abych si měla na čem udělat k tomu vínu něco dobrého, tak tu mám vůbec první pánev, kterou vlastníme a to rovnou hlubokou wok pánev. 
Od mého milého babičky jsem si sama vybrala věci do domácnosti, které ještě nemáme v arzenálu. Nakupovala jsem v Möbelixu a vybrala jsem  vývrtku, škrabku, kolečko na krájení pizzy, struhadlo, cedník a kulaté bambusové prkýnko. 
Od mamky a jejího partnera jsem dostala víno, květinu, Toffifee a peníze, o něž jsem i žádala. Přeci jen když člověk řeší bydlení a svatbu ocení to nejvíce. Od ségry Terezky jsem dostala jahodovou tříbarevnou svíčku a nabitou kartičku do dmka, kterou mi pořídila z vlastního kapesného. 
Švagr se švagrovou mi pořídili též víno a k němu svíčku s takovou čistější vůní Blackberry Rose & Oud.
Od tety a strejdy s rodinou jsem dostala povedený kosmetický balíček. Našla jsem v něm moje oblíbené tělové mléko s mandlovým olejem, dva supervoňavé sprchové gely od Dermacolu - ten malinový voní úplně jako malinovka, tak se na něj těším. Kosmetiku v tomhle dárečku uzavírá šetrná vlasová péče z řady Balea MED a jako borec na konec tu mám ledový čaj citron a máta od značky Teekanne.
S vínem ještě pokračujeme - dostala jsem ho od táty společně s Merci bonbony níže a též penízky. Šumivé víno jsem dostala od Kuby strejdy a Muscat od babičky společně s Lindt bonbony a penízky.

Za kartičku od ségry do dmka jsem si pořídila nový make-up ten bych stejně příští měsíc kupovala, jelikož mi seděl klasický Infaillible, rozhodla jsem se vyzkoušet nyní verzi Matte Cover s niacinamidem a po cestě k pokladně jsem ve výprodejovém stojanu ulovila ještě doprodej limitky tělového mléka Citrus Harmony s yuzu a eukalyptem. 
Sama sobě si k narozeninám jsem si koupila lístek na koncert Imagine Dragons, bohužel se mi nepodařilo sehnat jich tolik kolik bych bývala chtěla - byl to docela boj. Nějaké krmení jsem pořídila i pro mojí čtečku a to v podobě populárního Čtvrtého křídla a druhého dílu série Scarlet Luck od Mony Kasten - Křehké srdce. 

Pro dnešek to tímto dárkem uzavřu, kdyby byly ještě nějaké další ukážeme si je zase v dalších nákupech a novinkách. Nicméně už takto jsem vděčná za vše, co jsem dostala či si mohla dopřát i za všechny krásné nové vzpomínky a že jste si na mě zase všichni vzpomněli. 

Kupujete si k narozeninám i dárky sami pro sebe? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča


5 komentářů:

  1. Je vidět, že sis narozeniny užila. Spousta dárků...
    Sabi, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Sabčo, hezké dárky jsi dostala. Zaujala mne výprodejová limitka Citrus Harmony, ta mi nějak unikla a zrovna tahle vůně by se mi líbila (na druhou stranu - sprcháčů mám zásobu tak asi do jara...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, to skutečně ano. Jinak já mám z Citrus Harmony tělové mléko a tuším, že v některých prodejnách bys ještě určitě sehnala i tekuté mýdlo. Já jsem teď za zásoby hodně ráda, od úterý jsem na pracáku, tak se zásoby hnedka hodí :)

      Vymazat
  3. Milá Sabi, k tvým narozeninám ti dodatečně přeji vše nejlepší. ❤
    Dostala jsi krásné dárky, které věřím potěšily.
    K narozeninám si dárky sama nekupuji.

    OdpovědětVymazat

Nákupy & Novinky narozeninové