středa 18. září 2024

Nákupy & Novinky - Vinted, výhra v giveaway, Globus, Temu, Avon, Rossmann...

 Ahoj, vítám vás u dnešních nákupů a novinek. Láme se nám tu srpen a narozeninové září, tak uvidíme, co vše tu ještě přibude. Dneska to budou nákupy první poloviny a příště si dáme narozeninový speciál. 

Na Instagramu jsem vyhrála v soutěži u Charmedky, kterou můžete znát jako Beauty of Pink paletku Italian Spritz od Too Faced. Řekla bych, že paletka obsahuje přesně moje barvy, tak jsem na ní zvědavá a časem si na ní dáme samostatnou recenzi. Udělalo mi to velkou radost, přeci jen high-end paletky člověk nevyhrává, nekupuje ani nedostává často. 
V rámci akcí v Globusu často bývají různá výhodná velká balení sprchových gelů a těmto jsem postupně neodolala, každý jsem kupovala v jiném týdnu tedy v jiném akčním letáku. Nejprve jsem ukořistila Le Petit Marseillas s malinou a pivoňkou za 69,90 Kč v krémovém provedení a až o týden či dva poté velké balení Dove Nourishing Care s arganovým olejem za 60 Kč. Vzhledem k mému pravidelnému spotřebovánu je vám jasné, že se u mě neztratí. 
Na Vinted jsem si pořídila po dlouhé době něco nového a vzhledem k nadcházejícímu podzimu jsem zase rozšířila svou svetrovou sbírku. Za pouhých 80 Kč jsem ulovila tenhle F&F krémový svetřík s prostřihem. 
Poprvé jsem zkoušela i populární Temu, potřebovala jsem hlavně nějaké organizační věci, jeden pokoj už nás prostorově dost tlačí. Vzala jsem si na zkoušku jedno skládací ramínko, které pojme spoustu ramínek pod sebe za 49 Kč. Já si na něj dala svetry a zatím drží a ušetří dost místa. Plánuju si pořídit ještě jedno na košile a jedno na mikiny. Na spodní prádlo a ponožky jsem brala celkem 3 organizéry s přihrádkami, kus za 78 Kč a je to super - hned jak otevřete šuplík máte přehled a můžete si pohodlně vybrat. Abych splnila výši objednávky přihodila jsem set gumiček za 7 Kč a žeton do košíku na klíče za 17 Kč, drobné na košík nemám věčně, tímhle to alespoň nebudu muset řešit.
Dorazila mi i zářijová objednávka z Avonu od Haničky, tentokrát jsem v rámci mých nákupů byla skromnější, brala jsem totiž i nějaké dárky pro podzimní oslavence. Pro sebe jsem si vzala nový jemný čistící krém pro citlivou pleť za 99 Kč a tělové mléko s výtažky z granátového jablka za 109 Kč. A do třetice všeho dobrého tvářenku, moje už mi dochází a v Avonu mě zaujal odstín Russet (249 Kč).
Dělala jsem i menší doobjednávku chybějících věcí na Rossmannu, hlavní část mi nadělil můj milý k narozeninám. V rámci privátních značek jsem využila 2+1 akci na masky a pořídila troje hydrogelové polštářky pod oči (27,90 Kč/kus). Z ryze praktických věcí tu mám ústní vodu a dva odličovače na oči. Potřebovala jsem i nějaké to sérum na pleť, na REVOX zrovna probíhala akce a tato Zitcare žlutá řada je složením víc než zajímavá, sérum mě vyšlo na 179 Kč.
Milému jsem pořídila dvě velká balení sprchového gelu Protect & Care od Nivey a sobě čtvery odličovací tamponky.
Pro dnešek borec na konec je dvojice rtěnky the slim stick od essence the chic-o-holic (79,90 Kč) a konturky v odstínu Cinamon Spice (49,90 Kč).

Čím jste si v poslední době udělali radost vy? Dejte mi vědět do komentářů a příště si dáme narozeninový speciál :) 

Sabča






3 komentáře:

  1. Sabi, ráda jsem se podívala - moc se mi líbí ten svetřík a vychytávky do skříně.
    Radost mi udělala dovolená a to, že manžel ubránil dům a voda se nám do něj nedostala...
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Sabi, super nákupy a gratuluji k výhře, paletka je nádherná. Na Temu jsem párkrát taky objednala nějaké drobnosti do domácnosti, ale raději jsem appku odinstalovala, stačí Shein 😃😃 Naposledy jsem si udělala radost na Sephoře 😊 Měj se hezky 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Sabčo, fajn nákupy, ráda jsem se koukla. Já naposledy kupovala košíčky do kuchyně - jako organizéry na kuchyňské náčiní a drobné potraviny a kytky na nové osázení koryta na chalupě (místo už dost zubožených karafiátků)

    OdpovědětVymazat