středa 9. srpna 2023

Ziaja & DM Haul

 Ahoj, vítám vás u dnešního nákupového článku, který jsem se rozhodla věnovat dvěma větším nákupům, konkrétně z DMka a ze Ziajy. DM nevypadá tak velice, ale brala jsem tam i nějaké dárky a žrádlo pro šelmy. 

DM
Začnu okénkem s kosmetikou pro mě, kdy jsem si vzala klasicky odličovací tamponky a gel na holení, to jsou moje stálice a v poměru cena:výkon i to nejlepší. Na zkoušku tu mám dvě masky od Baley - plátýnkovou broskvovou a krémovou s lesními plody a do trojice řasenku od essence. Tuhle Lash princess řadu všichni milujou a u téhle se mi docela líbil kartáček, tak jsem to za stovku riskla. Sprcháč Nivea Zen Vibes se mi líbil už posledně, ale nevešel se mi do budgetu = koupila jsem si ho teď. 
Ze sekce domácnost jsem si kupovala gel na bílé prádlo. Perwoll na barevné se mi v minulosti osvědčil, tak jsem se nebála vzít na blind ani ten na bílé. Přeci jen bílého tolik neperu, tak mi stačí tohle menší balení. Pak jsem brala dvoje ubrousky v krabičce, aby nevysychaly. Reálně Babylove má nejlevnější ty 4packy jenže to je na zalepení a nám to prostě vyschne, takže jsem koupila dvě krabičky do nichž pak už budeme jenom doplňovat. Pak tu mám sekci úklid a Denk mit - WC bloky citron a máta, vůni na záchod a úklidové ubrousky limetka a bazalka. 
Ziaja 
Po dlouhé době jsem dělala objednávku i na Ziaje, tak nějak jsem si přišla nalákaná ze sociálních sítí a současně některé jejich produkty mám ráda. Například micelární vody, které mi doma došly mám ráda a dlouho jsem je doma neměla. Vzala jsem si modrou i růžovou s pumpičkou, jedna vyšla 139 Kč. Také jsem dostala obálku se třemi vzorečky. 

Druhou polovinu tvoří letní limitky a pak pro mě nevyzkoušená řada manuka tree purifying normalizující čistící gel s pumpičkou za 119 Kč. Už doma v zásobách žádný nemám, takže ideálně načasovaná koupě. Z letních limitek jsem si vzala tělové peelingy - jeden s vůní mirabelky (spíš mi to přopomíná v tubě huba buba) a druhý s vůní typické oldschoolové melounové žvejky, kus za 139 Kč. Celkem jsem na Ziajy za produkty nechala 675 Kč. 

A to byly moje dva takové větší kosmetické červencové nákupy. Čím jste si udělaly radost vy? Zaujaly vás nějaké letošní letní limitky? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča


3 komentáře:

  1. Já byla taky v DMku - kupovala jsem náhradní tekutá mýdla a neodolala jsem peelingu a vlasové masce.
    Ty bloky do WC kupuju taky - jsou za dobrou cenu a fungují.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem byla v DM a něco málo jsem pokoupila. Jinak jsem zkoušela čistící gel od Ziaji a ten byl fakt fajn.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi,
    kupovala jsem si řadu s mirabelkou od Ziaji a mám z toho smíšené pocity, Začínám psát recenzi a rozhodně nebudu jen chválit...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat