středa 30. srpna 2023

Rossmann haul - Kristin Ess vlasovka, akce na Niveu a Neutrogenu a spousta dalšího

 Ahoj, vítám vás u dalšího Rossmann haulu, Rossmann mě poslední dobou nějak baví víc než naše věčně vybrané dmko a to jak cenově tak sortimentem a novinkami. Opět jsem měla nasbírané body na 15% slevu na celý nákup.

Do Česka se konečně dostala další pro mě značka známá z Tik Toku a to Kristin Ess vlasová kosmetika. Zrovna běžela akce, kdy jeden produkt vyšel na 229 Kč místo 269 Kč. Já mám šampon a kondicionér z řady The One Signature a ty obaly to je vážně pastva pro oči, oba produkty navíc krásně voní. Jako levnější variantu do zásob drogérkové levnější vlasovky jsem vzala Isanu na barvené vlasy za 29,90 Kč kus.
Mám tu i další sprcháče do kategorie tělové kosmetiky, zase nějaká ta limitka čili sprchová pěna s roztomilým obalem s alpakou za 59,90 Kč. Zachtělo se mi i nějakého krémového a ty ceny za Dove, no tentokrát neé a vzala jsem si Palmolive s mléčnými proteiny, který se Dovu docela vyrovná za 39,90 Kč. Co má Rossmann boží jsou rozhodně tyhle žínky, co jsou hezky měkkoučký a stojí jen 26,90 Kč.Od Organic shopu jsem si vzala peeling s kávou a cukrem, už jsem od nich měla malinu a mango a byly úplně v pohodě. Tento vyšel na stovku. 
Doma už nemám ani jeden suchý šampon, vzala jsem klasiku Batiste ve variantě Happy 90´s tu jsem ještě neměla (139 Kč) a jako druhý Girlz Only Dazzling Volume, ten pro brunetky mi moc nesedl vůní tak uvidíme, co tento za 89,90 Kč. Funkčně ten pro brunetky jinak není vůbec špatný a je levnější než Batiste. V akcích byla i Nivea a Neutrogena, u obou značek jsem toho trochu využila. Koupila jsem si antiperspirant Nivea Fresh Flower bez hliníkových solí za 59,90 Kč - stále jsem na lovu antiperspirantu bez hliníku, co mi bude sedět (hlavně teda vůní). Neutrogena  to u mě vyhrála s krémem na ruce z řady Hydro Boost, opět zásoby jaksi došly a brzy mi dojde krém na ruce v práci. Z téhle řady už jsem kdypak měla čistící gel na obličej a byl super, tenhle krém vyšel na 75,90 Kč. 
Přihodila jsem i dvoje odličovací tamponky za 24,90 Kč balení a vatové tyčinky za 14,90 Kč ty se budou hnedka hodit, ty doma už dochází. Z dekorativky tu mám dneska jenom bázi pod makeup od essence, už jsem od nich měla s niacinamidem a stále ještě mám a je dobrá. Rozhodla jsem se prozkoušet i zbytek "této řady" a tentokrát jsem sáhla po téhle zelené variantě se zeleným čajem proti začervenání za 99,90 Kč. 
Moje oblíbené Isana odličovače nemohly chybět, klasicky jeden za 34, 90 Kč beru vždy po více kusech. V akci byly i Isana polštářky pod oči za pouhých 14,90 Kč nejvíce se mi líbila varianta s aloe, opět tu mám dva kousky a dvojce od Isany zakončují soli do koupele a moje oblíbené varianty jedna s levandulí a druhá s vanilkou a kokosem za 20 Kč udělají super službu - skvěle voní a zabarví vodu jedna do fialovo a druhá do takové té mořsky modré. 
Doplnit se mi zachtělo i arzenál masek, pořídila jsem u značky Skin79 všechny po 39,90 Kč za kus. Tři tu mám z řady Seoul Girl's a další tři z Fresh Garden. Určitě se můžete těšit na nějakou samostatnou recenzi. 

Domácnost nesmí chybět (ač jsem si trubka zapomněla koupit destilku do žehličky). Taktéž v akci jsem si pořídila Perwoll na barevné prádlo za 179 Kč 54 pracích dávek. V minulosti jsem s Perwollem byla vždycky spokojená, takže nebylo nad čím váhat. 

Po 15% slevě jsem platila 1 870 Kč, sleva se nevztahuje na akční produkty a bohužel i u takto velké objednávky je 59 Kč poštovné za Zásilkovnu. Pořád jsem ušetřila 130 Kč na slevě a spoustu dalších peněz i v těch všech akcích. 

Čím jste si v drogerii naposledy udělaly radost vy? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča

7 komentářů:

  1. Já teď taky docela střídám DMko a Rossmanna a možná do R. chodím teď trochu častěji. Svým nákupem jsi mi připomněla, že potřebuju nějaké gelové polštářky a odličovač na oči, takže se tam budu muset vypravit taky. Já mám po cestě z práce možnost se stavit v kamenné prodejně (dokonce si můžu vybrat z několika), takže nakupuju spíš po kouskách než že bych dělala velké nákupy. Ale teď už mám docela dost bodů, tak budu muset naplánovat velký nákup, aby se mi vyplatilo je proměnit za slevový kupon.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, já se chystám do dmka pro nějaké věci do domácnosti - osvěžovač na WC, ubrousky na zabarvení prádla, úklidové ubrousky a tekutá mýdla. Odličovač pravda budu muset možná někdy taky koupit, ale teď budu mít Rossmannů při cestě více častěji, tak nebudu třeba tyhle mega giga objednávky muset už tolik dělat. Celkově důvodem toho syslení je, že tu je poblíž jen jedno dm a to je věčně vybrané... Teď budu víc jezdit, tak budu mít v tomhle větší svobodu dejme tomu.

      Vymazat
  2. Ahoj Sabi, tak já příliš do Rossmanna nechodím. Ale vše vypadá zajímavě. ☺♥ Krásný den měj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, to je škoda. Alespoň vím odkud ti budu moct někdy v budoucnu něco nadělit hihi.

      Vymazat
  3. AHoj Sabi,
    to jsou moc pěkné nákupy. Já se zítra chystám do DM, mají hodně věcí v akci a hlavně by naše prodejna měla slavit výročí mít slevu 20% na celý nákup. Já jsem naposledy objednávala Avon, takže mám novou vůni z Avonu (Eve Elegance).
    Měj se hezky,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, tak to zní jako ideální příležitost na větší nákup.

      Vymazat
  4. Já byla v Rossmannu naposled loni, sice ho nemám daleko, ale raději chodím do DM. Moc se mi líbí obaly té vlasovky, ačkoliv o značce slyším prvně.
    Taky uvažuji nad tím odličovačem, který pořád tak vychvaluješ.

    OdpovědětVymazat