neděle 27. srpna 2023

N.A.E. Energia hydratační denní krém

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku, po dlouhé době tu mám nějaké skincare jednotlivé produkty a rozhodla jsem se napsat pro ně samostatné články (nebojte jenom dva). Začnu právě tímhle krém, je to už moje druhé balení, tak už bych přeci jen něco napsat mohla.

Zdroj: https://www.nae-erboristeria.cz/bioprodukty-vse/pece-o-plet/energia/energia-hydratacni-denni-krem.html

N.A.E. – Naturale Antica Erboristeria – je autentická přírodní značka produktů pro péči o pleť, tělo i vlasy, která vychází z tradice italského bylinkářství. Konkrétně krém Energia denní kombinuje hroznový a slunečnicový olej tedy antioxidanty v podobě vitaminu A a E a schopnost zadržovat hydrataci v pleti. Krém je i přes obsah olejů krásně lehký a neucpává póry, krom toho má i pěknou vůni - nevím jak by se snesl s citlivější pletí, ale já problém neměla. Balení má odklápěcí víčko a je super i na cestování se svými 50 ml za nějakých 220 Kč.

Kdybych musela vybírat krém v dmku sáhla bych určitě po tomhle kdykoliv znovu. V Sephoře mu konkurují značky The Inkey List nebo The Ordinary, které ho trumfnou, ale ne každý v Sephoře pravidelně nakupuje, aby se mu to vyplatilo pro jeden krém. Já ho mohu na ještě relativně mladistvou pleť doporučit - hezky projasňuje a za mě dostatečně hydratuje i na noc a lze ho použít neobsahuje totiž SPF. Za mě tedy krásných 8/10

Co vy a tahle značka? Znáte? Zkoušeli jste? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča



7 komentářů:

  1. O značce slyším tedy poprvé a zaujalo mě, že se dá sehnat v dmku. Jen si nejsem jistá, jak by mi vyhovoval na suchou pleť. :) Momentálně na obličej používám hydratační krém od Mixy a zatím mi moc vyhovuje. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Značku znám jen podle jména, myslím jsem od ní měla nějaký vzorek krému, ale už si přesně nepamatuju jaký (ono u vzorku by to asi musela být buď velká bomba nebo velký průšvih, aby mi utkvěl v paměti ;-))

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto značku neznám, já mám teď nově doma denní a noční krém od Loreal :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Od značky jsem používala micelárku a pěnu na obličej, obojí jsem si koupila víckrát a asi bych ani neměla problém si produkty koupit znovu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi,
    krém jsem zkoušela díky tobě a myslím si, že jsem na něj už moc stará a suchá:-D
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sabi, recenze vypadá zajímavě, já osobně neznám vůbec. ☺♥ Krásný den měj.

    OdpovědětVymazat
  7. Značku vůbec vyzkoušenou nemám, ale už jsem o ní slyšela. Já mám doma pěknou zásobů pleťových krémů, kterou se teď snažím redukovat, takže žádné nové zatím nepořizuji.

    OdpovědětVymazat