čtvrtek 3. srpna 2023

Spotřebováno #54 za Červenec 2023

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Tentokrát bude spotřebováno nepatrně hubenější než je u mě zvykem. 

Yves Rocher sprchový gel s ostružinou a levandulí a druhý s mangem a koriandrem
Příjemný sprcháč dobře pěnil a umyl bez vysušování, oba měly velmi nevšední parfemaci. Akorát jsem byla u Yves Rocher zvyklá na to, že mi vydrží déle než běžné sprcháče a teďuž mi přijde, že to není moc pravda. 

Rexona Cotton Dry
Tenhle Antiperspirant jsem měla v práci v šuplíku na převonění během dne. Tyhle kompresovaný verze jsou super i do kabelky nebo na cestování. Není to moje první ani poslední balení, má je i Dove a posledně jsem si všimla, že i Nivea. 
Lactovit Regenerační tělové mléko pro velmi suchou pleť
Kdysi jsem zkoušela sprcháč s broskví a grepem a nesedl mi, ale boom okolo téhle značky a taky to, že je zkoušela Hanička a byly mléka v akci mě přimělo dát značce šanci. Přeci jen tělový mlíka s pumpičkou za dobrý peníze se hoděj vždycky. Bohužel tohle nebylo dobrý, sotva mi to stačilo na namazání v létě, hydratačně hrozně slabé, vůně těžký retro. 

Garnier Hand Superfood 48 h Repairing Balm s kakaem a ceramidy 
Krém na ruce z téhle poměrně čerstvé řady jsem si vzala jednou náhodně v dmku. Voněl příjemně kakaově měl takovou středně hutnou konzistenci, dobře se vsakoval, ale zároveň člověk věděl, že se namazal. Příjemný, ale asi červený Garnier je pořád můj větší oblíbenec. 

Balea MED Ultra Sensitive gel na holení 
Super funkční produkt za pár šušňů, neskutečně pěnil a vydržel mi na to, že je léto poměrně dlouho. 
Batiste Dry Shampoo Eden Bloom
Ověřená značka sucháčů v mojí jedné z oblíbených parfemací, některý jsou vážně nevábný a ty jsou snad ještě výraznější než právě ty, co jsou v pohodě. Tenhle mám ráda a kupuju si ho opakovaně. 

Balea Intensiv Pflege řada na vlasy
Na tu je samostatná recenze zde
The Inkey List Omega Water Cream 
Příjemný krém na den i noc. Lehký, dobře se vstřebával a přesto dodal potřebnou hydrataci. Určitě si ho někdy koupím znova, The Inkey List je objev roku a recenzi na více jejich produktů najdete zde

Avon Deep Clean Micellar Water 
Dobrá, levná a velká micelárka z Avonu. Ráda si je kupuju a kupovat budu i nadále. 

The Inkey List Oat Cleansing Balm
Balzámům jsem se já dlouho bránila, že pro mastnou pleť to nemůže být dobré. No tak tohle mi dokázalo, že to vůbec není pravda. Tenhle virální čistící balzám je úplně boží, pleť vyčistí důkladně a bez vysušování a stačí ho malinko. Nedivím se, že většina si ho pak kupuje opakovaně. Pokud budu někdy kvůli něčemu objednávat na Sephoře zřejmě to bude The Inkey List. 
Blokurima URO +
Pokud vás trápí opakované záněty močových cest, tak tohle vám vytrhne trn z paty. Díky tomuhle už nemám každou chvíli antibiotika a už mám doma další balení. Je to sice dražší, ale stojí to za každou korunu. Balení vydrží 3 měsíce, takže to není zas tak hrozný, když si to rozpočítáte. 

Nivea MEN Sensitive sprchový gel 3v1
V naší domácnosti jednoznačně nejoblíbenější sprchový gel, co se týče pánské kosmetiky. Takže ano další prázdné balení. 

Cien Nail Polish Remover Classic
Odlakovač s dávkovačem. Funguje bez problémů a je dobře dostupný. Nemám, co bych vytkla. 
PS Hydratační maska s kyselinou hyaluronovou a melounem 
Popravdě všechny masky z Primarku, co jsem zatím zkusila byly naprosto strašný a už tu mám poslední a ani se mi nechce si jí dávat. Plátýnko špatně drželo, pleť po nich byla ulepená a že bych viděla nějaký efekt se říct taky nedá. Příště se jim spíše vyhnu. 

Holika Holika maska s jahodovou esencí
Příjemná hydratační maska s jemným výborným plátýnkem za pouhých 40 Kč. Holika Holika je za mě win win a určitě si jejich masky ráda někdy koupím. 

Clay Dipped Sheet Mask Vulkanický jíl a Ibišek
Téhle masky jsem se trochu obávala, je to plátýnková maska napuštěná jílem a je z Actionu. No bála jsem se zbytečně maska krásně vyčistí a zklidní, klidně bych si koupila nejen tu, ale i ostatní její sestřičky na vyzkoušení. 

Sephora Matcha tea face mask
Při úklidu jsem našla zapadlou tuto Sephora masku s matchou. Měla takovou svěží vůni a zezačátku trochu poštipkávala. Každopádně jinak zhydratovala i bych řekla, že projasnila a vyčistila. Nemůžu jí nic vytknout, jen totéž svedou i levnější masky. 

PS Čistící bublinková borůvková maska
Nejprve mě překvapilo, že je maska krémová čekala jsem plátýnko. Nanášela se v pohodě a opravdu bublala v tom to bylo zábavné, ale jinak opět bez efektu.  
Babydream Extra Sensitive vlhčené ubrousky
Tohle Rossmann vychytal. Jejich privátní ubrousky mají plastové ubrousky a mají i malé kabelkové balení. Byly super a vůbec nevysychaly, doporučuju, 

Cien odličovací tamponky
Když už se jednou za uherský rok podívá do Lidlu, tak jich vždy alespoň dva balíčky pořizuju. Je jich tam hodně, cenově jsou taky v pohodě a nerozdělují se. 
Isana tělové peelingy
Oba dva jsou z letní limitované edici současně oslavující 25 let značky. Psala jsem na ně samostatnou recenzi zde

Rimmel Thrillseeker řasenka
Super řasenka, držela nerozmazávala se během dne a hlavně se s ní snadně pracovalo a udělala požadovaný efekt v jedné vrstvě. Klidně bych si jí pořídila znovu, ostatně byla i v oblíbencích. 

Carmex balzám na rty Cherry
Všemi opěvovaný Carmex balzám, rty krásně vyživil i v zimních měsících, ale příště bych sáhla spíše po tyčince. 

No a to je pro červenec všechno. Největším objevem jsou určitě produkty The Inkey List a největším zklamáním masky z Primarku. Jak šla spotřeba v červenci vám? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča




6 komentářů:

  1. Ahoj, Balea gel na holení mě zaujal, určitě jsem jej nikdy neviděla, zajímavé. Super recenze. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  2. Z tvého spotřebována jsem měla akorát žlutou řadu na vlasy od Balea, se kterou jsem byla moc spokojena. Masku na vlasy kupuji opakovaně.

    OdpovědětVymazat
  3. Já budu za červenec na svém běžném průměru nebo trochu pod ním. Aspoň tedy myslím, zatím jsem jen odhazovala do tašky a ještě jsem to nepřebrala. Z tvého přehledu jsem měla masku Holika holika a souhlasím, že byla fajn. Od YR mám v parfemaci mango-koriandr ráda krém na ruce (upřímně - parfemace je na něm to nejlepší ;-)), ale sprcháč jsem v ní ještě neměla. Ale ten s vůní kokosu od YR je boží.

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujal mě Yves Rocher - rády tyhle produkty kupujeme, ale tenhle sprchač jsme ještě nezkoušely. Niveu pro muže kupujeme taťkovi - taky spokojenost. 🙂

    OdpovědětVymazat
  5. Z tvého spotřebována mám vyzkoušenou vlasovku od Balea a poté oba sprcháče od YR, ty jsem si zamilovala hodně.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sabi,
    červencová spotřeba byla taková normální, ale myslím si, že srpnová bude hodně obsáhlá, protože taška je fakt plná.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat