čtvrtek 15. prosince 2022

Skin Chemists London Youth Series : Rose & Lavender Intenstive Night Therapy Eye Serum

 Ahoj, podařilo se mi prokousat očními produkty ze zásob až k tomuto séru opět od Haničky. Dostala jsem ho k narozeninám a jedná se pro mě o naprosto neznámou značku. Sérum pod oči je to moje první, předtím jsem měla akorát oční krémy.


Sérum obsahuje hnedka dva druhy květinových vod a to z růže a levandule. Levandule je známá pro své chladivé a zklidňující vlastnosti. Pomáhá odvádět tekutinu uloženou pod očima, která nakonec způsobuje váčky pod očima. Růže je přírodní antioxidant a dodává hydrataci, která pomáhá vyhlazovat jemné linky a vrásky. Tuhle kompozici najdete v 15 ml balení, které se běžně prodává okolo 25 €, což mi Google spočítal dle aktuálního kurzu (17.11.) na 610 Kč. 

Balení má praktické skleněné kapátko, já vždy použila malou kapičku na celé jedno oko. Sérum je opravdu chladivé, lehké a rychle se vstřebává. Oční okolí nechává vyživené a zároveň po použití nelepí. Není pak úplně nezbytné použít oční krém.  Bála jsem se zezačátku, aby mě sérum nedráždilo - s růží nemám příliš dobrou zkušenost, ale to se vůbec nestalo. Dokonce je i viditelné, kdy jsem sérum použila a kdy ne. Jako intenzivní noční péče výborný produkt pro všechny věkové skupiny. Co už bohužel nevím jest, kde by se tady v ČR dalo sehnat. Jinak hodnotím na 9/10 - super produkt ! 

A jakou oční péči používáte vy? Dejte mi vědět do komentářů :)
Sabča 

7 komentářů:

  1. Já se trošku stydím, protože žádnou oční péči nepoužívám. Dlouho přemýšlím nad tím, že si něco pořídím, jen pořád tak úplně nevím co a nechce se mi investovat do něčeho, co mi pak nebude vyhovovat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Domčo, i to je v pohodě. Já to používám, protože u sebe ty oči hrozně vnímám - jak by řekla babička: moc se studuju :-D a přijde mi, že když to dělám fakt pravidelně tak mi to pomáhá. Určitě zkus od The Inkey List ten kofeinový krém. Vydrží ti dlouho a je skvělý a stojí myslím 200 Kč.

      Vymazat
  2. Sérum na oči jsem ještě neměla, ale používám oční krém.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi,
    jsem moc ráda, že ti to sérum sedí!
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, děkuju za štědré možnosti zkoušet díky tobě nové produkty :-D

      Vymazat
  4. Značku vidím prvně, ale je fajn, že ti sérum sedlo :)

    OdpovědětVymazat