neděle 18. prosince 2022

Můj Super Box Vánoční speciál

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku, kdy jsem opět využila nabídky zakoupit za 449 Kč včetně dopravy Super box, tentokrát vánoční edici. Společně si ho tu tedy opět projdeme. 

Tentokrát se jednalo o více praktický resp. více do domácnosti box a z kosmetiky pečující převažují masky, což mně ale vůbec nevadí. Masky miluju a ráda zkouším nové a z těchto jsem měla pouze tu Love Beauty & Planet Muru Muru Butter & Rose a ta byla fajn. Poprvé budu zkoušet masku od 7th Heaven Superfood Intense Hydration Avocado Oil Sheet Mask a podušky pod oči od Dermacolu HT3D Hyaluron Therapy. 
Praktická je dvojice kartáčků od Colgate a naštěstí jsou zrovna nějaké měkké, já jiný nesnesu -mám citlivý dásně. V krasojízdě pokračujeme koulema do záchodu, na ty já mám takovou úchylku, jsem prostě ráda když v záchodě nějaký mám, přijde mi to pak takový prostě lepší a tohle jsou nějaké nové The Polar Dancers údajně podle prospektu limitovaná edice. Ubrousky na zachytávání barev Colour Catcher jsou pro mě asi trochu zbytečný a nevím zda to využiju. 

Ostudně se přiznávám, že koupelnu nečistím a nechávám to tchýni, takže jí přenechám i tenhle sprej na vodní kámen od Cillit Bang. Pečující kosmetiku završuje krém od Ziaja v lehké variantě s olivovým olejem - nepochopila jsem zda je to na tělo nebo pleť, ale já to asi spotřebuju na tělo. 
Pak v boxu bylo ještě celkem šestnáct vzorků Perwoll pracích gelů z řady Renew na černé a barevné prádlo. Spíš bych ocenila kdyby tam daly láhev jednoho z nich, tohle mi přijde trochu zbytečný odpad, ale určitě to spotřebuju. 

Suma sumárum: K2R Colour Catcher - 89,90 Kč za 10 ubrousků
Bref Color Aktiv The Polar Dancers limitovaná edice - 149,90 Kč
Perwoll - 249,90 Kč za 16 pracích dávek 
Love Beauty and Planet Pleťová maska - 94,90 Kč 
Dermacol Hyaluron - Osvěžující hydratační maska na oči - 199 Kč 
Zubní kartáček Colgate UltraSoft s ultra měkkými vlákny - 149,90 Kč
Ziaja Olivový krém light formule - 79,90 Kč
Cilit Bang Žádný vodní kámen - 99,90 Kč
7th Heaven Superfood maska na ubrousku avokádový olej - 89,90 Kč
Celkem: 1203 Kč, ale ceny jsou dle prospektu, kde nejeden produkt mi přijde opravdu přestřelený. 

Co říkáte na tohle vydání Super Boxu? Dejte mi vědět do komentářů :-) 
Sabča

9 komentářů:

  1. Toto vydání nevypadá špatně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Neměla bych s ním problém - všechny věci jsou využitelné. Jen s tebou souhlasím, že ty uváděné ceny jsou někdy přestřelené (a v obchodech produkt bývá levnější), ale i tak se box vyplatil.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, no já až na ten sprej na vodní kámen s kterým si moc nevím rady využiju asi opravdu všecko :D předchozí vydání mi možná přišlo krapet lepší, ale určitě to otevírá "nové obzory"

      Vymazat
  3. Ahoj Sabi,
    u mě článek vyjde zítra:-) Ten Ziaja krém je na obličej a je moc fajn třeba v létě, měla jsem už několik vzorků. Ubrousky na praní fungují skvěle, já si je docela často kupuji a jsem s nimi spokojená. Největší radost mi samozřejmě udělaly ty masky, pro ty mám slabost.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, jéé tak to díky za info. Na masky já se taky těším, ale mám tu jiné, co chci zkusit dříve jaksi do článků hihi

      Vymazat
  4. Jak říkám vždycky, nikdy jsem si takový boxík nekoupila, ale vypadá to suprově a hlavně to jsou věci, které člověk opravdu využije :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Věci bych využila, ale teda vůbec jsem nečekala tu výslednou cenu, přijde mi hodně přestřelená ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle je hodně pěkná nálož!

    OdpovědětVymazat