středa 21. prosince 2022

Nákupy & Novinky - Notino, DM, Oriflame, Zoot, CCC, Lindex, H&M, Avon

 Ahoj, vítám vás u posledních letošních nákupů a novinek, další budou už 2023. Snažila jsem se šetřit, ale ne vždy to šlo nebo se povedlo. Přeci jen když člověk kupuje ty dárky sem tam přihodí i něco pro sebe. 

Začnu docela malým a praktickým nákupem z DM, kdy jsem si nekoupila ani jednu věc, kterou bych neměla na nákupním seznamu. Brala jsem dvoje kosmetické ubrousky od Ebelinu, protože jsou hebký a vyjdou levněji než balzamovaný klasický kapesníky. Privátních značek jsem využila i v případě ústní  hygieny - ústní vody Dontodent už dobře znám a v poměru cena:výkon jsou bezkonkurenční. Navíc tuhle jejich na ochranu dásní už mám odzkoušenou a vydrží mi docela dlouho. Poprvé však budu mít od stejné značky i kartáček, nechtělo se mi utrácet za Curaprox, tak jsem popadla tenhle okolo 30 Kč a děj se vůle boží. Ze stálic pokračuju barvou na vlasy Loreál Excellence Creme 4.54 Mahagonově hnědá, tu už mi letos zdražily na 150 Kč. Vlasy pokračuju suchým šamponem Batiste, u něhož střídám jen různé parfemace a tím pádem i veselé obaly. Sice stojí 139 Kč, ale za tu službu, co dělá stojí. Tenhle květinový jsem ještě neměla. 
V předposledním letošním Oriflame katalogu jsem dělala docela velkou objednávku a navíc Oriflame začal experimentovat se svíčkami. Ještě nejsou běžně v prodeji a ani nevím zda budou, ale pro prvních tisíc partnerů, co objednají byla možnost zakoupit svíčku inspirovanou vůní Giordani Gold Essenza za 139 Kč. Jedná se o svíčku ze sojového vosku ve velmi elegantním až dárkovém zpracování a já jsem z ní absolutně nadšená. Snad to dají i do prodeje. Z novinek jsem si vzala i limitovanou edici Milk & Honey Rose Nectar - konkrétně tedy krém na tělo a ruce za výhodných 85 Kč. Masky Love Nature byly v akci za nějakých 49,90 Kč neopomenula jsem ani ty a vzala si rovnou tři kousky do zásoby. 
Pravděpodobně nejdražší položkou tu dneska budou zimní boty od Toma Tailora. Moje teprve rok staré Mustangy už začaly protestovat a já jsem na zimu od nohou háklivá celoročně, takže být prosinec bez zimních bot by pro mě bylo dost marodící. Na Zootu zrovna běžela 20% sleva, kterou já teda využila na koupila těchto Tom Tailor klasických černých kotníkových bot. Co mě mile překvapilo je právě, že jsou poměrně široké, takže i já se svým slovanským lýtkem do nich dám teplou ponožku. Mají i skvěle řešenou protiskluzovou podrážku a po slevě mě vyšly na nějakých 1623 z čehož cca 50 Kč mi vrátí zpátky Plná peněženka. 

Menších nákupů bylo tentokrát víc, proto když jsem běžela do dm pro toaletní papír, pobrala jsem rovnou i kartáček na zuby. Bohužel ten Dontodent mi hrozně dráždil dásně a tento Signal Smile Detox už mám ozkoušený. Stojí kolem 80 Kč a ve stojanu essence mě pak zaujal dvoufázový odličovač na oči Remove like a boss na voděodolný makeup za 69,90 Kč. Až spotřebuju, tak samozřejmě dám i nějakou recenzi. 
Byla jsem reklamovat Mustangy, co jsem si kupovala minulý rok a na místě mi to paní uznala. Díky členství v jejich klubu jsem měla nárok na výměnu na místě za jiné zboží ve stejné hodnotě. Zimní boty už mám od Toma Tailora, takže jsem si řekla, že se podívám co budou mít. Tak trochu z recese jsem si vybrala tyhle vysoký tenisky od značky Champion. Na základce jsem podobný vysoký tenisky měla od jiných značek a jiných barvách a vždycky jsem si si přišla v nich supr cool. Takže nakonec padla volba na ně, ale díky slevě 30% v rámci černého pátku bych nevybrala celou částku. Vybrala jsem si spousty věcí z doplňků péče o boty, které doma používám nejčastěji právě od jejich značky Cocinelé. Mám tu čistící ubrousky na boty, impregnaci, lžíci na boty a krém na černou kůži. Pokračování v dalším snímku. 
Posledním kouskem je potom tenhle tmavě zelený kulich, zevnitř poctivě zateplený. Ten jsem tam nemohla nechat, ta barva mi hnedka učarovala a dovolím si i říct, že mi sluší. Nejen, že jsem nečekala uznání reklamace, ale díky 30% slevě jsem na tom v podstatě ještě vydělala místo jedněch bot mít tohle všechno. 

Větším nákupem byla objednávka na Notinu, kde jsem doplnila věci, co už jsem doma úplně dodělala a samozřejmě přihodila i něco, co mě cvrnklo do nosu. Zjistila jsem, že bez Catrice Caligraph linky (88 Kč) už nedokážu fungovat, sic doma mám dvě jiné linky, ale obě jsou naprosto strašné. Rimmel Scandaleyes byla kdysi moje nejoblíbenější řasenka, překvapilo mě, když jsem na jednu z jejich verzí narazila na Notinu asi za 80 Kč. U Rimmelu jsem pak zůstala i při výběru primeru, s aktuálně načatým dost hýbu a do košíku jsem hodila tento Matte Primer za 174 Kč. V říjnovém spotřebovánu jste mohli vidět oční krém a bez něj to oční okolí prostě už není takový, prostě se mi to neštymuje. Vybrala jsem si od značky Q+A oční gel s peptidy a mořskou trávou za 126 Kč. Na doporučení teď myslím Klárky Škodulky jsem objednala zubní pastu Marvis Aquatic Mint nebo tak nějak, voní jako takové ty staré plátkové žvýkačky a stála 122 Kč. Celý nákup nedárkové části zakončuje trojice masek značky Missha Airy Fity hned ve třech varintách s výtažkem z perel, z aloe vera a ze zeleného čaje. 
Využila jsem i slevy v rámci klubu a objednala si šaty na vánoční večírek na e-shopu H&M. Přišly s těmito klasickými šaty v černé a řvavě růžové, přičemž vrchní díl má takové alá korzetové detaily. Stojí pouhých 399 Kč, mě se slevou vyšly 339 Kč, což je za hubičku. Za klasické malé černé je to více než příznivá částka a nádherně sedí. 
S babičkou jsme byly na předvánočních nákupech, kde já řešila spíše dárky pro ostatní než věci pro sebe, takže to tu nebude. V dm jsem byla doplnit zásoby odličovacích tamponků, s tím že pardubická pobočka bude snad lépe zásobená než naše a o něco lepší to bylo. Klasické maxi byly sice poslední, ale měly alespoň ty supersofty, takže jsem vzala jedny a jedny. Byla jsem i na honu bílé košile - neúspěšně, kalhotky - neúspěšně a právě černé legíny. Ty jsem sehnala v Lindexu, kde zrovna probíhala sleva 25% na všechno pro členy klubu, takže jsem si kartičku rovnou na místě založila a mám tu teda černé takové tužší legíny za 370 Kč po slevě. Vybrala jsem si tam ještě další dvě věci, ale ty dostanu až pod stromeček. Vážně mě Lindex mile překvapil, sice ty kousky jsou dražší, ale takhle v té 25% slevě a s tou milou obsluhou, kvalitními základními kousky. Asi jim budu muset dávat šanci častěji. 
Objednávala jsem si u tchýně i pár drobností v Avonu a dvě sady do práce pro kolegyně. Pro sebe jsem si vybrala už osvědčenou micelární vodu z Soothe řady (109 Kč) a taktéž ověřený univerzální krém s kokosem z Care řady (69 Kč). Na zkoušku na četná doporučení tu mám depilační krém na obličej čili na knírek (49 Kč) a panebože! To je tak skvělý a efektivní, namažete za dvě minuty setřete a máte hotovo, takže už si nikdy neroztrhnu koutek voskovým páskem! Třikrát hurá! 

No a to by bylo pro dnešek všechno, teď by to chtělo se zaměřit zase na tu spotřebu a ne jenom nákupy :-D Ač bych řekla, že ani s jedním nemám vyloženě problém. Co jste si při předvánočních nákupech pořídili vy? Dejte mi vědět do komentářů 

Sabča 





5 komentářů:

  1. Zaujala mne svíčka a zelený kulíšek. Já v toho v prosinci moc nenakoupila. Pokud jde o dárky, pojali jsme to letos hodně minimalisticky, takže jsem ani moc nikde o obchodech nebrouzdala (taky nebylo kdy - buď jsem byla na neschopence nebo řešila resty v práci). Jen při nákupu v DMku jsem si přihodila k toaleťáku, prášku na praní, papíru na pečení a podobným nezbytnostem nějaké vonné olejíčky do aromalampy v práci. Možná bude nákupní článek za prosinec hodně hubený :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já se přiznám, že mi naopak ty Vánoce letos měli pravý opak, takovéhle mega Vánoce jsem snad ještě nezažila. No já se letos nechtěla účastnit předvánočního shonu a až na jednu výjimku se mi to fakt i povedlo :-D vše jsem sháněla po e-shopech akorát s babičkou jsme byli v kamenných obchodech.

      Vymazat
  2. Milá Sabi, zelený kulich je úžasný, šatky ti sedí krásně, micelárku od Avonu na vaše doporučení mám nyní otevřenou a ústní vodu, nekupuji prakticky jinou. No a 2fazový odličovač Essence mi dneska padl do oka, ale nebrala jsem jej. Moc pěkné nákupy. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, děkuju za komentář. Taky jsem zatím za celou zimu nevytáhla jiný. Já k němu mám i zelenou károvanou šálu, ale tu už doma od dob střední školy.

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí ty tenisky a kulich :)

    OdpovědětVymazat