neděle 11. prosince 2022

Elseve Hyaluron Plump - recenze kompletní řady

 Ahoj, vítám vás u dnešní vlasové recenze, kde bych se ráda věnovala řadě Hyaluron plump s kyselinou hyaluronovou (překvapivě). Dostala jsem jí od Monty k narozeninám kompletní - šampon, kondicionér, maska a sérum ve spreji. 

Popis řady
Zatím mám v užívání 3 ze 4 produktů téhle řady, masku budu používat až do dělám jinou, co mám momentálně načatou. Nicméně šampon i kondicionér vyhladí povrch vlasu už během mytí, opravdu ty vlasy na omak nejsou vysušený a to ani v konečcích, což se mi moc líbí. Vůně mi trochu připomíná produkty z černé Total Resist řady tedy vůni Perličky ano té pasty, co se používala za mého dětství. Všechny produkty mají mléčnou konzistenci a z balení jdou dobře ven. Pozor jenom kolik produktu dáváte stačí trochu oboje je hodně hydratační a mohlo by vám to pak zbytečně zatěžovat vlasy.
 

Jednotlivé produkty
Šampon: Opravdu hodně pění, ačkoliv nevysušuje a je hodně krémový, stačí ho trochu a vlasy hned na dotek vyhlazuje. Díky průhlednému balení je i dobře vidět kolik ho ještě máte. 

Kondicionér: Já bych ocenila kdyby balení bylo stejně velké jako šampon, jinak obecně jsem nenarazila na Elseve kondicionér, co by mi neseděl. Všechny jsou poměrně našlehané, příjemně krémové a vlasy se mi po nich dobře rozčesávají. 


Sérum ve spreji: Parádní jako rozčesávač na vlasy i v kombinaci s jinými přípravky než právě z této řady. Hezky voní a dobře se pak rozčesávají vlasy. Jinak je takové mléčné konzistence, takže stříkat jen do délek. 

Maska na vlasy: Za mě je si konzistenčně podobná s kondicionérem akorát je trochu tekutější. Většinou je to pro mě při použití i s kondicionérem už moc, takže masku používám opravdu jen čas od času nebo když si vlasy nějak tepelně upravuju, tak pak na regeneraci. Jinak je naprosto bezproblémová a můžu jí doporučit.

Pro suché vlasy z drogerie určitě dobrá volba a až se dostanu ze svého druhá puberta období s vlasy a pletí je dost možné, že si jí zase někdy koupím. 

Zkoušeli jste už tuhle novinku? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča

10 komentářů:

  1. Já měla šampon a byla jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Recenze mne docela zaujala, možná příležitostně řadu vyzkouším (teď tu mám ještě nějaké zásoby, tak nechci kupovat nic nového).
    Jinak mně vždycky dojde kondicionér dřív než šampon, i když jsou stejně velké, takže vůbec nechápu koncept, kdy v jedné řadě je větší šampon a menší kondicionér.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, z drogérkové vlasovky to vůbec není špatná volba. Já mám taky teď docela zásoby - vlastně nejen vlasovky, ale téměř všeho. Naštěstí se mi daří držet tu mojí pravidelnou spotřebu, ale i tak některé produkty nebudu nejspíš pár měsíců kupovat.

      Vymazat
  3. Já jsem vždycky měla moc ráda, když jsem měla všechny produkty na vlasy ze stejné řady :) Tuto jsem ale nezkoušela a nejspíš ani nevyzkouším, používám produkty na vlasy od Welly :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mně to přijde takový hezký na oko než na ten účinek :-D

      Vymazat
  4. Mílá Sabi, řada se mi líbí, asi nejvíc sérum, navíc když ho chválíš ty, měla bych do nějjít. MOc pěkná recenze!! ☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, za tím sérem si stojím - je to můj letošní svatý grál z těchto sprejíků na vlasy.

      Vymazat
  5. Ahoj Sabi,
    měla jsem celou tuto řadu a opravdu mi seděla. Masku jsem si koupila znovu, kondicionér jsem taky už spotřebovala dvakrát. Dokonce jsem dodělala i to sérum ve spreji. Podle mě se fakt povedla.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, to teda! Na to jak mi jejich přechozí hit Dream long neseděl, tak tohle byla opačná zkušenost.

      Vymazat
  6. Po téhle řadě pokukuji, tak až zredukuji zásoby, určitě si ji pořídím :)

    OdpovědětVymazat