čtvrtek 8. prosince 2022

Haul z Vivantis.cz - Alfaparf Milano, Purity Vision, Bi-Oil, Dermacol...

 Ahoj, vítám vás u dnešního nákupního článku. Ačkoliv jsem se v listopadu snažila tolik neutrácet za sebe, pár věcí jsem si přece koupila a právě ta hlavní část byla v rámci objednávky z Vivantisu, kde jsem brala i nějaký dárky. 

Kvůli čemu jsem objednávala především jest šampon a tonikum od Alfaparf Milano. Poslední dobou dost bojuju s mastnými vlasy (kdo by se divil po vysazení antikoncepce mám hormony, jak rozehranou šachovou partii). Myju si vlasy obden a i tak je mám pořád mastný. Už jsem zkoušela kdejaké babské a internetové rady, ale fakt to nefunguje. Rozhodla jsem se po nějaké době zkusit zase nějakou lepší značku vlasovky a to přímo na scalp s nímž mám největší problémy. Konečky jsem prozatím vyřešila, že jsem to zničený prostě ostříhala. Vybrala jsem si Šampon pro mastnou pokožku hlavy Scalp Rebalance za 194 Kč. Smrdí to teda jako nějaký šampon z lékárny, ale pokud mi to pomůže tak to vem čert. Jako takovou přídavnou péči jsem přihodila Zklidňující tonikum na citlivou pokožku hlavy Scalp Relief za 297 Kč. Oboje jsou dražší položky, ale věřím že toho nebude potřeba tolik jako těch levných šamponů a pokud mi to pomůže, tak je to cena přijatelná. Do zásoby jsem přihodila linku ve fixu od Gabrielly Salvete za krásných 106 Kč. Nemám s jejich linkama ještě zkušenost, ale řasenky mají super. 
Dochází mi i načatý krém na obličej a ač tu nějaké mám už dlouho jsem chtěla zkusit tenhle levandulový od přírodní značky Purity Vision. Pleť se mi taky rozbouřila s vysazením prášků neskutečně. Kromě levandule krém obsahuje i výtažek z konopí a v balení je i malá špachtlička na nanášení. Stál 280 Kč ve slevě, běžně je za 349 Kč. Když už jsem si tak dopřávala dopřála jsem si i Bi-Oil olejíček na strie, už jsem ho jednou měla a je prostě skvostný. Jenže taky není vůbec levný, tohle malé balení stojí 188 Kč a v kamenných obchodech i víc. Dvoje Bel tamponky jsem vzala tak nějak pro sichr, aby mi doma tamponky nedošly. 
Zrovna probíhal Dermacol week, kdy kromě slevy na celou značku od určité výše byl i dárek. Na ten já teda nedosáhla, ale i tak jsem slušně ušetřila. Vzala jsem si dárkovou sadu Limetka & Hrozny za 140 Kč obsahovala sprchový gel a peeling. Už jen peeling běžně stojí 120 Kč = super kup. Mám ráda i jejich odlakovač, ten se doma nikdy neztratí a jednu dobu jsem si ho kupovala furt dokola. Se slevou mě vyšel na 47 Kč. 

Celkem jsem za kosmetiku pro sebe utratila 1316 Kč s tím, že jsem ale uplatnila kredity z klubu ve výši 25 Kč a ještě nějakých 40 Kč mi vrátí Plná peněženka. Co přiskočilo do vašich košíků při nákupu dárků? Jen se klidně přiznejte v komentářích :-D 

Sabča



6 komentářů:

  1. Tuhle řadu od Dermacolu jsem měla vždycky moc ráda, krásně voní :)
    Já se upřímně až stydím, co všechno do košíků jsem si během nákupů pro sebe přihodila, nedokázala jsem odolat poštovnému zdarma, slevám a tak, hrůza :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Domčo, pro mě je to jedna z nejlepších z Aroma Rituals řad. Já se stydím dvojnásob poslední dobou jsem se až nechutně rozmazlovala :-D a furt ještě mám na cestě nějaké balíčky.

      Vymazat
  2. Tak já zatím v prosinci nekoupila lautr nic (když tedy nepočítám Erdomed na kašel :D). Ale chystám se objednávát knížky a tam možná neodolám. A máma chce, abych jí pomohla objednat kosmetiku na YR, tak možná přihodím kvůli poštovnému něco i pro sebe :).
    A připomněla jsi mi, že mi pomalu dojdou oba krémy - denní i noční. A denní už nemám žádný v rezervě, tak se musím někde kouknout...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, knížky jsem zrovna před pár dny taky objednávala, už mám doma poslední dvě knihy k přečtení a pak nic = musela jsem se vyvarovat akutnímu nedostatku knih na Vánoční volno.

      Vymazat
  3. Na Vivantisu jsem snad ještě nenakupovala, ale mají tam moc velký výběr, to se musí nechat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi,
    moc pěkné nákupy. Znám věci z Dermacolu, peeling i gel jsou v pohodě, ale ten odlakovač mi vůbec nevyhovuje. Zlatá Isana, která je mnohem větší a mnohem levnější. Na mastné vlasy mi nejvíce sedí obyčejné věci - kopřivový a březový šampon.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat