čtvrtek 22. prosince 2022

S láskou z Paříže | Jules Wake | Knihodojmy

 Ahoj, vítám vás u dnešních knihodojmů, tento titul a následující o kterém budu psát (Citronová vůně a jemné polibky) jsem přečetla oba během jednoho víkendu. Jules Wake je mimochodem pseudonym mé oblíbené autorky Julie Caplinové

Anotace: Tím nejlepší vánočním dárkem… jsi ty
Siena se rozhodla opustit snoubence i život francouzské smetánky a hledá útočiště u sestry nedaleko Londýna. Ta však změní plány a Siena musí vzít zavděk spolubydlením s věčně nespokojeným Jasonem. Zpočátku se nemůžou vystát, ale když dostanou příležitost jeden druhého lépe poznat, začne to mezi nimi jiskřit stejně jako na svátečně vyzdobené Eiffelovce. Společná cesta do Paříže může splnit jejich nejtajnější přání. Vánoce se nezadržitelně blíží…

Můj názor: Knížku jsem si vybrala trochu naslepo právě z důvodu, že je od Caplinové. Takže jsem začala sérii tak nějak od prostředka, jedná se totiž o druhý díl série S láskou. Hlavní hrdinka je od začátku sympatická a člověk k ní snadno přilne až je mu jí chvílemi stejně jako Jasonovi líto. Romantická linka je taky udělená moc hezky a až na pár výjimek uvěřitelně. Celý příběh se odehrává v Londýně a jeho okolí až na jeden výlet do Paříže, který vás ovšem neochudí o popisy všech památek a míst, která před Vánoci ve městě světel navštívit. Dosud mi přišlo, že autorka v Romantických útěcích těžila jen z ideálního prostředí, ale tady mě přesvědčila, že tomu tak vlastně vůbec není. Nenáročná jednohubka ideální na předvánoční období, kdy jsem jí četla i já. Hodnotím na 8/10. 

Sabča


5 komentářů:

  1. Sabčo, netušila jsem, že Wake je pseudonym J. Caplin. Někdy je lehká romantika fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to si piš. Já mám radost, že budu mít díky tomu ještě nějaký pátek, co číst od ní.

      Vymazat
  2. Tu mám taky a mám v plánu si ji přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle knihy mám v plánu si pořídit, tak jsem na ně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi,
    taky jsem začala číst od tohoto dílu, musím sehnat i ten první... Kniha se mi každopádně líbila, neztrácí na kvalitě jiných románů této autorky.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat