čtvrtek 26. května 2022

Julie Caplinová: Hotýlek na Islandu | Knihodojmy

 Ahoj všichni, v dubnu se mi moje předsevzetí měsíčně přečíst alespoň jednu knihu zcela nepovedlo, ale tak nějak věřím, že s květnem to třeba napravím. Rozhodla jsem se spontánně si pořídit nějaké knihy a volba padla na Caplinovou a Shustermana, oboje jsou další díly z rozečtených sérií. Pokud by vás překvapilo, že jsem přece ještě nečetla Cukrárnu v Paříži, tak máte pravdu, tu ale dostanu až k narozeninám. 

Anotace

 Lucy nic nechybí, má dobrou práci v hotelu a přítele. Jenže stačí jedna jediná nehoda a vše se změní – dostane padáka a kopačky. Její život je náhle v troskách, nedaří se jí najít novou práci, úspory docházejí a už brzy nezbude nic jiného než se přestěhovat zpátky k rodičům, a to za žádnou cenu nechce. Takže když jí personální agentura nabídne místo manažerky hotýlku Polární záře na Islandu, okamžitě přijme i přes to, že nesnáší zimu. Po příjezdu se nemůže zbavit dojmu, že udělala chybu. Jako šéfová se navíc uvede naprostým trapasem, takže pochybuje, jestli ji podřízení přijmou. Jenže pak jako by jí osud dal znamení, že má zůstat. V noci se na nebi roztančí polární záře a Lucy se při sledování toho fascinující podívané rozhodne vytěžit z téhle životní příležitosti co nejvíc. Využije všech svých znalostí a zkušeností a postará se, aby se z Polární záře stal nejúžasnější romantický hotel na celém Islandu! Hotel má špatné hodnocení a je poloprázdný, takže ji čeká pořádně tvrdá práce. Lucy dělá, co může, ale má pocit, že se jí někdo snaží škodit. Jsou k ní všichni kolegové upřímní? Může jim důvěřovat? Navíc ji začíná zneklidňovat barman Alex… Mezi ním a Lucy to sice jiskří, ale záhy se ukáže, že Alex skrývá nějaké tajemství…

Dojmy

Je dost možné, že se budu opakovat, protože to zase bylo krásně odpočinkové, zkrátka Caplinovské dílo. Koho by nelákala nádherná příroda Islandu v kombinaci s horkou čokoládou, praskajícím dřevem v krbu a nějakými těmi osobními příběhy hlavních postav? Upřímně mohu knihu doporučit úplně komukoliv. Lucy se během příběhu ukázala postupně v plné parádě a Alex ten mi byl sympatický od začátku. Tuhle knížku jsem zhltla během doslova ani ne jednoho dne a to jsem samozřejmě měla na čtení jen pár hodin denně a ještě díky tomu, že byl víkend. Přiznat musím i to, že už jsem si objednala další díl. Romantické útěky vám dovolí nejen na chvíli utéct od reality, ale i si pak v ní všímat takových drobných maličkostí, co vám vlastně dělají radost. Nevím zda to bylo volbou destinace každopádně musím říct, že tady se autorka v popisu prostředí vážně vyřádila, co to šlo. Nezbývá mi nic jiného než to hodnotit 10/10

Sabča


8 komentářů:

  1. O knížkách jsem četla samou chválu, sama si je přečíst teprve chystám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na léto úplně ideální odechovky :-) Díky za komentář a měj se fajn!

      Vymazat
  2. Hotýlek byl první kousek, co jsem od Caplinové četla. Má jednoduchou romantickou linku, která nepřekvapi, ale čte se to dobře a líbil se mi popis hotelového prostředí i Islandu vůbec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no já jsem byla uchvácená, zatím jsem to dávala číst tchýni a ta to taky měla hned přelouskané. Mamka je u třetího dílu, takže toto bude číst až potom a mamky kamarádka je u druhého. Jo, tolik lidí už jsem na to nalákala.

      Vymazat
  3. Já teď vidím na tyto knihy dost článků a už se těším, až se začtu! Zrovna tuto už mám v mobilu připravenou ke čtení. Takže jakmile dočtu knihu, co mám rozečtenou, tak se pustím na Caplin! ♥ A ještě Brooklyn mám :-) A dvě už mám vlastně přečtené.

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nemůžu si pomoct, ale já prostě nechápu, co celý svět s touhle autorkou a jejími knížkami má. Mě to taaak nebavilo. :D Nemohla jsem se donutit přečíst ani první ani druhou knížku, protože mi to přišlo vždycky děsně táhlé a úplně o ničem. Navíc už po pár stránkách člověk dokáže odhadnout, jak to dopadne a prostě mi to nepřijde zábavné ani jako oddychovka. :/ ale asi jsem fakt jediná.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi,
    Hotýlek se mi moc líbil, určitě si přečti i další romány autorky, stojí za to. Já se na každý moc těším, neuvěřitelně mě baví. Mimoto, na Island bych se strašně moc chtěla podívat:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat