neděle 15. května 2022

The Ordinary x The Inkey List | Koupeno díky YouTube

 Ahoj, vítám vás u další skincare recenze. Kdybyste mi řekli rok a půl zpátky, že mě bude takhle bavit skincare a defakto si uzdravím pleť asi bych se pousmála a kroutila hlavou. Dnes tu mám dva kultovní produkty cenově dostupných značek The Ordinary a The Inkey List. Nejsem úplně pravidelný Sephora zákazník, ale vidím, že bych tam občas měla zajít. 

The Inkey List Caffeine Eye Cream 

Můj první oční krém vůbec v historii lidstva. Měla jsem jakýsi pocit, že se mi dělají občas už takový ty mimické vrásky, ale mám oči poměrně citlivé, takže představa dát si tam jen tak něco je děsivá. Léčit se zase čtvrt roku se záněty očí není můj sen. No tenhle krém nemá absolutně žádnou parfemaci a je tak neskutečně lehký, že mi spadla brada. Myslím, že jsem o něm slyšela od Thomase Saylera - má o značce celé video. V lekárně mi ani nechtěli věřit, že mám občanku = asi to fakt funguje. Takhle krásnou pokožku okolo očí jsem nikdy neměla a tak hebkou, je to vážně příjemné jak na používání tak efekt, co to dělá. Na Sephoře teď stojí 270 Kč, no já bych přísahala, že já ho kupovala okolo 220 Kč ještě. Za tohle bych dala ruku do ohně! 10/10. 

The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5


O dost déle známá značka na našem trhu je určitě The Ordinary, o té je slyšet stále ze všech koutů. Značka si též zakládá na čisté černo-bílé estetice, kdy kosmetika vypadá jako malá alchymická laboratoř a působí až medicínsky vzhledem. Kyselina hyaluronová se mi ověřila v nejednom produktu, proto padla volba na ní. Skvěle o ní mluví i Erika z MonalisaBeautyEriAnna. Na rovinu mě taky nezklamala ani trochu, překvapivě mi zde vyhovuje i kapátkové balení. Okamžitě vám vyhladí pleť a rychle zasychá. Dělá takový lepkavý efekt, no alespoň na to vážně nikdy nezapomenete pak dát krém. Cena opět kolem 200 Kč, takže nic kvůli čemu byste si museli nechat vrtat koleno. Pokud začínáte stejně jako já a nechcete něco, co by mohlo nějak špatně reagovat tohle je č.1. Taky 10/10. Oba produkty bych neměla problém si pořídit opakovaně. 

Co jste si díky YouTube, Tik Toku nebo blogerům kdy pořídili vy a mile vás to překvapilo? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča



3 komentáře:

  1. Já díky Hance z blogu Čičulka vyzkoušela neolejový odličovač na oči od YR. To je asi jediné, co si pamatuju (ještě vlastně suchý šampon na tmavé vlasy od Baley byla myslím inspirace z něčího blogu).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mám radost, že ten oční krém funguje. Budu vědět pro příště. :) Já jsem si teď koupila (taky poprvé v životě) oční krém z kolekce Sephory, protože byl ve slevě a docela dost vychvalovaný, ale jako nic moc. Zatím mi bohužel přijde jako zbytečná koupě. :/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    já jsem podlehla už nepočitatelně vábení reklam a doporučení všech možných lidí, takže to tu ani nebudu rozepisovat více:-) The Ordinary jsem měla asi jen jednou (sérum na vlasy), ale třeba někdy něco dalšího vyzkouším.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat