středa 18. května 2022

Fluff Superfood Tělový jogurt s vůní mléčné čokolády

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Při svém posledním výletu do Rossmannu jsem sáhla i po jedné nové přírodní kosmetické značce a to je Fluff konkrétně teda jejich tělový jogurt. Zaujalo mě to roztomilý balení, dobrá ceny i to, že se jedná o přírodní značku. No a dneska tu mám menší recenzi. 


Značka Fluff je veganská a přírodní a pokud jsem z obalu pochopila správně přichází na náš trh z Polska. Tenhle tělový jogurt obsahuje spoustu výtažků - olej ze sladkých mandlí, kokosový olej, kakaový prášek a hydrolyzované rýžové proteiny. Sehnala jsem ho v Rossmannu za nějakou stovku? Je to opravdu hodně tekuté na to je třeba si dávat pozor já už si nejednou něco pokecala. Voní jako čokoládové křupinky je tam takový lehký ocásek, co mi připomíná oves nebo zkrátka nějakou obilninu. Osobně mi to nevadí nějak výrazně, no muset by to tam nemuselo. Stačí ho málo, při větším množství dělá takový bílý film, který se sice hnedka vstřebá, ale zase nemuselo by se to dít. Obal je krásný růžový a rozjasní každou koupelnovou poličku. Tyhle jogurty mají ještě v malinové a melounové parfemaci. Z hlediska hydratace je to průměrné, na zimu by mi to nestačilo. Koncept je skvělý, složení beze všeho, ale je tu ještě na čem pracovat.

Verdikt tedy je nenadchne neurazí, znám spoustu lepších krémů a znovu už mě nic nevede k tomu si ho kupovat. Vidím, ale že značka jako taková má obrovský potenciál do budoucna. Hodnotím 6/10. 

Jakou novou značku jste vyzkoušely v poslední době vy? Dejte mi vědět do komentářů :-) 

Sabča


4 komentáře:

  1. Obal je pecka, chvilku jsem přemýšlela, jestli to je opravdu není jogurt :D Já na tělo používám tělový olej od Lobey, což je zároveň i značka, kterou jsem objevila a začala používat tento rok :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Do Rossmanna občas chodím, ale této značky jsem si nevšimla. Ale já mám doma tělových mazadel ještě zásobu, takže po nich moc nekoukám...

    OdpovědětVymazat
  3. Ty obaly jsou tak podobné, že mám poslední dobou ve značkách chaos ☺☺, ale určitě produkt vypadá zajímavě. Min. děkuji za dip, do Rossmanna se chystám. Krásný den milá Sabi. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi,
    na tuto značku jsem se v drogérii taky koukala a asi v budoucnu neodolám a něco vyzkouším-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat