středa 2. února 2022

Spotřebováno #33 za Leden 2022

 Ahoj všichni, vítám vás u dnešního článku, kterým po měsíci nebude nic jiného než vaše i moje oblíbené...spotřebováno! Ani v lednu jsem nezahálela a mám tu poměrně dost kousků jak z domácnosti, tak z pečující kosmetiky. 

Vlasy
Palette Deluxe Oil Care 7.77 Intenzivně měděná (109 Kč)
Tahle barva tady není žádnou novinkou, jedná se o takovou hnědo-zrzavou z drogerie, co i docela obstojně drží. Už mám nakoupená další balení do zásoby, takže jednoznačně pokračuji v Palettkách.

Balea Máslo na vlasy Goldene Milch (59,90 Kč)
Vlasová maska/ máslo s výtažky z kurkumy a ovesného mléka jsem vzala tak nějak podvědomě. Chtěla jsem nějakou levnou masku a tuhle chválila Eri, tak jsem si řekla vlastně proč ne. První, co mě praštilo byla parfemace, mně osobně připomínala modelínu. Konzistencí je to hutnější maska na vlasy a byla opravdu taková bohatá na dotek. Obsahuje 90% složek přírodního původu a měla by být vhodná na poškozené vlasy bez lesku, neobsahovat silikony ani parabeny. Pokud máte stejně jako já problém vlasy rozčesat tak na to byla dostačující, ale už jsem v ní neviděla jiný efekt nebo přidanou hodnotu. Jen o 20 Kč dražší Ziaja je oproti tomu o hodně levelů jinde. Toto už znovu nepotřebuji. 

Garnier Botanic Therapy balzám na vlasy (59,90 Kč)
Na šampon a kondicionér z této řady už mám napsanou recenzi, takže vám bohužel zatím nemůžu prozradit více. 

Balea Suchý šampon s vůní kokosu (59,90 Kč)
Chtěla jsem zkusit i něco levnějšího než Batiste a až na tu příšernou dusivou parfemaci si stál vlastně docela dobře. Pořád to ale nebude asi suchý šampon po kterém bych intuitivně sáhla. Není špatný, ale měla jsem už lepší.
Vlasy

Oriflame Hair X CC Hair beautifier (79,90 ? Kč)
Od tohoto jsem čekala úplně něco jiného, v první řadě, že to bude sprej s nějakou krémovou složkou a ne vyloženě krém. Vonělo to tak jako kadeřnicky a vetřelo se to do vlasů, já to dávala do mokrých a pak byly takový buď zplihlý a nebo vysušený, případně oboje. Nebyla jsem to schopná dodělat a vím, že pak by mi to tu akorát roky hnilo, takže adios amigos.

Loreál Profesionel Inforcer Brush proof Posilující sprej (součástí sady, nevím)
Ani tenhle rádoby sprejík mě nezaujal, voní jako zbytek řady a má posilovat vlasy. Ať jsem to použila jakkoliv, tak jsem si nevšimla žádného efektu. Zbytečnost.

Balea MEN Gel na vlasy (19,90 Kč)
Přítelovi došel gel na vlasy, já jsem mu ho kupovala už kdypak, takže ke konci už dělal trochu hrudky a jsem ráda, že jsem teď mohla do koupelny donést Taft. Jako dostupná alternativa dobrý, použít se to dá, ale Taft je Taft. 

WoodWick Vanilla & Sea salt svíčka 610 g (500 Kč) 
Moje první lepší svíčka, rozhodně jsem si jí užívala každou chvíli, co hořelo a už chápu proč si jí lidi koupí i za tu cenu. Ten zážitek se nedá vůbec srovnávat od vůně, přes praskací knot až po celkové provedení. 
Skincare

Astrid Aqua Biotic Aktivní uhlí Micelární voda (100 Kč)
Tahle poslední Astrid micelární voda už mi vyhovovalo o dost méně než všechny přechozí, asi na chvíli obměním značky a pak se zase vrátím a uvidím. Nevím zda to bylo tím, že jsem jí měla rozdělanou déle než jsem zvyklá nebo jsem měla špatný kus. Dráždila mi dost oči v druhé polovině balení a odličovala o dost hůře. 

Balea Čistící gel pro normální a smíšenou pleť s 10% aloe vera (29,90 Kč)
Už docela chápu, co všichni na těch Balea čisticích věcech na pleť vidí. Cenově nemají konkurenci a pleť krom vyčištění ani nedráždí a dobře se s nima pracuje. Gel má lehkou svěží vůni, příliš nevysušuje a jen lehce pění. Klidně bych si ho koupila znovu, neměla jsem problém s pěnou ani s gelem. Mohu doporučit. 

Oriflame Optimals Urban Guard mlha ve spreji (120 Kč) 
Na osvěžení či jako podklad po sérum jsem si oblíbila právě použití nějakého face mistu. Tohle malé balení je ideální i do kabelky a vydrželo celou věčnost. Určitě to půjde sehnat levněji, ale byla jsem spokojená.

Yves Rocher dvoufázový odličovač s výtažkem z chrpy (199 Kč)
Kdo četl oblíbence už ví, že tohle je můj objev poslední doby, trošku háček v tom hraje vysoká cena, tudíž další balení se jen tak konat nebude. Taková malá lahvička za 200 je opravdu neekonomická, vydrží mi to měsíc a to zrovna já se nemaluju tak často.
Tělo

Kneipp Dobrý nálada sprchový gel (110 Kč)
Pokud si potrpíte na vůně, tak přírodnější značkou, co tohle má zmáklé pro Vás bude určitě Kneipp. Já miluju tuhle variantu, co voní jako multivitaminový džus, ale určitě mám v plánu zkusit i ostatní. Nevysušuje, dobře pění, vůně jedna báseň, ale bacha nepatří k nejlevnějším. 

Dove Soothing care sprchový krém (49,90 Kč v akci)
Dove jsem teď docela dlouho na své poměry neměla. Když jsem bydlela s mamkou, ségrou a bývalým otčímem měly jsme ve zvyku jich spotřeboval o dost víc, mamka kupovala prakticky jenom krémové sprchové gely. Tenhle je oproti klasické tmavě modré variantě takový svěžejší, ale též opatřen krémovou vůní. Příjemné, ale mám oblíbenější parfemace (avokádo & měsíček, sakura & matcha například) 

Dermacol Tělový peeling (120 Kč) 
Další věc, co není u mě na stránkách žádný nováček. Dermacol je pro mě z hlediska peelingů nejdostupnější značkou a hrubost mají tak akorát. U kokosového mi vadila ta umělá parfemace, mně osobně ani kokos nepřipomínala. Ale na co si můžete vsadit je hrozen a limetka, to za mě je vůně, co mě nikdy nezklamala a  líbila se mi i tady. V drogerii seženete jen melounovou variantu, víc jich mají třeba v Kauflandu, ale já kupovala na Kráse. 

Balea pěna na holení (24,90 Kč) 
Poslední produkt z taštičky od Pechy a Monty je pěna na holení. Já si obvykle kupuji gely, ale nijak mi pěna nevadila, naopak do budoucna bych i zvažovala si kupovat pěny. Vyjdou ještě levněji než gely a práci odvedou skoro stejnou. 
Saloos Realx Bio tělový a masážní olej (149 Kč) 
Příjemný olejíček ať už prostě na namazání nebo na problémové partie se striemi či na masáž zad. Vůbec mi neseděla parfemace, příště bych sáhla po jiné, ale jinak obecně tahle česká přírodní značka má olejíčky moc příjemné. Akorát se víc vyplatí na webu objednat větší balení než kupovat tyhle prdečky po 50 ml za 149 Kč.

Artistry Flora Chic (1915 Kč)
Jeden z mých oblíbených parfémů, moje třetí nebo čtvrté balení. Lehká květinová vůně, nevtíravá a za mě všechna čest. Obvykle vyhledávám těžší, ale snažím se trochu brát ohled na kolegy, co se mnou sedí celý den v kanclu. 

Maybelline Baby Skin báze pod makeup (199 Kč)
Třetí balení téhle póry minimalizující silikonové báze pod makeup. Pokud ještě bázi nepoužíváte tak začněte, protože vám to úplně změní jakoukoliv práci s makeup, konturováním a čímkoliv, co na pleti pak budete tvořit. Dělá takový klouzavý povrch, na kterém dobře ztratíte kontury i krásně zapracujete makeup a pak se jakoby zamkne. 

Maybelline Instant Anti-age Eraser (199 Kč)
Proslavený korektor s houbičkou u mě moc slávy nezažil a bohužel mi stihlo 3/4 produktu projít a teď už pod očima hrozně pálí. Kryl hezky, ta houbička se dobře používala, ale hygiena s tím asi nic moc, přeci jen v každé houbičky se vám množí bakterie. Raději si zase pořídím Camouflage od Catrice nebo něco podobného. 
Domácnost 

Pur Secrets & Care Balsam Aloe Vera (17 Kč)
Můj oblíbený prostředek na mytí nádobí hnedka po Jaru. Pur se dá navíc sehnat v mnohem více parfemacích alespoň tady u nás a často je za směšných 17 Kč. 

Persil Deep Clean Plus Active Fresh Lavender (199 Kč) 
Persil je další, co je u nás často v akci a dobře dostupné a nemám ho opět poprvé. Pere dobře i za nízké teploty a díky různým variantám Levandule, modrý Silan jde použít a aviváží i bez ní. Obvykle mi tohle balení na 40 praní vystačí na 2-3 měsíce podle toho, jak moc peru. 

Lenor Gold Orchid aviváž (59,90 Kč)
Ačkoliv aviváže se teď považují za zlo já je prostě používám, nejvíc modrý nebo zlatý Lenor, jen občas vyzkouším něco nového. Důkaz místo slibu je tahle prázdná láhev.

Perlux prací perly na barevné prádlo (69,90 Kč)
Ty mám doma už od podzimu určitě, nakonec se mi hodně osvědčily přítelovi na monterky případně i na praní nějakých funkčních věcí. Obsahují z půlky prací prášek a z druhé prací gel, krásně vyperou a mají opravdu takovou tu práškovou vůni. Chtěla bych zkusit i tu variantu na bílé prádlo. 
Masky na pleť 

Garnier textilní maska s vitaminem C (79,90 Kč)
Tohle byla jedna z masek, co si napustíte až vy sami, tím že porušíte membránu rozdělující strany balení. Na obličeji hezky držela a pleť po ní byla hezky napapaná a prozářená. Nevím zda se ještě prodává v obchodech, no já jí potkávám spíše na e-shopech.

Garnier textilní maska s kyselinou hyaluronovou a výtažkem z levandule (54,90 Kč)
Levandulová Garnierka patří do mojí svaté trojice, dokáže zklidnit i podrážděnou pleť, zároveň hydratovat a plátýnko má taky parádní.

Freeman textilní maska s lotusem a levandulovým olejem (49,90 Kč)
I u Freeman masek Vám chystám samostatnou recenzi, opět si tedy budete muset počkat.

Garnier Textilní maska na oční okolí s kokosovou vodou a kyselinou hyaluronovou (59,90 Kč)
Oční masky vyhledávám ještě víc než na celý obličej, tato měla tvar ninja mask, jak bych já řekla. Pro mě bylo plátýnko trochu menší, ale dobře přilnulo k pleti. Maska krásně chladila a zhydratovala, obě masky na oči Garnier mi vyhovují jak slimáci, tak takhle ninja maska.
Odličovací tamponky už asi není třeba komentovat, tyhle dvě značky mám prostě nejradši už několik let.

Neutrogena CICA. Repair maska na nohy (74,90 Kč v akci)
Po měsíci, co jsem víceméně prděla na mazání nohou už krém prostě nestačil, sáhla jsem rovnou po masce. Tuhle Neutrogenu si v bývalé práci jeden zákazník kupovala třeba po 10-15 kusech, tak když jsem jí teď viděla v Rossmannu sáhla jsem po ní. Opravdu dělá na nohách moc hezký efekt, nejedná se o exfoliační masku, ale nohy vám krásně změkčí a vyživí. Za mě ještě lepší než exfoliační ponožky, určitě koupím znovu. 

Dermacol 15% Karité Body Crema regenerační tělový krém
Opřela jsem se i do vzorečků, co se mi válí po celém šuplíku a tento konkrétně mám od Haničky ještě ze soutěže. Jednalo se o tělové mléko s lehkou oříškovou vůní, dobře se vstřebávalo a zároveň dělalo takový ten ochranný film. Sama bych si ho koupit nešla, takových mlék je na trhu kotel, ale bylo příjemné. 
Vzorečky Ziaja 

Ziaja fit mango Moisturising Body Mousse
Pěna se sladkovou až bombonkovou vůní by se mi rozhodně líbila třeba na léto. Je to vážně hodně lehké, rychle vstřebatelné, nezůstane vám pak žádný film. Fakt na léto by to bylo zn. ideál.

Ziaja Revitalising face cream argan oil
Tohle byl hodně hutný a mastný krém na obličej, na mě možná až moc. Někomu s hodně suchou pletí by však mohl sedět, pro mě to úplně není. 

Ziaja Leg gel horse chestnut extract + vitamin B5
Tenhle gelík mi vystačil stěží na jednu nohu a vůbec jsem nepochopila na co je to vlastně dobré, nezanechalo to ve mě žádný pocit.

Ziaja Dermatological Formula with vitamin C + HA/P hloubkově regenrační noční krém
Krém je sice určený pro starší pleť, ale jeden vzoreček na zkoušku snad neublíží. Tento krém se mi ze všeho na obličej líbil nejvíc, neměl totiž žádnou parfemaci, dobře se vstřebal a pak jsem měla fakt hebkou pleť. Tak třeba až jednou budu stará rachomejtle. 

Ziaja Kozí mléko sérum na obličej, krk a dekolt
Zakončíme to nejslabším produktem, což bylo sérum. Kozí mléko zní jako parfemace, co mě bude sedět, no takhle silná a na obličej mě teda šíleně pálila a podráždila.

Snad jsem nic nevynechala  a to už bude pro dnešek vše. Co vy letos nejvíc spotřebováváte zatím? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča












7 komentářů:

  1. Sabi, to máš tedy slušnou spotřebu. Mně toho po celkem bohatém prosinci (tedy na mne bohatém) v lednu došlo poměrně málo, takže článek bude docela krátký...
    Z tebou spotřebovaných produktů znám odličovat z YR (mně ale dvoufázový přestal vyhovovat - slzely mi po něm oči), masku na nohy od Neutrogeny (ta je fajn) a pochopitelně Pur (ten kupuju na nádobí nejvíc, protože bývá nejčastěji v akci :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, děkuji za komentář. Já furt pracuju na tom se nějak uskromnit, ale jsem na tohle strašně rozmazlená :-D Z odličovačů já jsem si teď oblíbila dvoufázový od Ziajy z řady Kozí mléko. Já mám teď zrovna pur ten malinový, ten mám spolu s tím oranžovým marakuja úplně nejradši.

      Měj se hezky :-)

      Vymazat
  2. Ahoj Sabi,
    moc pěkná spotřeba, já mám doma taky pořádně nadupanou tašku. Jsem zvědavá, co budeš říkat na ten Garnier šampon, za mě byl docela průměrný. Balea suchý šampon jsem měla asi jen jednou před delší dobou a nijak mě nezaujal, takže i nadále kupuji Batiste. Dost jsi mě nalákala na tu masku Ziaja, až dodělám zásoby, tak bych si jí taky zkusila koupit. Vlasovka Oriflame mě moc neokouzlila. WoodWick jsem měla vždy jen v malé svíci nebo ve vosku, ale byla jsem vždy spokojená. Astrid micelárky jsem měla ráda, ale je fakt, že tuto jsem nikdy nezkoušela. Ten gel Balea jsem taky měla a s tím jsem byla fakt spokojená. Skvělá cena, příjemná vůně a dobrý gel. Z těch odličovačů Yves Rocher jsem teď rozčílená. Ty moje nedvoufázové mají už jen v tomto malém balení a to je fakt darda, ta cena. Asi je budu kupovat jen v akci a jen občas, jinak se vrátím k micelárkám. Kneipp je značka, která mě láká už dlouho, ale těch gelů mám doma aspoň deset, to bude chvilku trvat i mně... Peelingy Dermacol mě zase tak neokouzlily jako tebe, mám jiné oblíbence. Kokos bych si sama nekoupila, nemám ráda tu vůni. Balea pěnu na holení jsem zkoušela už několikrát a jsem s ní spokojená. Je mi vlastně jedno, jestli kupuji gel nebo pěnu. Relax vůně od Saloos mi voní, já ji mám ráda. Tvůj oblíbený parfém neznám, docela ráda bych ho očichala. Garnier plátýnkové masky mi přijdou takové průměrné, funkčností i příjemností plátýnka. Mnohem raději mám masky z Avonu nebo z Oriflame.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko,
      děkuji za komentář. Jinak ze suchcýh šamponu doporučuju vzykoušet Colab, prodávají je tuším v dmku, za mě ještě lepší než Batiste, ale jsou ještě dražší asi o dvacku. Já už mám ve sprše masky na vlasy druhé balení a furt jsem stejně nadšená. Já se asi na chvíli odmicelárkuju k jiné značce a pak uvidíme zda mi zase sednou nebo ne.

      Také se měj fajn,
      Sabča

      Vymazat
  3. Milá Sabi, super spotřeba, pěkně rozděleno, pěkně po sekcích. Já BAlea suché šampony kupuji pravidelně a ráda, dělají mi dobrou službu vlastně.
    Nějakou micelárku nyní potřebuji, ale plánuji si koupit bud to Loreal a nebo TEsco, od YR jsem právě heřmánkovou vypotřebovala. Do domácnosti asi jen kapsle do myčky, ale to zřejmě objednám na ZDE. Měj krásné dny. papa E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, únor nebude o nic slabší, první týden a už tam mám přes pět produktů určitě :-D Za ty peníze mě ta Balea překvapila, teď mám zase Batiste, ale s jinou parfemací si tu Baleu možná zkusím někdy koupit. Tchýně teď ve velkém objednávaly JAR kapsle s kolegyněmi, jak byly na tetě ve slevě.

      Tobě též krásné dny <3

      Vymazat
  4. A svíčku WW jsem měla jen jednou, maličkatou a byla super. Nyní pálím jejich vosky, které střídám s YC.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna
    A už se nemůžu po pravdě dočkat jara, toto období je velmi ubíjející a depresivní. papa ☺♥

    OdpovědětVymazat

Přečteno za Duben 2024