neděle 13. února 2022

Oblíbenci za Leden 2022 - nejlepší maska na vlasy jen za 80 Kč?

 Ahoj, vítám vás u dalšího měsíčního žebříku toho nejlepšího, co mě letošním lednem provázelo. Mám tu opět něco od každé škatulky, tak pojďme rovnou na to. 

Ziaja Olivový olej maska na vlasy
Rozhodně můj objev měsíce je tahle olivová záležitost za pouhých 80 Kč, kterou seženete nejen na stránkách značky, ale díky bohu i v drogerii. Extrémně se mi cuchají vlasy, takže kolikrát odstříhávám od hlavy vyloženě chuchvalce nebo musím vyloženě rvát vlasy od sebe. Teď jsem si zvykla používat tohle už při každém umytí, okamžitě to vlasy vyhladí, rozčesat pak jdou jedna báseň. Nijak to nezatěžuje, voní to jenom jemně svěže, je to tekutější maska, ale ten okamžitý efekt, musela jsem bradu sbírat ze země při prvním použití. Mám masku dva týdny už jsem pod půlkou, takže jsem rovnou čapla v dmku další balení. Tohle je můj nový miláček a vy byste ho měli taky vyzkoušet! 
Zdroj: phantom-marca.unidadeditorial.es
Eternals
Snímek Eternals představí zcela nový tým superhrdinů filmového vesmíru Studií Marvel. Epický příběh se odehrává tisíce let a sleduje skupinu nesmrtelných hrdinů, kteří jsou nuceni vystoupit ze stínů, aby se opětovně spojili proti nejstaršímu nepříteli lidstva, Deviantům. (ČSFD) 

Nový hrdinové museli asi přijít stůj, co stůj jen bych je osobně nemíchala do stejného světa jako Avengers. Oceňuji odkaz na evropskou mytologii, to se jim povedlo. Film má své dobré i silné momenty, jako Marvelovka je to příjemné osvěžení. Za sebe doporučuji, ačkoliv celkově by u mě film dostal 6,5/10. 

WILLOW, THE ANXIETY, Tyler Cole - Meet Me At Our Spot (Live Performance)
Moje písnička měsíce, kterou se ovšem přiznám jsem okoukala od přítele. 

Oriflame Amber Elixir
Jedna z rozhodně silnějších a zajímavějších vůní švédské značky Oriflame. Mě zaujala v katalogu, kde parfemované stránky, no vzhledem k tomu, že už mě takhle jedna vůně zklamala jsem byla docela skeptická. Kupovala jsem jí v akci kolem 300 Kč za 50 ml. Hlava - hrozny, černý rybíz, mandarinka
Srdce - pivoňka, mandle, otočník, Základ - ambra, pižmo, santalové dřevo. Nebude to šálek kávy pro každého, hodí se spíš na zimní měsíce nebo večer, má lehce pánský tón, ale za mě špička.
Survivor Česko & Slovensko 2022
Než mi kdokoliv napíšete, že je to kravina - já to vím. Každopádně ráda poslední dobou koukám na věci, u kterých nemusím moc přemýšlet a tohle je jedna z nich. Navíc jsem upřímně zvědavá na ShopaholicNicol, Dana aka Goga a celkově, jak to dopadne, i když je to už od začátku hrozná fraška. 
Zdroj: img.republicworld.com
Dynastie
Zástupcem seriálů jako takových je tu taková novodobá verze telenovely o bohaté rodince v čele s ropným magnátem Blakem Carringtonem. Pokud jste na takový ty dramata, hezký hadry a bohatý lidi, tak vás to bude bavit, jinak je to vesměs zase kravina. Jako holčičí seriál to pro mě osobně bylo super a druhou polovinu poslední série jsem doslova hltala, obětovala jsem tomu celý víkend :-D

Pro lednové favority by to bylo všechno, co jste si oblíbili vy? Dejte mi vědět do komentářů!

Sabča




6 komentářů:

  1. Sabi, já žádného extra oblíbence za leden nemám - možná toaletku Naturelle od YR a balzám na rty od Blistexu, který už mi pomalu dochází v práci. Pokud jde o seriály, tak už nějakou dobu sjíždíme Myšlenky zločince (taky nic hlubokomyslného :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Survivora se dívám taky, první díly byly otřesně, ale teďka mi přijde, že se v mnoha věcech ty díly posunuly a baví mě to :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Tak u Eternals se shodujeme, také jsem film zařadila do svých měsíčních oblíbenců. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Eternals jsem viděla a ten závěr... jako vážně bude další hlavní postava Harry Styles? :-D A Survivor sleduji a naprosto to žeru :-D A jaká náhoda...ten parfém z Oriflame má máma už několik let, pokaždé dostane k narozeninám. Voní i mně. Často jsem ho používala, ale je to celkem dost silná vůně :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi,
    na tu masku na vlasy jsi mě rozhodně nalákala, až dodělám domácí zásoby, ráda si ji koupím. Eternals jsem ještě neviděla, ale na Survivora se dívám ráda. Hodně celebrit mě tam tedy štve, tak doufám, že brzy vypadnou. Dynastie jde úplně mimo mě.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, a to na jednom z tvých oblíbených eshopů na Elninu jí teď mají za 48 Kč. Já si teď brousím drápky na Venoma 2, co se filmů týče a až nebudu covidní tak do kina na Uncharted. Dynastie je taková telenovela trošičku, takže chápu není to šálek každého.

      Vymazat

Přečteno za Duben 2024