čtvrtek 24. února 2022

Revitalizace šatníku aneb Sabča řádí na Zootu | Try on haul

 Ahoj, dneska vám vítám u vyloženě fashion haulu, loňské roky jsem na oblečení tolik nepromrhala, ačkoliv samozřejmě, jak jsem začala vydělávat, tak jsem začala i mnohem víc nakupovat všeho než když jsem byla na škole. Dneska tu mám převážně oblečení do práce do kanceláře, takže takový možná lehce business casual styl. Zoot měl teď poměrně příjemné slevy, první nákup jsem využila slevu 15% a druhý 20% přičemž některé produkty byly ještě zlevněné.

V rámci prvního nákupu, na který jsme využila 15% na vše jsem sáhla po základních kouscích v podobě pouzdrové černé sukně od značky Camaieu, ke které je i ten roztomilý páseček na fotce. Vyšla mě na nějakých 441 Kč (pak jsem na ní koukala ve druhých slevách a to už byla zlevněná až na 279Kč, tak jsme byla nakrklá) a mám jí teda ve velikosti XXL. Možná bych přes břicho snesla i větší, ale to už by mi zase byla moc volná dole, každopádně je tak akorát dlouhá lehce nad kolena a vejdou se mi pod ní kraťásky, aby se mi netřely stehna = ideální. Je to moje asi první sukně, co jsem si kdy sama koupila, mám doma ještě jednu po mámě akorát. Hold se mi šaty kupují z nějakého důvodu líp a jednodušeji. V černé tu mám i košili od stejné značky s krásnou zdobenou légou a rukávy za 398 Kč. Jedná se sice o polyester, ale to mě u košile plně vyhovuje, že se to snadno skladuje a vůbec se to nemačká. No a jako poslední z první várky tu mám bílé tričko s černým třpytivým nápisem Nepotřebuju chlapa zase od Camaieu (jo v poslední době jsem si tuhle značku zamilovala, mají dostupné elegantnější kousky, fajn materiály a velikosti až do 46. To bylo bezesporu nejlevnější a po slevě vyšlo 220 Kč. Za první nákup jsem dala 1128 Kč i s poštou, ušetřila jsem oproti původním cenám celkem 238 Kč.
Druhý nákup byl právě ve slevě, která vyšla za poslední dobu nakonec cenově úplně nejlíp a to 20% na všechno s vyjímkou partnerského prodeje. 


První dva kousky byly na doplnění kostýmku, co mi nechala ušít mamka jako maturitní, no Sabča se trochu zakulatila a než se kostýmek došil, tak už jí skoro nebyl. Tmavě modré chino kalhoty Camaieu byly v perfektní akci za necelých 400 Kč, to je super cena. Vzala jsem si pro jistotu o velikost větší než si beru obvykle, abych měla jistotu, že mi budou a budu v nich mít rezervu, přeci jen pásek si můžete vzít vždycky. Taky jsem chtěla nějakou lehčí bílou košili, nejlépe nemačkavou, to až tak nevyšlo, když se podíváte na fotce takto mi přišla. Omlouvám se, ale svou žehličku nemám a vzhledem k předělávání kuchyně teď nevím, kde je ta tchýnina. O košili jsem původně dost pochybovala, ale jako pod sako nebo na léto bude super. Je trochu průsvitnější, ale nic co by se nedalo přežít doufám tedy. Ta vyšla na 279 Kč.
Vzala jsem si i nějakou barevnější, abych nebyla jen černobílá a to takovou pudrově růžovou s celokrajkovým rukávem opět Camaieu, po slevě za 359 Kč. Bála jsem se, aby ty rukávy nebyly jako záclona, ale je to v pohodě. Barevně se mnou teď možná trochu splývá, ale budu to nosit do celočerných outfitů, tak to nebude až tak zlé. Primárně jí mám namyšlenou právě k té sukni. 
Doplnila jsem i ponožkový arzenál, zrovna minulý týden jsem už doslova zas nemohla najít pár kloudných ponožek a kradla jsem je přítelovi. Proto jsem vzala jedny dlouhé i jedny krátké, přičemž ty krátké mi i ladí ke kostýmku, protože jsou tmavě modro-hořčicové. Balení vyšlo na 95 Kč, což je pro mě cena vyšší, ale ne nesnesitelná, uvidíme jaké budou, nemám ráda takový ty průsvitný ponožky. 
Posledním kouskem jsou stahovací kalhotky, ty si tu dovolím zmínit jen na produktové fotografii, jak už lze odtušit jsou pod tu pouzdrovou sukni. Konečně taky něco od jiný značky než Camaieu, tentokrát se jedná o značku Dorina. Líbilo se mi krajkové provedení a Dorina je i poměrně cenově dostupná značka prádla, akorát třeba jejich podprsenky mi přestaly vyhovovat, i když jsem jich dobrých osm doma měla už. Stahovací kalhotky jsou super, když stojím stáhnou úplně na plochý bříško, aniž by nějak tlačily, materiál je takový jako byste měly dvě vrstvy materiálu podobného funkčním legínám, ale příjemnější. Stály mě 303 Kč. Celkem za celou objednávku se tedy jedná o 1549 Kč i s poštou resp. poplatkem za dobírku. 

A to už by bylo pro tento nákupový článek úplně všechno, teď už nemám v plánu kromě tělové podprsenky až na letní věci nic pořizovat pokud se mi nic nerozbije. 

Co vy a nákupy? Za co jste schopni utratit majlant a na čem naopak šetříte? Podělte se se mnou v komentářích.

Sabča






6 komentářů:

  1. Pěkné kousky - zejména černá sukně je univerzální kousek, co se unosí a snad ani nevyjde z módy, líbí se mi i černá a bílá halenka (i když nevím, jak by mi vyhovoval polyester - některé umělé materiály mi vadí na dotyk).
    Můj šatník volá taky po obnově - co je covid, tak jsem si nekoupila skoro nic. Ale zatím jsem se k tomu nedostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, děkuji za komentář. Přesně tak, já jsem kdysi na těchto základních kouskách škudlila nebo jsem je ani neměla, ale ve finále vždycky když se u mě nějaký objeví je to pak skoro nejvíc nošená věc. Černá halenka je opravdu vyloženě polyester, ale mě nijak nevadí už jsem jí v práci měla a je hrozně fajn. Bílá je taková hodně lehká a hodně prodyšná, ta bude fajn i na léto jako přehoz přes tílko nebo tak. Jooo to já když mě chytné utrácivá, tak řádím jak černá ruka

      Vymazat
  2. Milá Sabčo, tak sukně se mi velmi líbí a jak píšeš, je to takový klasický až základní kousek oblečení. Šatů mám spousty, ale klasické sukně snad tři, pravda, příliš je nenosím, navíc jsou z mačkavého materiálu - haha. Jinak ta pudrově růžová halenka ti moc sluší, krásná barvička. Značka Camaieu je super, taky pár věciček mám. Slevy jsi využila skvěle. Krásný víkend přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, no neboj šaty jsem taky doplnila, přeci jen v karanténě byla nuda a nic jsem neprojedla a neprojela, tak jsem si to vynahradila hnedka jinde :-D Budou samostatné nákupy z karantény. Děkuji, já jsem se bála, abych v tom nevypadala jak nahá. Jinak na Camaieu nedám absolutně dopustit, za ty ceny ten materiál vážně pecka, přitom dřív když měly kamenné prodejny tak mě vůbec nebavily. I tobě krásný víkend nebo alespoň jeho zbytek :-D

      Vymazat
  3. Mně se velice líbí ta halenka. Já teda neřádím na Zootu, ale na Zalandu a to o sto šest... mám tam wishlist za cenu, která je pro mě teda naprosto šílená, takže si budu dělat radost nějak postupně :-D

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to věřím, tak každý má to svoje, mě je hrozně sympatický i zootí marketing. Jooo wishlist to znám a pak to člověk projíždí, aby prohlídnul co je v jak velký slevě a už se veze :-D

      Vymazat

Přečteno za Duben 2024