středa 9. února 2022

UNBOXING: zase objednávám na Krása.cz

 Ahoj všichni, vítám vás u dalšího rozbalování balíčku. Rozhodla jsem se tak rozhodit mé nákupy do více článků, tak doufám, že vám to nebude vadit. Tentokrát jsem zase objednávala na Kráse, kde využívám jak věrnostní klub, tak cashback přes plnou peněženku plus tam mají většinu věcí, co kupuju.Proto objednávám tak často právě tady, dmko poslední dobou některé produkty má i o desetikoruny dražší než právě e-shopy. Pokud nejdu do dmka právě pro Baleu nebo jinou jejich privátní značku, tak už se tam moc nevyplatí (pro mě osobně) nakupovat.

Z kategorie vlasů tu mám barvu na vlasy Palette Deluxe Oil-Care Color 7.77 Intenzivně měděná. Už jí používám docela dlouho a je fakt, že mi nejspíš částečně díky tomu začala lépe držet na vlasech. Oproti Loreálce však mnohem víc ničí vlasy hlavně konkrétně konečky to dost odnáší. Ano, já samozřejmě vím, že barvit si každý měsíc vlasy tímhle není ideální, ale pro mě je to cesta nejmenšího odporu. Barvu na vlasy seženu všude, drží mi, udělám to sama doma a vyjde to na dvě kila. Tady jí navíc už několikátý měsíc po sobě mají v akci za asi 92 Kč. No a na ty konečky jsem vzala mojí mamky oblíbené sérum na vlasy s arganovým olejem od Avonu. Mamka je s tím extrémně spokojená a už několik let si ho kupuje furt dokola. Vychází asi na 79 Kč a hrozně hezky voní. 
V akci byly i tyhle Freeman plátýnkové masky jedna s lotusem a levandulovým olejem, druhá s aloe a rakytníkem. Chtěla jsem zase zkusit něco jiného než ten můj Garnier = můžete se těšit na recenzi. V akci vyjdou na příjemných 50 Kč. Navíc jsem už v minulosti od Freemana měla velké balení modér jílové s minerály z Mrtvého moře a byla super, takže nějaká ta šance na úspěch tam je. 
Zakončíme to dneska dekorativní kosmetikou a to sice českým Dermacolem, z jejichž sortimentu jsem už poněkolikáté šla do těchto produktů. Báze pod oční stíny moje už tak páté/šesté balení - funguje, je příjemně silikonová, z tubičky vymačkáte všecko do poslední kapky. No a profláklé zebří linky na oči v černé barvě. Báze vyšla na 79 Kč a linka na nějakých 94 Kč, čímž se řadí mezi jedny z nejlevnějších. Za tyhle produkty bych dala osobně ruku do ohně. Objednávka i s poštovným mě vyšla na 576 Kč.

A to by bylo pro lednové nakupování všechno, uvidíme se u nákupů zase příští měsíc.

Sabča

8 komentářů:

  1. Hezký den, těším se na recenzi masek. Vypadají moc hezky, tak by mě zajímalo jestli stojí za to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář, recenzi už mám napsanou a vyjde 3.3. :-)

      Vymazat
  2. Sabi, od Freemanna jsem měla myslím dvě masky a pokud si dobře vzpomínám (už je to nějaký pátek), byly fajn. Já teď kupovala pár masek v Rossmannu, kde měli pro členy klubu akci, kdy ze 4 vybraných masek byly dvě nejlevnější zdarma. Možná tam ještě skočím jednou a vyberu si ještě něco, protože se to docela vyplatí.
    Jinak jsem na e-shop Krása taky koukala, možná tam časem něco objednám, mám pocit, že tam měli i docela zajímavé svíčky.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, já taky váhám zda do toho Rossmanna po výplatě prostě nezajet na tu akci 2+2, že bych tam rovnou udělala i takový ten běžný měsíční nákup. Navíc jsem slyšela, že ty Isana masky jsou fajn a mnohem lepší než Balea, tak bych chtěla zkusit nějaké.

      Vymazat
  3. Ahoj, věřím, že s olejíčkem od Avonu budeš spokojená, mám ráda tuto jejich řadu. ☺♥
    Krásný víkem milá Sabi.
    https://www.cafe-momenta.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, to jsem už mám doma další balení a tohle na dně, no a z nového katalogu už na březen jsem objednala tne nový olejíček, na ten jsem taky zvědavá.

      Vymazat
  4. Ahoj Sabi,
    pěkná objednávka, já na tomto eshopu objednávám úplně minimálně, ani si nepamatuji kdy naposledy. Bázi pod oční stíny jsem měla z Avonu a už jsem ji dodělala, nyní používám Urban Decay.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haničko, děkuji za komentář. Pro mě je to nejednoduší, že když když chci udělat změnu a objednat z eshopu, tak tu seženu vážně skoro vše, co potřebuju. Z Avonu myslíš takovou tu kalíškovou Mark nebo jinou? Mark kalíškovou jsem měla taky a sic byla fajn, tak se mi po čase zdrcla a pak mě pálila, takže musela z domu.

      Vymazat

Přečteno za Duben 2024