neděle 20. února 2022

Soutěž o balíček Tesori d'Oriente

 Ahoj, tohle je pro mě na blogu docela novinka a moje první soutěž pro vás, tak doufám, že se vám bude líbit. Rozhodla jsem se udělat soutěž o tři produkty značky Tesori d'Oriente, které se mi doma sešly a já je rozhodně nevyužiju. Věřím, že někomu to určitě radost udělá.

Balíček bude obsahovat sprchový olej Argan & Cyperus Oils, parfemovanou vodu White Musk s vůní pižma a ambry a z plných produktů ještě sprchový gel z řady Ayurveda, navrch přihodím nějaké překvapení.

Jak se zúčastnit - napište mi do komentáře, co vás ráno donutí vstát z postele, co je to něco pro co žijete a váš email, abych vás měla jak kontaktovat v případě výhry. Zúčastnit se můžou pouze čtenáři s doručovací adresou v ČR.

Vítěz bude vyhlášen 27. února a výhra bude odeslána prostřednictvím společnosti Zásilkovna.

Hodně štěstí!

Sabča



4 komentáře:

  1. Milá Sabčo, ráda se zapojím, nikdy jsem tuto kosmetickou značku nevyzkoušela. Já již druhý víkend mám down stav, levituji někde mezi úzkostí až depresí, ale věřím, že se to zlepší, potřebuji jen zpomalit tempo a více relaxu si dopřát. Běžně mě z postele vytáhne radost z nového dne, nebo pěkné počasí, chut a příležitost si jít zaběhat, v posledním půl roce a nebo pak víkendové todo listy, psaná článků, focení a na denním světle. ☺♥ Jsem celkem činnorodá, pokud nemám tyto útlumy. At se jen daří a posílám velký pozdrav. ☺♥♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, gratuluji k výhře. Tak to tuhle značku zřejmě poprvé vyzkoušíš :-D Budu tě kontaktovat emailem ohledně zaslání. Doufám, že se ti zaslouženého relaxu brzy dostane.

      Vymazat
  2. Ahoj Sabi,
    nejvíc mě donutí vstát rán z postele potřeba jít na WC:-D Jinak je to tedy taky smysl pro povinnost, takže vstávám brzy kvůli práci, ale vždy na to brblám, jsem totiž typická sova... Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. A tak zkusím štěstí, už jsem se dlouho do nějaké soutěže nezapojila :-D Upřímně... mě z postele nemusí nic a nikdo nutit vstávat. Vstávám ráda, protože se těším na další den a na to, co všechno stihnu. Nerada mrhám časem. A nejvíc se těším na snídani a svoje ranní rituály. Jsem ranní ptáče, takže vstávám dokonce dost brzy, abych využila každé drahocenné minuty. A přesně pro tohle žiju - pro každou minutu svého života. ♥ halamickova.janca@seznam.cz

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat

Přečteno za Duben 2024