středa 23. února 2022

Sabča zkoušela: Oriflame Optimals Hydra Radiance Rich

 Ahoj, vítám Vás u nové kosmetické recenze na téměř kompletní modrou hydratační řadu pro suchou pleť z podřady Optimals švédské kosmetické značky Oriflame. Já osobně jsem se v téhle cenově dostupné pleťovce docela zhlédla, na jaře jsem testovala Urban Guard 3D na ten si můžete přečíst recenzi zde. Rozhodla jsem se však zkusit i modrou hydratační řadu a to právě v chladnějších měsících, jak jsem na podzim odstartovala Light verzí, tak dneska tu mám hutnější a výživnější Rich. 

Nově přebalené a inovované Optimals byly představeny v březnu roku 2021 a to konkrétně v řadách Urban Guard 3D (všechny typy pleti, založeno na různě velikých molekulách kyseliny hyaluronové), Hydra Radiance (varianty light a rich vhodné pro suchou, dehydratovanou pleť), Age Revive (35+ antiage řada) a Even Out (rozjasňující, bojující proti pigmentovým skvrnám). Dnes se budeme bavit o Hydra Radiance Rich nabušené formuli plné antioxidantů a vitamínů s technologií MonistureLockIn (má uzamykat vláhu v pleti a předcházet tak vysušování). Cenově jeden krém vyjde kolem 250-300 Kč v plné ceně, ale teď od 8.2. (3 týdny) na dvojici krémů bude prakticky 50% sleva, akorát takhle z hlavy nevím o jakou variantu (light/rich)se jedná.

Intenzivně vyživující denní krém 

Lehký našlehaný krém tentokrát oproti zelené řadě bez SPF a za mě s mnohem lepším vstřebáváním než u zelené Urban Guard 3D řady. Krém opravdu nedráždí, je lehoučký a absolutně mi neucpává póry. Faktem je, že ho stále nejsem zvyklá používat natolik pravidelně jako krém noční. Pro mě velkým ale je určení řady na suchou pleť, na kterou podle mě rozhodně hydratačně nestačí. Já osobně mám smíšenou pleť se sklonem k ucpávání pórů, mastnou T-zónou a přes zimu suššími místy v oblasti čela a nosu a hydratačně je pro mě akorát. Hodnotím 8/10 a možná bych v Oriflamu trošku promyslela určení řady, aby zbytečně nebyly zákaznice se sušší pletí pak zklamané. 

Intenzivně vyživující noční krém

Tmavší odstín modré pak nosí parťák do noční skincare rutiny, kterého jsem si já oblíbila mnohem víc. Je o trochu hydratačnější než denní, ale jinak v nich není moc rozdíl. Konzistenčně je také těžší, ale opět nic, co by vám ucpávalo póry. Doporučuji ho nanášet v tenčí vrstvě, u silnější se může stát, že se vám nevsákne a udělá takové hrudečky. Už jsem měla noční krémy určitě lepší a vlastně úplně nejvíc preferuji jeden krém 24/7 a když budu chtít tak na den nahodit na krém ještě SPF. Hodnotím také 8/10.

Sérum Optimals Hydra Radiance

No a jako poslední z dnešní recenze si dáme sérum. Je s praktickou pumpičku v průhledném balení, na tom není co zkazit. Konzistence je taková gelíčkovitá a rychle se vsakuje do pleti, na povrchu může trochu lepkat, ale nic co by po dalších krocích vaší rutiny nezmizelo. Největším ALE je to, že hrozně rychle mizí a potřebujete na obličej alespoň dvě pumpičky. Já ho mám rozdělané od prosince a už je skoro prázdné (dneska je 2.2. v mém světě, kdy toto píšu). Ekonomicky se teda oproti třeba Vichy vůbec nevyplatí. Sérum od Vichy za 550 mi vydrželo prakticky přes půl roku a zároveň dělalo i viditelnější efekt, výsledky. Výsledkem je nejslabší produkt této edice, hodnotím 5/10.

Jaká je vaše oblíbená značka levnější pleťové kosmetiky? Dejte mi vědět do komentářů !

Sabča



2 komentáře:

  1. Sabi, já si třeba na chalupu kupuju krémy Cien z Lidlu - jsou levné a docela mi vyhovují. Taky jsem byla zvědavá na to sérum, škoda, že neprošlo...

    OdpovědětVymazat
  2. Milá SAbi, já se prakticky k Oriflamu nedostanu, ale výživná verze vypadá dobře, přesně jak píšeš, na chladnější období je ideální. Krásný víkend přeji. ☺♥

    OdpovědětVymazat