čtvrtek 16. září 2021

Sabča zkoušela: Oriflame Optimals Hydra Radiance noční krém

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku, bude to opět recenze na konkrétní testovaný produkt. V minulosti z nových Optimals jsem už testovala zelenou řadu Urban Guard 3D, samostatnou recenzi najdete zde. Noční krém z té řady jsem již dodělala a rozhodla se ho nahradit hydratační modrou řadou.

Řada Hydra Radiance je určená především pro suchou, dehydratovanou pleť. U některých krémů z této řady lze zakoupit buď lehkou nebo výživnější verzi. Já si vzala verzi light, bála jsem se, aby rich na mě už nebyl moc. Krém má lehkou gelovou konzistenci a svěže voní. Mezi účinné látky tu patří například vitamin A z hnědozelených řas a vodní minerály. Celý krém je postavený na technologii Moisture Lock In, díky čemuž se stává ideální jako krém po užití kyseliny hyaluronové. Dle klinických testů by měl obnovovat hydrataci pleti. Bez slevy ho seženete kolem tří set korun, ale teď zrovna byl v akci téměř za půlku. 

Za sebe mohu říct, že typ pleti bych spíše určila jako normální až smíšenou, na suchou pleť by light opravdu nestačilo. Krém je příjemný, rychle se vstřebává a pěkně hydratuje. Nepozoruji po něm žádné změny k lepšímu, ale ani k lepšímu. Konzistenčně mi víc seděl Urban Guard noční krém, ten je takový sametový oproti tomuto s klasickou gelovou konzistencí. Spotřebujete ho hrozně málo, takže 50ml balení vám vydrží minimálně čtvrt roku při každodenním mazáním. Já bych si příště koupila spíš Urban Guard řadu, ale tenhle není špatný. Hodnotím 6/10.

Vaše Sabča 

Žádné komentáře:

Okomentovat