středa 8. listopadu 2023

Pozdrav z Itálie | Jules Wake | Knihodojmy

 Ahoj, vítám vás u dalšího knižně laděného článku. K narozeninám od přítele se mi podařilo v knihkupectví najít poslední chybějící díl z této série s novým přebalem čili mi bude ladit ke zbytku série, no a o ten naopak nejnovější jsem napsala Ježíškovi.

Zdroj: https://www.albatrosmedia.cz/tituly/89577736/pozdrav-z-italie/ 

Anotace: Letní romance od autorky, kterou znáte jako Julii Caplinovou.Laurie zdědila ferrari… pod podmínkou, že s ním procestuje Evropu! Laurie je přesvědčená o tom, že je šťastná – má spolehlivého přítele a vysněnou práci v knihovně. To se ovšem změní, když po výstředním strýčkovi zdědí staré ferrari pod podmínkou, že se v něm musí vydat do Itálie spolu s protivným průvodcem. Cameron tím taky není zrovna nadšený, má však své důvody, aby s Laurie jet. Ani jeden z nich netuší, že strýček si pro ně přichystal pár překvapení… Na tuto cestu nikdy nezapomenou!

Dojmy: Příběh může pro někoho možná ztroskotávat na spoustě nereálných okamžicích a tím myslíš véééélkou spoustu. Vezmu-li v potaz, že se jedná o knihu ze začátků autorky dá se tomu snad i odpustit. Má to spád, spoustu romantických až příliš ideálních okamžiků, ale od Julie to prostě tak nějak beru, tak nějak jí to možná i omlouvám. Četla jsem od ní už daleko lepší knížky, ale tady je originální motiv onoho road tripu. No dobře možná bych si neměla tak paličatě stát za tím, že jako oddechovka to stačí ta nereálnost bije do očí, pokud bych vám nějakou autorky knihu nedoporučila byla by to přesně tato a hodnotila bych ji 4/10. Celá trasa road tripu se dá dohledat na internetu a tedy i uskutečnit. 

Jaká populární knížka naposledy zklamala vás? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča

5 komentářů:

  1. Mě naposled zklamala knížka Veselí od Radky Třeštíkové, tam mi dalo fušku to dočíst. A v poslední době mne pravidelně zklamává V. Vondruška se svými historickými detektivkami (ale z určité setrvačnosti nové nikdy neodolám)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi,
    já se musím doma pořádně podívat, jestli tento díl nemám už koupený... Mamka mi domů od jedné kolegyně přinesla román Češtinářky. Měla jsem ho rozečtený přes půl roku a nemohla jsem se donutit dočíst ho. Vůbec se mi to nelíbilo.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na tuhle sérii si také brousím zuby, ale ráda bych prvně dočetla knihy, co mám doma :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sabi,
    já jsem tento díl ještě nečetla a nemám ho ani doma. Myšlenka road tripu mě moc nebere. Tato řada mě celkově baví méně. Mám už dlouho rozečtenou knihu S láskou z Riivéry (možná se to jmenuje jinak, ale je tam ta Riviéra) a i když je to Caplinová, tak mě to nebere.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě mám v plánu si ji přečíst :)

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024