čtvrtek 9. listopadu 2023

Oriflame Waunt skincare | Denní krém a Tonikum ve spreji | recenze

 Ahoj, vítám vás u dnešní skincare recenze, po té co se mi líbila Urban Guard řada a celkem průměrná mi přišla Hydra Radiance jsem se rozhodla dát šanci i odnoži úplně nové, kterou je řada Waunt. Přijde mi, že v této řadě Oriflame reflektuje svou snahu jít s trendy a řada mi myšlenkově přijde cílená na mladší 15-25 dejme tomu. 

Já jsem si vybrala jejich tonikum ve spreji Waunt Smooth Cheeks já za něj dala 123 Kč, ale běžně se pohybuje o dost výš. Čas od času bývá akce, např. když koupíte dva produkty Waunt tak na jedne máte 50% slevu, což jsem využila právě na tohle duo. Kromě nějakého melounového výtažku vám bohužel neřeknu nic ke složení a nějakým blahodárným složkám. Sprej je hrozně převoněný a pleť mi příšerně dráždil takže jsem to po třech použitích vzdala, navíc se mi vyrojilo na bradě nepěkné akné. To nevím zda přisuzovat tomuto kousku a nebo gelu s bílým čajem od Avonu. 

Waunt Super Recover je druhý produkt, na který padla volba. Jedná se o našlehaný hydratační denní krém, který by měl být ideální i pod makeup místo báze. Obsahuje niacinamid, kyselinu mléčnou, výtažek z dubu a olej z mořských řas. Líbí se mi balení s pumpičkou, které je přinejmenším hygienické a taky praktické. Horší už je opět obsah, kdy krém vůbec nehydratuje a za chvíli ani nevíte, že jste se namazali. Moc nevím, co s ním protože to není dobré na mazání ničeho. Tenhle krém by mi přišel fajn možná ve 13, rozhodně ne o 10 let později. Nejraději bych ho vyřadila, ale pokusím se víc maskovat a nějak se jím prokousat ač v prosinci si teda chci na zimu koupit něco hutnějšího. 

Popravdě jsem zklamaná, oba produkty k ničemu. Zkoušeli jste někdy něco z pleťovky Oriflame? Dejte mi vědět do komentářů :) 

Sabča

5 komentářů:

  1. Já něco z téhle řady mám v zásobách (bylo to v Glanc boxu) a jsem zvědavá, jaké to teda bude (recenze mne optimismem zrovna nenaplňuje ;-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi, neznám tyto produkty, ale plánuji od kolegyně pořídit skvělý pánský parfém, fakt pecka. ☺♥ Krásný pátek přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi,
    zkoušela jsem toho docela dost a máloco mi sedlo. Mám ráda jejich plátýnkové masky a taky řada s ovsem nebyla špatná. Jinak to je děs a hrůza.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Z Oriflame jsem snad měla vždy jen voňavku nebo nějaký sprcháč.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi,
    zkoušela jsem toho poměrně hodně a většinou jsem byla fakt zklamaná. Mám ráda jejich plátýnkové masky, ale když byly naposledy v katalogu, stála jedna stovku, což je cena, kterou se mi za ně nechce dávat. Z řady Love Nature jsem měla poměrně ráda krém, tonikum a čistící gel s ovsem.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024