středa 29. listopadu 2023

Nákupy & Novinky - Vivantis, DM, Avon, Rossmann, Eobuv.cz, Dr.Max, Action, TEDi

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Sešlo se mi tu zase spousta nových přírůstku a jak už to tak bývá než článek dopíšu část z nich už mám v užívání.

Potřebovala jsem nutně nějaký pleťový krém, protože Oriflame Waunt byl prostě průšvih. Zaujala mě značka Olival s jejich regeneračním krémem pro smíšenou pleť. Přírodní kosmetika, balení s hygienickou pumpičkou a cena 305 Kč + velmi pěkné složení. Lehká textura hydratačních emulzí, které jsou složeny z éterického oleje Immortelle, makadamiového oleje, pupalky, měsíčku a výtažku z třezalky tečkované. No uznejte to zní skvěle. Abych nemusela platit za balné přidala jsem si v akci o 40% zlevněné preclíky v různých druzích čokolády od značky Allnature 500g za 139 Kč.
V DMku jsem byla na rychlo pro pastu, abych si před dentální hygienou vyčistila zuby. Vzhledem k snižujícímu se stavu gelů na holení jsem si jeden přihodila do košíku za 34,90 Kč a u sprchových gelů mě zaujala zimní limitka od Dove za 69,90 Kč. Sprcháčů už doma taky příliš nemám a ráda si na Vánoce kupuju nějaký speciální, hlavně co do parfemace. 
V Avonu jsem si objednala nový turban na vlasy, jeden už doma mám, ale abych měla na střídání. Tenhle s jahůdkama vyšel na 199 Kč a k tomu jsem si vzala už třetí balení krému na nohy s vůní pomeranče a skořice za 99 Kč. Ale když to je na zimu úplně super vůně. 

Na Rossmannu jsem si objednala tradičně odličovače 3 kusy, jeden za 34,90 Kč ty bez olejové složky. Přihodila jsem opět i nějaké masky od Esfolio hrozně mě přesvědčily ty minulé a pak vím, že Hanička chválila Jigott tak jsem vzala taktéž trojici - kaviár, perly a zelený čaj. Každý stále v plné ceně 49,90 Kč. Posledním kouskem je sérum s kyselinou hyaluronovou od Garnieru za 299 Kč. Ještě jsem tam brala už nějaké dárkové kazety, ale to samozřejmě ukazovat nebudu. Na celý nákup jsem uplatnila 10% slevu. 
Do DM jsem si skočila pro fixační sprej, na ten jsem v průběžné objednávce zapomněla. Tentokrát jsem si vzala od Revolution Matte Fix, který by měl omezovat nadměrné maštění pleti za 159 Kč, k tomu jsem využila i nabídky zakoupit virtuální balíček v rámci velké potravinové sbírky. 
Objednávala jsem i další vitamíny, ty z Gymbeamu jsou obvykle vždy měsíční kúra, tentokrát jsem chtěla něco na vlasy - poslední dobou mi padají o106. Vybrala jsem si tedy Ivy Bears kombinující vitamin A, C, D, E, B6, kyselinu listovou, biotin, jód, zinek, vitamin B5. Měsíční kúra těchto medvídků stojí 345 Kč a k objednávce jsem ještě přihodila do svého ranního jogurtu dvoje müsli od značky topnatur Müsli srdcemv provedení čokolády a malin a druhé banán a čokoláda. Na to jsem teda náramně zvědavá. 
Největší položkou byly nové tenisky, ne že bych je nutně na zimu potřebovala, ale dlouho jsem podobné světlé sháněla a dvakrát už podobné zavrhla s tím, že nedám tolik peněz za boty. U těchto už jsem si je dovolila, líbily se mi jak v téhle starorůžové tak v takové modro-fialovo-šedé, ale mizely a zdražovaly mrknutím oka. Já jsem je pořídila za poměrně ještě přívětivých 1939 Kč na eobuv.cz a jedná se o model Court Vision Alta v barvě Oxford Pink. Jsou na platformě, ale to mě se bude sakra hodit k bootcut džínům, co dostanu od Ježíška. 
V DM jsem dělala objednávku hlavně kapsiček pro kočku a vložek, ty jsem sem záměrně nedávala. Z kosmetiky jsem doplnila kategorii tělových peelingů. Od značky Organic Shop jsem si vzala vánoční limitovanou edici perníček (mají i candy cane, karamel nebo kávovou v rámci této limitky) a druhou pro mě také novinku Bellini, please kombinující meloun a broskev, každý za 109 Kč. Suchý šampon Batiste je klasikou ten vyšel na 149 Kč a mám variantu Self love. Klasikou jsou i hlavice do holítka Fairytale za 139 Kč 8 kusů. 
Doplněn jest i arzenál sprchových gelů, pro přítele Nivea MEN Sensitive za 99 Kč, já si od Nivey vzala kokos a jojobový olej za 64, 90 Kč. Sáhla jsem i mezi zimní limitky Balea a vybrala Soft & Cosy Vibes sprcháč s vůní bobulového ovoce za 19,90 Kč. 
Borec na konec mé dm objednávky odličovací tamponky, ty dorazily jako na zavolanou neb doma už jsem měla rozdělané poslední. Vzala jsem jich rovnou 5 po 24,90 Kč za balíček. 
 V rámci nákupu v Penny jsem si dokoupila lak na vlasy - zeleným Taftem člověk nikdy nic nezkazí a já ho používám beztak jen když si dělám nějaký účes a tak mi i za těch přemrštěných 149 Kč vydrží rok spíše dva. Dvakrát jsem si vzala pistácie, vyšly totiž téměř na půlku běžné ceny. 
Po dlouhé době jsem se dostala do Actionu, ale tentokrát to nebude žádný vodvaz už jsem pracovala s omezeným rozpočtem. Nicméně vzala jsem to prakticky koupila jsem nový osvěžovač vzduchu s vůní balvny za 25 Kč, přípravek na mytí nádobí za 30Kč a za 40 Kč univerzální sprej na různé povrchy. Pořídila jsem si na ochutnání bezinkovou limču s nízkým obsahem cukru za 14 Kč a za 25 Kč mojí oblíbenou Arizonu a jako taková trochu zbytečná položka pro radost tu mám dvě a dvě masky - dvě se zvířátky jednu za 18,50 Kč a dvě s Disney princeznami za 29,90 Kč kus. 
Kromě Actionu jsem navštívila i TEDi, ráda tam chodím pro papírnické věci hlavně na balení dárků. Mají vždycky rozsáhlý výběr a dá se tam vybrat i za v pohodě ceny. Vzala jsem jeden narozeninový dámský papír a tři vánoční a až na jednu 30 Kč vyjímku mě každý stál 22 Kč. Vzala jsem si i set 5 kusů dárkových tašek za 80 Kč a troje teplé ponožky, které večer běžně nosím jedny za 30 Kč. Platila jsem 266 Kč. 

No a to by bylo pro dnešek všechno. Nebudu tvrdit, že to není kosmetika za docela dost, protože je a těma botama jsem se extrémně rozmazlila, několikrát jsem přemýšlela zda je nevrátím. Pořizujete si dárky od sebe pro sebe k narozeninám a Vánocům? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča




9 komentářů:

  1. Ahoj Sabi, v Tedi jsem nikdy nebyla. Turban na vlasy od Avonu je dobrý tip. Preclíky jsou návyková záležitost. 😅🙈 Krásný den přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, tak to bys rozhodně měla napravit. Já už mám turban z Avonu druhý a jsou super, je fajn mít právě dva, když má člověk jeden v pračce tak má druhý. Preclíkama bych se užrala :D I tobě krásný den.

      Vymazat
  2. Dárky od sebe pro sebe nekupuji - já ráda nakupuji dárky pro řidiče a sestru. Nad tím, co bych si přála já, jsem nepřemýšlela - potěší mě každá drobnost. 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Sabčo, škoda, že do Penny v podstatě nechodím, protože pistácie za polovic by se šikly :). A připomněla jsi mi, že musím zkontrolovat loňské zbytky vánočního papírnictví (mám pocit, že skoro došly stužky) a nakoupit celofánové sáčky na home-made dárky pro kolegyně (chci péct levandulové sušenky).
    Dárky od sebe pro sebe si na Vánoce nebo narozeniny nekupuju. Ale občas si udělám radost jen tak (zrovna včera obr nákupem čajů :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, to se ti vůbec nedivím, já kdyby tu byl větší výběr, tak bych též chodila víc jinam. Jenže kromě Penny je tu v okolí maximálně Jednota nebo nějaká večerka. Já už papíry zase zlikvidovala, takže až příště pojedu směrem na Chrudim musím se v TEDim stavit.

      Vymazat
  4. Začíám zjišťovat, že u nás v Rossmannu mají jiné pleťové masky než tu vždy ukazuješ. Teď jsem tam nedávno byla a neměli tam ani jednu z těch, co sis pořídila ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo, to je klidně možné. Ono asi záleží na skladové dostupnosti a i dispozicím a personálu dané prodejny. Já objednávám většinou online z centrálního skladu.

      Vymazat
  5. Ahoj Sabi,
    dárky pro sebe si k narozeninám nebo k svátku cíleně nekupuji, ale samozřejmě se odměňuji celoročně podle potřeby. Ty boty se mi líbí, ale ta cena je ukrutná a nevím, jestli bych to za tenisky byla ochotná dát. Nosit je ale budeš ty, takže musí dělat radost tobě. Já jsem taky v listopadu dost utrácela, i když hlavně za kosmetiku. Nejvyšší položkou je nový parfém, který i se slevou vyšel na 3000 Kč. On mi tedy zase dlouho vydrží, ale je to darda.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, to teda je. Popravdě dražší tenisky jsem neměla, nechápu jak dneska mezi mladými frčí ty tenisky za doslova desetitisíce. Nicméně tady jsem si to sama pro sebe nějak odůvodnila, snad je nezničím.

      Vymazat

Spotřebováno za Duben 2024