čtvrtek 8. září 2022

Zhlédnuto #2 - 365 dní, After: Pouto, Klan Gucci

 Ahoj, vítám vás dnes u dalšího filmového zhlédnuta. Jak víte, tak seriály obvykle řadívám do Oblíbenců a doposud jsem tam dávala i filmy. Za poslední dobu, ale filmů vídám více=  udělala jsem tuto samostatnou rubriku. Dneska to bude spíš pro holky...

Zdroj: mindlifetv.com
365 dní: Ten den 
Druhý díl jsem paradoxně viděla až jako poslední, protože jsem si je popletla jelikož vyšly oba tento rok. V druhém díle je stavební a posvatební život Massima a Laury, opět spousta vulgárních scén, trapných dialogů a příběhu jako z nějaké pofidérní telenovely. Ano, již z toho lze trochu vytušit, že druhý díl se mi nelíbil ba byl za mě dokonce nejslabší. 2/10
Zdroj: moviezone.cz
Dalších 365 dní
Třetí díl je o milostném trojúhelníku mezi Massimem, Laurou a Nachem, kdy se "překvapivě" z Masimma stává panovačný arogantní blbec a Nacho je tam jako klaďas. Třetí díl byl ze všech asi nejkoukatelnější, ale znovu už bych se nedívala na žádný z nich. 3/10
After: Pouto
Na čtvrtém díle téhle romantické primitivnosti jsem byla s kamarádkou v kině, prostě jsme chtěli jít do kina a nic moc lepšího zrovna k mání nebylo. Jednoznačně tu ústřední dvojice Tessa a Hardin prožívají poměrně krušné chvilky jejich vztahu a životů obecně. Na teenage romantickou story jsou tu dost temná témata od drog, úmrtí blízkých až po nemožnost mít děti. Verdikt je nenadchne, neurazí. 4/10
Zdroj: moda.cz
Klan Gucci
Kultovka, kterou já doteď neviděla, ale tak když už to bylo i na HBO, který sice platím, ale koukám na něj jednou za uherský rok, tak co bych se nemrkla. Lady Gaga mám ráda jako zpěvačku i herečku, za mě je to prostě geniální umělkyně. Film jako takový mě tolik nenadchl, zahrané to bylo pěkně, avšak zdlouhavý film nakonec skoro o ničem. Klidně mohl mít klasickou 90 minutovou délku a všechno by se tam vešlo. 5/10

Dneska to prostě nebylo nic moc, co by ve finále stálo za čas strávený sledováním. Tak příště snad budu mít šťastnější ruku a taky už bude i vyváženější repertoár. Svoje tipy mi můžete dávat do komentářů :-) 

Sabča 






6 komentářů:

  1. 365 Dní mě nenadchlo vůbec :-D Ale všechny díly After miluji, mám tyto filmy ráda. Hlavně jsem četla všechny ty knihy. A na nový díl chci jít do kina, i když půjdu sama :D
    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, no mě to přijde takový až moc vulgární a krom toho hrozně hloupý. Já ten After musím ještě dohnat, co jsem koukala tak by snad ty předchozí díly měly být na Netflixu.

      Vymazat
  2. Viděla jsem jen kousek prvního filmu 365 Dní a vůbec se mi to nelíbilo, zvládla jsem jen pár minut ;) After se mi ale líbí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedivím, můj první pokus vypadal stejně :-D vypnuto u scény z letadla, že to asi jako néééé

      Vymazat
  3. Na Klan Gucci se taky chystám, ale taky mě trochu odrazuje délka filmu. :D Na svém blogu mám právě článek se zhlédnutými filmy za srpen, kdybys chtěla nějaký tip. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jééé tak to se určitě mrknu. Taky mě odrazovala délka a nakonec docela oprávněně mi přijde.

      Vymazat

Spotřebováno za Duben 2024