středa 28. září 2022

Nákupy & Novinky - narozeninové dárky, Grizzly, DM, Oriflame

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Máme tu další nákupy, nakupilo se mi to tu o dost rychleji než je zvykem neb jsem měla narozeniny a taky nebudu se vymlouvat certifikát z finanční gramotnosti nezaručuje, že tu gramotnost budete praktikovat. Slevy, dárečky ode mě pro mě, počátek řešení dárků pro ostatní podzimní a zimní oslavence mi nedali chvíli klidu. 

Začnu hezky pozvolna a to dalším rozbaleným dárkem z obří krabice od Haničky, kde jsem našla pěnu do koupele značky Ziaja v parfemaci Fresh Tea Mint. Já mám mátu ráda jak v čaji, v jídle tak v kosmetice. Haničce jsem když byla sleva na Ziaju kafrala, že jak jako že hned po spuštění akce nemají sprcháč v téhle konkrétní vůni a tak jsem se pousmála při rozbalování pěny. 

V Avonu u tchýně jsem si vybrala micelární vodu (125 Kč) a pěnu na obličej (99 Kč) ze stejné řady na mastnou a smíšenou pleť. Už jsem měla z růžové soothing řady kdysi micelárku a gel a oboje mi sedělo, tak chci zkusit i tuhle zelenou verzi. Navíc zase pravidelně čistím pleť a micelárky mi mizí mrknutím oka. Dorazil i krém na ruce, co minule nebyl mám teda zase doma jeden menší kosmetická dárek. A v akční nabídce jsem si vzala do práce na stůl krém na ruce z jakési řady Blooming Garden (39 Kč) s jasmínem a glycerinem. 

Katalog 13 v Oriflamu neuspěl u mě ani u zákaznic, vybrala jsem si pouze intimní mycí krém s měsíčkem za stovku a to protože ubývá pomaleji než mnou oblíbený Lactacyd mycí olej a s měsíčkem = to by mohlo být dobré. Abych nemusela platit poštu vybrala jsem z nabídky ještě cold cream z řad Essentials za 89 Kč. 
Další týden = další dárek a to až do mých narozenin, na které jsem si nechala jeden z větších balíčků z velké krabice. V předposledním jsem nalezla trojici Garnier masek a ty já můžu! Ty se u mě neztratí nikdy.

Dárek jsem dostala také od mé vínokamarádky Verči a to spojený právě s alkoholem. Představuju vám moji vůbec první placatku v životě zakoupenou spontánně po cestě na kebab, kterou jsme vzaly přes Kaufland neb nám došlo víno a bylo v akci. 

Tenhle měsíc jsem se snažila nedělat nějaký megalomanský kosmetický nákupy. Hlavní jsem dělala zase v dmku. Pořídila jsem tři stálice - barvu na vlasy Loreál Excellence (139 Kč), tělový peeling s melounem od Dermacolu (119 Kč)  a dva gely na holení. Asi žádná podzimní limitka nebude a letní už já asi nechci. Na proložení jsem čapla dva klasický s avokádovým olejem a aloe vera za 39 Kč/ kus. Opět nikdy neměly velké tamponky, co si kupuju. DMko mělo jen tyhle dražší a Kaufland měl jenom ty malý, tak jsem si trochu nuceně vzala ty dražší zřejmě ekologičtější za 30 Kč 40 kusů v balení. Spontánní nákup byly kapky pro urychlení schnutí laku na nehty za 55 Kč od značky Essence. A pro Kubíka dva STR8 sprchové gely. Red Code protože ten mi voní a Faith protože větší balení se vyplatilo finančně víc, tady se cena pohybovala 59 za malé a 79 za velké pokud se nepletu. Po odečtení slevy za nasbírané body jsem zaplatila 418 Kč. 

Na narozeniny jsem si od Haničky rozbalila perníčkovou sadu od Ziajy, ta se bude teď na nadcházející zimu a Vánoce hodit. Skladba produktů je též super a to tělové peeling, tělový krém, sprchový gel a krém na ruce. 

Sama jsem si objednala Gynex bylinou směs na e-shopu Grizzly, kde vyšla cenově nejlevněji a navíc je Grizzly na Plné peněžence. Vysadila jsem prášky, na to konto zjistila, že právě z prášků jsem měla záněty močových cest a teď bojuju s tím, aby se mi nastartovalo tělo a vyrovnaly hormony. První měsíčky byly doslova peklo hlavně to PMS a nerada bych si tím procházela znovu. Gynex je na tohle vyhlášený tak uvidíme. Bez poštovného vyjde na 394 Kč. 

Od kolegyně Zuzky v práci jsem dostala tuhle růžovou svíčku z Pepca. Velmi jemně sladce voní a má tři knoty. Vím, že Hanička jí několikrát chválila na blogu, tak se bude líbit určitě i mně. 

Tchýně mi přála k narozeninám též a dostala jsem od ní sadu Avon na smíšenou až mastnou pleť, která obsahuje micelární vodu, pěnu na čištění pleti a matující krém. To se mi trefila do noty a všechno určitě bez problémů spotřebuju. Vede mě to k tomu, že bych mohla na tuhle řadu napsat i samostatnou recenzi micelárku i pěnu mám momentálně v zásobách ve dvou kusech. Ještě jsem dostala chladící tašku a set utěrek z egyptské bavlny.

V rámci Dnů Marianne jsem nic neobjednávala, využila jsem však dopravy za korunu na Mixitu. Koupila jsem si do práce na snídaně Kaši samuraje a na mlsání preclíky v čokoládě a oříšky s chilli a medem. Je to zbytečný a předražený? To bezpochyby. Ale občas si takhle dopřeju něco na košt, za tuhle trojici jsem dávala okolo 450 Kč. 

Další dárky a nákupy si s dovolením schovám zase na příště, tak snad se na mě nebudete zlobit. Čím jste si za poslední dobu udělali radost vy? Dejte mi vědět do komentářů :-) 

Sabča 


2 komentáře:

  1. Sabčo, taky si u Mixitu objednávala, když měli poštovné za kačku :) (a taky věci zbytné - oříšky z pece, mrazem sušené sýry a proteinovou snídaňovou směs, které by šly nahradit něčím levnějším). Ty velké svíčky z Pepca mám na chalupě dvě (s jinými parfemacemi) a jsou fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi,
    to je spoustu novinek a jsem ráda, že se ti dárky líbily a využiješ. Vtipné placatky jsou podle mě skvělým dárkem, loni jsem jednu s jednorožcem kupovala kamarádce.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024