neděle 4. září 2022

Cien Skin Foodies | tělová kosmetika a pleťové masky

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Ráda bych Vám představila celkem čtyři produkty ze slovenského Lidlu mi je dovezla a darovala Hanička. Jedná se konkrétně o řadu Skin Foodies, kde hlavní složku každého z produktů tvoří nějaká superpotravina. Já tu mám konkrétně tělové sérum, sprchový gel a dvě dvoudílné masky.

Cien Skin Foodie Cleansing & Refreshing Face Mask 
První jsem použila tuhle masku, pleť mi teď po vysazení prášků dělá doslova, co chce. Měla jsem totiž antikoncepci určenou i na akné a jeho mírnění. Proto jakýkoliv čistící věci kvituju a ráda zkusím. Nebýt obrázků, tak jsem si málem nevšimla, že každá půlka masky je na jinou část obličeje okurková pod očí a uhlí s citronovou trávou pak na t-zónu a bradu. Maska s uhlím a citronovou trávou měla takovou až bych řekla pánskou vůni a obsahovala malé abrazivní částečky, oproti tomu maska s zeleným jílem a okurkou byla fakt taková ta krémová hladká maska. Maska poměrně rychle zaschla a dobře se smývala, akorát jsem si nevšimla žádného výsledku a to doslova žádného. Proto bych ji hodnotila na 3/10. 

Cien Skin Foodie Zpevňující tělové sérum s výtažky ze zelené kávy 
Produkt mě překvapil hnedka na první dobrou výraznou ač příjemnou parfemací. Konzistence je taková gelová béžové barvy, dobře se roztírá a hned se vstřebá. Rovnou musím vytknout, že po namazání to příšerně lepí a to docela dlouho. Takže vzít si pak pyžamo jest zapovězeno a to je i můj hlavní problém s celým produktem. Nijak nepozoruju, že bych měla sušší pokožku nebo něco ač se jedná o gelový pocitově ne příliš výživný produkt. Jenže to lepení, zkusím produkt používat vyloženě na problematická místa, i tak si myslím, že budu mít co dělat abych ho zvládla spotřebovat. 

Cien Skin Foodie Vyživující sprchový gel s babassu olejem
Tenhle sprcháč jsem používala hlavně na mytí po koupání, přeci jen z chloru můžete mít dost vysušenou pokožku. První mě zaskočila konzistence, je to fakt víc krém než gel na to bacha a tím pádem to ani tolika nepění. Voní to vážně jenom hodně jemně o to víc by se to však mohlo líbit lidem, co parfemacím neholdují nebo mají citlivou pleť. Úplně v pohodě produkt, který nebudu mít problém dopoužívat. Pro další balení na Slovensko asi nepojedu :-D ale jinak je to na 6/10. 
Cien Skin Foodies Cleansing Face mask 
Další z masek opět rozdělená na dvě části obsahuje tentokrát dvě čistící masky. Spodní s papájou je určena na oční okolí a je takové gelíčkové konzistence. Horní s bílým jílem a šalvějí pak na zbytek obličeje. Bílá jílová maska obsahuje i abrazivní částečky a je takové středně husté konzistence. Maska mě po nanesení chvíli štipkala, ale nakonec se to uklidnilo. Bohužel stejně jako u předchozí nevidím žádný efekt. 

Bohužel mě tahle Cien řada prostě zklamala v podstatě všemi čtyřmi produkty. Přitom třeba Cien tělové másla, odlakovače, odličovací tamponky si kupuju ráda. Zaznamenaly jste tuto řadu? Dejte mi vědět do komentářů :-)

Sabča




3 komentáře:

  1. Z tejto rady som skúšala len tebou spomínané masky a musím povedať, že ja si ich z času na čas kúpim. Nie je to nič svetuborné, ale mne pekne vyčistili pleť, zbavili ju prebytočného mazu, čo ja veľmi potrebujem. Čiže v provnaní cena/kvalita som bola spoko.
    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  2. Já už na Slovensku pěkných pár let nebyla a v Čechách jsme tyhle kousky neviděla.

    OdpovědětVymazat
  3. V minulosti jsem nějakou masku od Cien měla a nebyla vůbec špatná. S těmito zkušenost nemám :)

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024