neděle 7. května 2023

Spotřebováno #51 za Duben 2023

 Ahoj, duben utekl snad ještě rychleji než předchozí měsíce a krom zážitků byl plný i spotřebované kosmetiky. Původně jsem si myslela, že toho bude po málu, ale opak je pravdou. 

Loreál Excellence Creme 4.54 Mahagonově hnědá 
Moje dlouhodobě oblíbená barva na vlasy, bohužel tohle je poslední balení co doma mám a v drogerii ho nemůžu nadále najít. Příště tím pádem budu zkoušet barvu jinou, tak uvidíme. Nicméně tuhle řadu vám můžu s klidem doporučit. Balení obsahuje i šampon a masku na vlasy. 

Garnier Fructis Glowing Lenghts Pineapple Hair Food šampon a kondicionér
Příjemná řada vlasovky z drogerie opticky krásně vyhlazuje, bohužel já a ananas co se týče vůně - nee a tahle řada voní doslova jako ananasový džus. První polovina balení byla velmi průměrná a druhá mě naopak nadchla. Pro dlouhovlásky to nakonec však mohu doporučit. 

Gliss Kur Aqua Revive Express Leave-in Conditioner
Rozčesávače od Glissu kupuji pravidelně a tohle je z jejich už asi rok staré, ale pro mě stále nové řady s kyselinou hyaluronovou. Vonělo to příjemně svěže a vlasy to rozčesávalo dobře. Příjemný produkt :-) 
Ziaja Italian Fig sprchový gel 
Velké balení sprcháče od Ziajy jsem dostala od Haničky a dostala jsem se k němu až teď- shame on me. Co se týče vůně je to taková hodně neutrální pudrová sladká vůně, rozhodně bych to nenazvala fíkem. Nicméne sprcháč nevysušuje a jeho hodně za docela v pohodě cenu. 

Truly Coco Cloud krém na holení
Produktům značky Truly jsem se věnovala v tomhle článku. Krásně to vonělo, ale bylo toho potřeba hrozně moc a reálně to ani moc nefungovalo. 

Balea Creme-öl Body Lotion 
Hrozně příjemné tělové mléko, které jsem dostala od příbuzných k Vánocům v takovém kosmetickém balíčku. Nádherně voní, vyhlazuje a určitě si ho někdy koupím znovu. To je prostě super a navíc to ani není nějak mega drahé. Doporučuji :) 
Oriflame Optimals Urban Guard 3D Multifunctional Cleanser 
Můj vůbec první krémový čistič, kupovala jsem to s tím, že je to gel a ejhle - nebyl. Každopádně mi tenhle konkrétní moc nevyhovoval a myslím, že by i krémový čistič měl fungovat trochu lépe. Tohle bylo hrozně tuhé a jílové a nepracovalo se mi s tím moc dobře. 

Ziaja jeju mlha na obličej 
Tyhle mlhy jsou super při použití před sérem nebo když potřebujete trochu zvlhčit pleť, určitě budou fajn i místo tonika nebo místo takových těch termálních vod ve spreji a navíc vydrží neskutečně dlouho a nestojí moc. Už mám v koupelně další též z jeju řady, akorát z té růžové. 

Sephora Cleansing & Hydrating Micellar Water 
Micelárku ze Sephory jsem měla také poprvé. Zaujal mě ten dávkovač, na který jsem zvyklá spíš u odlakovačů. Moc to nefungovalo spíše z toho ta voda stříkala všude okolo. Jinak odličovala vážně vážně dobře. Jen moc nevidím smysl v tom dávat za micelárku, kterou za minutu smyju tolik peněz. 
Organic shop Repairing Body Scrub Mango & Sugar 
Tohle je přesně ten druhý mangový peeling, o kterém jsem mluvila a tento je mnohem lepší než ten od Sephory. Sice ta vůně není až tak 10/10 spíš tak 7/10. Zařadila bych ho mezi středně hrubé - obrošuje moc hezky, dobře se s ním manipuluje a není ho potřeba tolik jako třeba Dermacolího. Dá se sehnat ve spoustě variant okolo nějakých 80-120 Kč a zatím všechny, co jsem měla byly dost fajn. 

TRESemmé Exfoliating Scalp Scrub
Poprvé jsem zkoušela vlasový peeling a určitě to byla zajímavá zkušenost, no nicméně není to typ produktu pro mě. Peeling já nejradši na tělo a tak to nejspíš zůstane. Tenhle je asi nejčastěji všude vidět, protože v drogerii jich ještě mnoho na výběr není. 

Dermacol Aroma Ritual Antistresový tělový peeling Hrozny s limetkou 
Dermacol tu s peelingy začal řekla bych skoro nejdřív a jejich peelingy jsou hrubé, voňavé a já je miluju už roky. Tohle je jedna z mých nejoblíbenějších variant. Jedinou nevýhodou je, že mi vždy hrozně rychle mizí. 
Balea Rasier gel 
Gel na holení, kterým nikdy nic nezkazíte. Balea v tomhle je prostě TOP TOP TOP za super peníze. Takže jo vídáte a uvidíte jí tu často. 

Avon Planet Spa The Harmony Ritual pěna do koupele
Super svěží unisexová vůně a moc příjemná pěna do koupele, kterou jsem dostala k Vánocům. Moc se mi líbí i ten "redesign" Planet spa řady a jejich produkty. A tenhle se zařadí rozhodně mezi ty dobré. 

Avon Wild Berries Shake krém na ruce
Tenhle krém byl skvělej, hlavně teda vůní lesních plodů, která mi připomíná krém na ruce od Baley z roku někdy asi 2015? Byl to můj první produkt od Baley, kdy u nás dmko nikde ještě nebylo. A právě ta vůně mě donutila ho používat opravdu každý den. Hydratoval tak průměrně, ale při každodenním mazání úplně v pohodě. 
Isana odličovač očí 
Další balení oblíbeného odličovače na oči za pouhých 35 Kč. Nedráždí oči a je to asi jediná věc, s kterou si pořádně a rychle odlíčím řasenku aniž bych si rozedřela oči. 

Avon Nutra effects matte oil control day cream SPF20
Na celou tuhle řadu jsem psala samostatný článek >>> zde.

Renovality Ženská pohoda doplněk stravy 
Jeden z mála doplňků stravy, u kterého jsem fakt viděla nějaký byť drobný výsledky například v kvalitě spánku. 

Odličovací tamponky byly všechny v pohodě a přijdou mi docela srovnatelné - nejlevněji z nich pak vycházejí samozřejmě Alvira skincare z Actionu. 
Balea maska na nohy a peeling 
Skvělá dvoukroková péče, která vám udělá takřka přes noc nožičko o dost měkčí a vyživenější než jste je měly předtím a nestojí moc peněz. 

Iroha nature, JM Solution masky ze Sapy
Tady si budete muset počkat na recenzi, kterou na ně a jejich další dvě ségry chystám. 

Action Foot mask s bambuckým máslem, Hand mask s meruňkovým olejem 
Obě tyhle masky stály docela za prd, stály kolem 30 Kč a hezky voněly. Jinak jsem však neviděla žádný efekt a jsou teda z Actionu. 

the beauty dept. masky - samostatná recenze zde
the MASK Dr. masky - samostatná recenze zde
Catrice Oil.Control Matt Fixing Spray
S tímhle mi držel makeup i stíny úplně neskutečně a celý den. Trochu rychleji to mizí, stojí to okolo stovky, ale super ! 

Revolution XOXO Petra paletka očních stínů
Ano i stíny se kazí a můžou měnit své vlastnosti a tohle je jeden z případů. Petra paletky jsou moje nejoblíbenější jaký jsem kdy měla a strašně skvěle se mi s nima pracovalo. Doufám, že do budoucna Péťa zase nějaké ve spolupráci s Revolutionem udělá. Ta řada s Gabriellou Salvete mě příliš nezaujala. 

Barry M Wildlife Rhino paletka
A když jsem se nelíčila s Petrou líčila jsem se touhle menší paletkou. Měla jsem s ní hrozně oblíbené teplé hnědé líčení s tyrkysovou vodní linkou, na tom jsem si ujížděla pekelně dlouho. 

Catrice Caligraph linka
Tahle linka už byla v drogerii nejspíš otevřená, protože strašně brzo vyschla. Jinak jsem na ní ujížděla x let, ale teď mám už raději jiné. Kupuju si jí jen když zrovna nevím moc po čem sáhnout. 

Rimmel Scandaleyes on Demand řasenka
Průměrná řasenka, dělala pěkný řasy, ale občas se trochu drolila a taktéž strašně rychle vyschla. 

No a to by bylo pro duben vše. Myslím, že to je hodně slušná spotřeba a už se mi daří probojovat se i ke starším kouskům v rámci mých zásob. 

Sabča


8 komentářů:

  1. Ahoj Sabi, díky za tip na doplněk stravy, jdu se na to podívat. Vidíš, já Sephora micelárku i gel mám ráda, moc mi vyhovovala. A spotřebovat Petra paletku, chce velký výkon 💪😉👏. Přeji krásný sváteční den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, určitě můžu včele doporučit. Já to hodně beru v tom cena:kvalita měřítku, snažím se hledat funkční věci za co nejlepší cenu, i když občas mě zláká něco dražšího. Bohužel paletku jsem úplně nespotřebovala spíš se mi pokazila, ale byla báječná.

      Vymazat
  2. Znám jen odličovač Isana, používám ho taky pravidelně, jen občas prohodím s Baleou (když zrovna Isanu nemají). Doma mám ještě šampon Garnier (ten jsem měla v Glanc boxu), ale ještě na něj nedošlo - mám doma trochu přešamponováno a většinou si nemyju hlavu víc než 2x týdně, takže moje spotřeba není nějaká maxi. Moje paletky zatím drží obě (a to mi připadá, že už je mám asi sto let :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, já teď taky. Musím s tou vlasovkou trochu pohnout, ale docela se mi to daří. Každý měsíc spotřebuju jednu řadu tím, že mám načaté vždy dvě - jednu lepší a jednu horší. Ale zase teď opět musím šetřit a jsou velký výdaje jinde, tak se mi ty zásoby hnedka hodí. Zatím se mi to moje syslení vždycky vyplatilo, že jsem to pak v nějakém srabu s penězi nemusela řešit.

      Vymazat
  3. Absolutně nerozumím tomu, jak někdo dokáže během jednoho měsíce toho tolik spotřebovat :D Já mám velkou spotřebu asi jen masek, poslední dobou jsem si oblíbila ty Baley :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Domčo, já to tak měla asi vždycky :-D sama to nechápu, kde jsem na to například na škole brala, ale vždycky jsem to nějak udělala. Jsem prostě kosmetická maniačka :-D

      Vymazat
  4. Ahoj Sabi,
    pěkná spotřeba. Já znám asi půlku tvých věcí - paletku Petra, Balea tělové mléko, odličovače, šampon Garnier, masky na nohy a pleť, peelingy apod. Většinou s tebou souhlasím, ale šampon od Garnier mi moc nesedl, naopak masky na nohy z Actionu jsou super.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Pane jo, to je teda velká spotřeba! Zkušenost mám jen s Ženskou pohodou, která je opravdu skvělá :)

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024