středa 10. května 2023

Zhlédnuto #11

 Ahoj, vítám vás u dalšího zhlédnuta. Opět si představíme pár filmových a seriálových tipů, tentokrát tu mám dvě miniserie, jednu takovou trilogii a Vraždu v Paříži. 

Zdroje: Woodstock 99, Nepřestávej dýchat, Slečna voyeur, Vražda v Paříži 

Slečna Voyeur

Ráda tajně nahlíží ostatním do soukromí. Když pak prostitutka odvedle vyrazí někam na víkend, nechá se tahle šikovná hackerka zatáhnout do nebezpečného vyšetřování. 

Brazilský seriál zezačátku něco jako fejkových 365 dní, kde samozřejmě figuruje bohatá rodina, která má nad vším moc a ona se do toho zaplete. Ani jsem to nebyla schopná dokoukat, tohle se nepovedlo je to doslova o ničem. 2/10 - ne, ne a ještě jednou ne. 

Nepřestávej dýchat

Kdesi v kanadské divočině havaruje malé letadlo a jediná přeživší se musí poprat s živly i vlastními démony, aby zůstala naživu. 

Tenhle seriál o přežití jsem dokoukala, protože měl pár dílů, ale jinak to bylo natočený hrozně chaoticky, kdy se naprosto nelogicky střídají scény ze současnosti a minulosti. Vůbec mě to nebavilo. 3/10 - dobrý námět, špatně zpracovaný 

Vražda v Paříži 

Z Nicka a Audrey Spitzových jsou soukromá očka na plný úvazek. Po jejich příteli se slehne zem a oni se připletou k mezinárodnímu pátrání po jeho únosci.

Pokračování Vraždy na jachtě bylo naopak super, nenáročný film na páteční večer, kdy se vcelku pobavíte a mozek se vám z toho rozhodně nezavaří. 6/10 - v rámci žánru dobré

Když se všechno po*ere: Woodstock 99

Festival ve Woodstocku v roce 1969 sliboval mír a hudbu. Jeho obnovená verze po třiceti letech se ale nesla ve znamení nepokojů a brutality. Proč se to celé tak zvrtlo?

Třídílný dokument ukazující tenhle průšvih z různých úhlů pohledu od organizátorů přes kapely až k běžným návštěvníkům a ochrance. Zajímavé pokud vás téma zajímá. 6/10 - v rámci žánru dobré

Dneska vám nemůžu nic upřímně doporučit, protože ani jedno z toho bych si znovu nepustila. Viděli jste něco ze zmíněného? Dejte mi vědět do komentářů :) 

Sabča 

3 komentáře:

  1. Ahoj Sabi,
    neviděla jsem ani jedno a ani jedno mě nijak neláká. Možná to pokračování s Aniston, ale i tak je to bída...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Woodstock jsem viděla, byl to docela zajímavý dokument, které nás doma baví, vraždu v Paříži též, ale oproti ostatním dílům už mi to přišlo všechno na jedno brdo ikdyž neříkám, že se člověk někdy nezasmal 🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Pane jo, neznám vůbec nic, až se stydím :D

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024