neděle 14. května 2023

Kosti v srdci | Colleen Hoover | Knihodojmy na mou 700. přečtenou knížku

 Ahoj, vítám vás u dnešní knižní recenze. Tentokrát to bude po dlouhé době moje další přečtená kniha od Hooverové a současně moje kniha s číslem 700. Je to moje 700. knížka, kterou jsem v životě přečetla. 

Anotace: Beyah se nemůže dočkat, až nechá minulost za sebou a vydá se na cestu k lepším zítřkům. Od vysněné budoucnosti ji dělí jen dva krátké měsíce. Dokud nečekaná smrt nezpůsobí, že Beyah nemá v kam jít. A tak je nucena strávit zbytek léta na poloostrově v Texasu s otcem, kterého sotva zná. Beyah má v plánu držet se při zemi a nechat léto hladce plynout, její nový soused Samson jí ale tento plán překazí. Samson a Beyah nemají na první pohled nic společného. Ona pochází z chudé rodiny bez vyhlídek, on je bohatý a privilegovaný. Jedno však mají společné: oba je přitahují smutné věci. Což znamená, že jsou přitahováni jeden k druhému...

Dojmy: Kniha začíná poněkud depresivně, když se matka hlavní hrdinky předávkuje a Beyah jí tak najde v karavanu, kde žijí. Celý příběh je tak trochu depresivní, ale krásně poukazuje na další z problémů v naší společnosti a s citem jej zpracovává. První polovina mě moc nebavila, ale druhá už byla sic smutná, ale současně romantická jízda v létě u oceánu. Ve finále jsem knížku ohodnotila třemi hvězdami jako příjemný průměr. Hlavní hrdiny jsem si okamžitě oblíbila, vlastně mi to přišlo jako kdyby někdo napsal Outer Banks bez hledání pokladu. Určitě to není autorky nejlepší knížka, ale taky není vůbec špatná.
Zdroj: https://i.gr-assets.com/images/S/compressed.photo.goodreads.com/hostedimages/1627853147i/31718744._SY540_.jpg


Inu finální názor si musí udělat každý sám, jak na knihu tak na kauzu, co kolem autorky probíhala. Ta se týká jejího stanoviska k možnému obtěžování/znásilnění v případu jejího syna. Nicméně já se snažím tyhle kauzy do jejich knih netahat, stačí se podívat do historie kolik literárních velikánů byly vlastně zkažení lidé a to mnohem mnohem víc. 

Sabča 


8 komentářů:

  1. Gratuluju k sedmisté přečtené knížce :) O autorce jsem už samozřejmě slyšela, ale žádnou knížku jsem od ní nečetla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem, mě se kniha hodně líbila. Autorku mám ráda, píše skvělé knihy.

    OdpovědětVymazat
  3. Já Colleen miluji, mám všechny její knihy a nedám na ni dopustit. Má lepší příběhy, ale ani tento není špatný :-) Chytl za srdce, jako každý. Teď jsem si koupila novou knihu Vzpomínky na něj, těším se, až se začtu :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem od autorky nic nečetla, minula mne i kauza, která kolem ní probíhala...

    OdpovědětVymazat
  5. Od autorky jsem nečetla nic a celkově mám teď nějakou neplánovanou čtecí pauzu.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sabi,
    já jsem tuto knihu nečetla a ani jsem asi nikdy nic neměla od této autorky. Až doma trochu zlikviduji zásoby, mohla bych něco vyzkoušet...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Knihu neznám, ale vypadá zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky,
    já jsem od autorky asi ještě nic nečetla a o kauze tak nevím.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024