čtvrtek 11. května 2023

Oblíbenci za Duben 2023

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Za duben jsem si oblíbila hnedka několik produktů, ráda bych vám je dnes představila. A budou tu opět i písničky, seriály a tak dále...

KOSMETIKA 

Beauty of Josseon Green tea & Panthenol serum 
Tohle sérum jsem si koupila na doporučení Thomase Salyera, máme podobný typ pleti a je vážně moc fajn. Je to sérum, který dokáže parádně zklidnit pleť a ani tolik nelepí. Stačí ho trochu a kamarádí se s čímkoliv co pod něj i nad něj dáte. Akorát vychází trochu cenově víš než například The Ordinary nebo The Inkey List. 

Dior J´Adore
Z parfémů poslední měsíce nejvíc sahám po "žadórkovi" od Diora a už teď vím, že ho nemám naposledy i přes tu vysokou cenu. Už jsem pod půlkou balení a ten parfém je famózní. Je neskutečně jemně ženský a vydrží celý den aniž by vás nebo vaše okolí obtěžoval, je to moje podpisová vůně prostě a svým způsobem mi dodává sebevědomí. 

Ziaja Cupuacu Saoopalovací tělové mléko
Jsem celoživotní ředitelka vápenky a kolikrát jsem bledá až nezdravě a tohle je poprvé, co mi nějaký samoopalovací produkt vážně funguje a je docela pohodlný na používání. Tělové mléko navíc nevysušuje a dodá i lehkou hydrataci a krásně voní. Je třeba ho nanášet ve velmi tenké vrstvě a dávat pozor na místa jako chodidla, dlaně, kolena, kde může mít tendence flekatět a určitě to není na spotřebování celého balení najednou, mě už pak začal flekatět. Nicméně pokud s ním potřebujete překlenout třeba dva týdny a po nějaké odmlce další dva tak udělá super službu. 
Maybelline Liftergloss odstín Moon
Moje durhé balení tohohle famózního lesku na rty jsem si vybrala tentokrát v odstínu Moon, ten je takový jemně do růžova. Lesk sice nedrží nějak dlouho, ale je moc příjemný na rtech díky obsažené kyselině hyaluronové. Obsauje malé třpytečky a reaplikovat se dá téměř kdekoliv a kdykoliv. Já na tyhle lesky absolutně nedám dopustit a doufám, že je nikdy nepřestanou dělat. 

Essence Porelless Partner Primer 
Vzhledem k absolutnímu selhání báze od Rimmelu jsem si kupovala tuto dostupnější od essence. Hrozně mile mě překvapila, dodá pleti potřebnou šťávu a s makeupem si skvěle rozumí už po malé chviličce. Navíc obsahuje niacinamid a má skvělé dávkoání díky hubičce, co se ukrývá pod víčkem. Za ty peníze super kup! 

Essence Fix & Last 18 h Fixing Spray
Dvojku essence doplňuju fixačním sprejem stejné značky, díky tomu mi makeup i stíny vydrží takřka celý den , minimálně ten pracovní s menšími proměnnými u stínů, tam záleží i na dalších faktorech. Stojí asi 80-90 Kč a má parádní rozprach co se střičky týče. Můj nový oblíbenec. 

Rimmel Thrillseeker řasenka
Novinka v arzenálu Rimmelu, abych ho tu dneska jen nehanila je jejich řasenka. Krásně řasy prodlouží a dodá jim objem, navíc mi nedráždí oči a ani pod ně neopadává. Skvěle se s ní manipuluje, má takový normální akurátní kartáček a jde i skvěle odličovat. 

FILMY A SERIÁLY 

Jeden z nás lže 
Pět středoškoláků zůstane za trest po škole. Nemají moc společného, ale záhadné úmrtí a tajemství, která postupně vyplouvají na povrch, je donutí táhnout za jeden provaz.  Netflixový seriál na motivy stejnojmenné knihy (kterou jsem bohužel nečetla) mě opravdu vcucnul. Mám obecně ráda seriály z prostředí škol a tady jsou mi sympatické i postavy a jejich herecké obsazení. 

Volha 
 Tentokrát tu mám i něco z českého rybníčku. Standa Pekárek má v životě tři přání: řídit volhu, jezdit pro redakci humoru a lidové zábavy a vozit Goťáka. Pětidílná minisérie Volha je adaptace stejnojmenného románu Karla Hynie napsaná neobyčejným, bizarním a přesně odposlechnutým jazykem. Lze ji vnímat jako svéráznou historii Československé televize s řadou neuvěřitelných, i když reálných „historek z natáčení“. Současně je však portrétem svého hlavního hrdiny – omezeného egocentrika, který vyniká ve vymýšlení drobných podvodů a triků – jak si nakrást benzín, zfalšovat počet ujetých kilometrů, podvést manželku, zbavit se konkurence. Logicky se pak stává rovněž spolupracovníkem StB (s krycím jménem Volha), který bez jakýchkoliv výčitek svědomí donáší na všechny své spolupracovníky a pasažéry. 

HUDBA
Dovolím si opět vložit seznam vygenerovaný Receiptify, kde vidíte, co jsem za tento měsíc poslouchala opravdu nejvíc, ale pod si dovolím vypíchnout některé novinky, co mě hrozně baví a vás by mohli taky. 

Hozier Eat Your Young
Nový Hozier je prostě ááááááá. Já si myslela, že po Take me to church už žádná pecka nepřijde, že to bude jeho strop, ale tímhle mi to úplně vyvrátil.



Chinchilla - Little Girl Gone
Na vydání téhle lehce agresivní písničky jsem doslova čekala a hrozně mě chytla. A ještě, aby taky ne...


A to by bylo pro duben všechno. Určitě mi do komentářů napište, co zpříjemnilo měsíc vám :)

Sabča

7 komentářů:

  1. To samoopalovací mléko tu někde mám z Glanc boxu. Musím ho vyhrabat a taky vyzkoušet...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi,
    co se týče kosmetiky, chystám taky článek. určitě bych ale vypíchla micelární vodu s peelingem od Garnier, oční krém s kolagenem Sensitive od Avonu a řadu Caneff by Petra od Caneff.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To Beauty of Joseon sérum vyzerá skvelo, od tejto značky som snáď ešte nič zlé nemala :)

    OdpovědětVymazat
  4. 👍👍 Jaror i Ziaja tónující krém mám moc ráda. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Hello!
    A very inspiring post! Interesting products, I don't know them but I would love to try them :) Great favourites!
    Greetings from Poland!

    OdpovědětVymazat
  6. Jeden z nás lže jsem sledovala s přítelem, nemohli jsme se od seriálu odtrhnout :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Mám také primer od Essence, ale hydratační a jsem s ním moc spokojena!

    OdpovědětVymazat

Spotřebováno za Duben 2024