středa 6. července 2022

Spotřebováno #38 za Červen 2022

 Ahoj všichni, vítám vás u dalšího spotřebována, tentokrát jsem ho musela sepsat o něco dříve, ale ono už mi pak stejně nic nedošlo. Jdeme tedy na ony spotřebované produkty, co mi během měsíce došly. 

Nivea MicellAIR Expert Micelární voda 
Tahle micelární voda se objevila v recenzi zde. Abych to tak stručně shrnula odlíčila, fungovala, pleť po ní nelepkala, ale to mi splní i kdejaká levnější než za 160 Kč.

Yves Rocher Elixir Botanique
Sérum, co jsem dostala k Vánocům od Haničky. Do podrobna zde, jinak příjemné, ale cenově naprosto přemrštěné. Hodně lepí po nanesení, takže určitě nezapomenete dát si krém. Znovu už ho nepotřebuju. 

Batiste Suchý šampon Fresh 
Po nějaké době zase Batiste, co mi nedělal tolik bílé nánosy, příjemně nevtíravě voněl. Určitě se u mě časem zase nějaké balení vyskytne, zvláště budou-li mít nějakou zajímavou limitovanou edici. 

Avon Advanced Techniqeus Supreme Oils Sérum na vlasy
Nejnovější olejíčkové sérum od Avonu jsem pochopitelně musela vyzkoušet. Bylo poměrně dobré, vlasy se po něm lépe rozčesávaly. Nevoněl tak hezky jako arganový a taky bylo potřeba dávat si pozor na množství, když se to přežene máte pak vlasy jak nagelovaný :-D 
Orofluido Asie Zen
Už se mi daří recenzovat mnohem více produktů dřív než je vlastně spotřebuju a vlastní článek si vysloužila i tato řada na nepoddajné a oslabené vlasy. Příjemně voněla, vlasy krásně vyhladila a i mi přišlo, že mi lépe rostly. Ráda vyzkouším i tu jejich druhou základní řad. 

Avon Naturals Kids Rozšesávač na vlasy mango
Moje snad pátý balení jen v posledních dvou letech. Krásně ovocně voní, lépe se pak rozčesávají vlasy, vydrží mi vždy kolem 2-3 měsíců a stojí okolo 80 Kč. Za sebe mohu doporučit nejen na dětské vlásky. 

Garnier Fructis Repairring Papaya Hair Food 
Z jídla pro vlasy mi už nesedla banánová řada, která sic voní jako pedro bonbonky, ale hrozně mi zatěžuje vlasy. Proto jsem si pekelně dlouho netroufla nic dalšího koupit až jsem se rozhoupala k této masce na vlasy, co můžete můžete použít i jako kondicionér i jako leave in = 3v1. Krásně voněla, byla tak akorát hustá a vydržela  mega dlouho. Vlasy fakt krásně vyhladila, klidně bych si jí koupila znovu. Mám v plánu zkusit i tu aloe verzi. 
Gabriella Salvete Raspberry Sweet Mint Shower gel
Tenhle sprcháč byl tak o ničem, že jsem ho nalila do dávkovače na mýdlo, které mi to mimochodem i připomínalo. Tekutý, nijak výrazně nevonící, vysušující sprchový gel. Rozhodně si další od GS nekoupím.

Nivea Fresh Rose Touch antiperspirant 
Kdežto toto pochválit mohu, na ty méně teplé období v roce je Nivea jedna z mých volbe. Tuto s vůní růžové vody jsem dostala od ségry k Vánocům. Příjemný produkt, který mi dlouho vydržel a vyhovoval. 

Balea Sweet Paradise Sprchový peeling
Tyhle něco mezi sprcháčem a peelingem produkty má Balea poměrně často. Po dlouhé době jsem se nechala na tubičku za 39,90 Kč zlákat. Voní jako jablečný džus teda alespoň dle mého čichu a má opravdu hodně jemná zrníčka. Za mě se to dost blbě rozpouští a vlastně to moc nic nedělá. 

Nivea MEN Sensitive sprchový gel
Jeden z mnou pravidelně kupovaných gelů nejen pro Kubu. Ještě ráda kupuju tmavě modrý Protec & Care a nikdo si zatím teda nestěžoval.
Avon Sun + After Sun Aloe Ice Gel
Tenhle chladící gel po opalování, u nás užívaný na spálený záda a ramena nám dala jednou tchýně a asi měl jméno Navrátil, ale evidentně to nakonec nevyšlo. Chladil teda hezky i se dobře roztíral, akorát ke konci už v otvoru vždycky kousek zaschnul a dělalo to trochu cucky. 

Avon Care Sun + Kids SPF 50 Coloured
Kdyby vás někdy napadlo, že koupit si fialový opalovák bude děsně cool, tak pokud nejste malí tak nebude. Já tím přítelovi zničila bílý triko...Jinak tam ještě je, akorát už je po době použitelnosti, tak jsem ho přesunula do zahradního posezení jako erární.

Sun Dance SPF 30 Opalovací sprej
Zde je to to samé v bledě modré, taky nespotřebovaný, ale už starší opalovací krém, co už vlastně moc nefunguje...

Maybelline Colossal Big Shot řasenka 
Moje číslo 1 mezi řasenkami v poměru ceny a kvality. Sice je poslední dobou při každé návštěvě drogerie dražší, zatím za to pořád stojí. 
Alverde Relax Pflefe-Ol Tělový olej
Opět si můžete přečíst i samostatnou recenzi. Olejíček má takovou štiplavou vůni díky obsaženému rakytníku, růži bych tam osobně moc nehledala. Parfemace mě tedy neoslovila, ale to u přírodních olejíčků na tělo není žádný velký překvápko. Hydratoval průměr, za to měl supr balení s pumpičkou a prodává se ještě v krabičce. 

Dermacol Aroma Ritual Osvěžující tělový peeling 
Z dmka rozhodně to nejlepší, co se peelingů týče, stojí 120 Kč, voní jako melounová žvejka a je fakt hrubej! 

Rexona Invisible Black & White
Moje kabelková záchrana v cestovní velikosti, ale vydrží vážně nesmysl. Kupuju si kompresovanou verzi jak Rexon tak Dove a neměla jsem dosud s ani jedním problém. Doporučuji! 

Avon Eve Confidence 
Žjova nevím vůbec jak byl tenhle prcek velkej, každopádně stejně jako předchozí produkt patřil do mé kabelkové výbavy. Jedná se o sladší vůni, já už jí měla dvakrát ve velkém balení a jednou v tomto. Už mi tolik nesedí, co dřív = nebudu si jí znovu kupovat. 

Konopná mast zn. od nějakého známého domácí zřejmě
Tohle byl super mastička na různý vyrážky, strupy, suchý místa a na její popud jsem si právě koupila Konopný táta mastičku a Mastičky z travičky. 

Action Facial Sheet Mask s Arielou
Panejo tady jsem úplně zapomněla s čím maska byla, ale co jsem rozhodně nezapomněla, že byla docela na prd - hrubé špatně držící plátýnko a pálila mě po ní pleť. 

Balea Welcome to the Jungle hydrogelové polštářky pod oči
Balea Hydrogelové polštářky pod oči Magnolie
Samostatná recenze zde.

Kneipp Chill Out Plátýnková maska
Tuhle masku s konopím jsem dostala od Haničky, tekutina byla taková spíš mlíčkovitá, ale maska byla příjemná. Hezky pleť uklidnila vyživila, kdyby i běžně stála 50 Kč klidně bych si jí kupovala :-D 

Oriflame Love Nature Hydrate & Clarify Sheet Mask s vtažkem z granátového jablka
Tyhle nové masky mají taková podstatně horší plátýnka než přechozí, jinak jsou ale super. Krásně uklidní, zchladí a vyživí pleť obzvláště v těchto parných dnech. 

Garnier Skin Naturals Hydea Bomb plátýnková noční maska s výtažkem z chrpy a kyselinou hyaluronovou
Jedna z mé garnierácké svaté trojice, Garnier masky jsou to nejlepší z drogerií, co jsem kdy měla. Nejradši mám tuto noční, levandulovou a pak zelený čaj.

Co do odličovacích tamponků mám tu zastoupeny značky Cien a Albert - oboje byly v pohodě a koupila bych si je znovu.

A co jste v červnu zvládli spotřebovat vy? Dejte mi vědět do komentářů :-) 

Sabča



 


6 komentářů:

  1. Garnier masky na vlasy jsou naprosto perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, ty jsi toho spotřebovala :) Elixír od YR jsem měla taky a taky už bych si ho znovu nepořídila :) Já spotřebovala asi jen sprcháč a denní a noční krém :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Tak z tebou spotřebovaných produktů neznám lautr nic :). Že má Albert pod svým brandem taky odličovací tampony jsem ani nezaznamela, mrknu po nich, Alberta mám nejblíž, tak se to hodí vědět. Jo a barevné dětské mléko na opalování jsem si koupila taky :D (akorát mám tyrkysově zelené;-))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná spotřeba! Olejíčky z Avonu jsem v minulosti používala hodně. Masku od Garnier jsem měla pouze aloe vera a pleťové masky mám taky doma, ale ty jsem ještě nezkoušela vůbec :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já článek teprve chystám, bude tam kolem obvyklé desítky produktů.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sabi,
    moje spotřebováno vyšlo dneska na blogu a mám neuvěřitelných 101 kousků:-D Je to rekord, tak se na to připrav:-D Suché šampony batiste mám moc ráda a budu si muset nějaké dokoupit. Olejíčky na vlasy z Avonu jsou hodně populární, taky jsem je dřív používala. Garnier masky na vlasy mi nesedí, Orofluido jsem ještě nezkoušela. Gel od GS jsem taky měla a byl děsný, psala jsem o něm i recenzi.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat