středa 13. července 2022

Moje sbírka laků na nehty | Avon, Catrice

 Ahoj, vzhledem k úspěchu prvního dílu tu mám pokračování sbírky laků na nehty. Dneska se tu podíváme hned na dvě značky neb ani jednu z nich nemám zastoupenou tolik na samostatný článek.

Avon

Avon ze značek, co mají katalogový prodej má beze všeho laky nejvyhlášenější. Já tu mám zastoupené tři barevné a jednu péči na vytvrzení nehtů, tu mám pouze půjčenou od tchýně, aby se mi nehty zregenerovaly po tom, co jsem měla gelové.

Gel Shine Total Eclipse, Everyday Pretty 

Černočerný lak zde Total Eclipse má doma snad každý teenager a já v tom pokračuj i teď, občas na něj nálada prostě je. Proto když mi došel od Essence, tak jsem musela rychle někde sehnat nový. Co se mi u Avon laků fakt líbí je, že mají velké balení = vydrží vám fakt dlouho a cenově vyjdou na pár korun dle akcí od 60 do 90 Kč. U obou lakuju dvě vrstvy, málo u které značky tomu tak není. No a druhý odstín tu zastupuje právě starorůžová zastřená Everyday Pretty.

ProColour in 60 seconds Rushing Coral

Jasně korálová barva až z toho na fotce trochu bolí oči je ve skutečnosti ne tak výrazná, ale stále krásná letní barva. Taky lakuju ve dvou vrstvách a teda rychlejší schnutí nijak nepozoruju. Možná mi trochu přijde, že Avon laky mi tak rychle nevysychají, konzistenčně mi přijdou trochu tekutější než třeba essence. 

Avon Nail Experts Strong Results 

Tahle vodička slouží jako vytvrzovač nehtů, co jsem tak pochopila a natírala jsem si to na holé nehty několik týdnů po sundání gelových. Bohužel teda žádných výsledků jsem si nevšimla, takže nějak nemám co bych k tomu řekla.

Catrice

Od téhle značky za mě top v drogerii, co se týče dekorativní kosmetiky tu mám jen dva laky. Není to, že by se mi nelíbily nebo mi nějak nesedly, ale spíš kvůli ceně. Laky se pohybují okolo 80 a více korun, co jsem tak odpozorovala a to už mě se zdá za lak na nehty dost, za to mám od essence skoro dva.

ICONails N°ONE HUNDRED Party Animal
Ano, metalický krasavec bude dost nejspíš limitovaná edice a ani se nedivím. Koupila jsem si ho kdysi protože měl být v akci a nakonec nebyl. Taky tu studuju, že balení je odobně velké jako Avon. Tohle je jeden z těch laků, co občas když mě chytne lenora můžu nanést jen v jedné vrstvě a bude vypadat dobře, ne perfektně, ale nositelné to bude. A ta bronzová se stříbrnými odlesky, to je něco čemu nelze odolat. 

ICONails 02 Bloody Mary To Go
Studená červená (o dost studenější než na fotce) ve velkém balení s příjemným štětečkem, co opět kryje už v první vrstvě obstojně a v té druhé jí vylazujete jen k dokonalosti. Lak vážně dobře drží, jak slibuje. Ale přeci jen mám v arzenálu červenou po níž sahám častěji. 

Jaká je vaše oblíbená barva, ke které na nehtech zkrátka tíhnete? Dejte mi vědět do komentářů :-) 
Sabča




4 komentáře:

  1. Já si nehty na rukou nelakuju, jen na prstech u nohou v létě do sandálků. Takže mám doma přesně dva laky a jedním z nich je ten červený od Catrice, který byl jednou jako dárek u nějakého časopisu :). Druhý je mnohem méně nápadný (takový do růžova) - ten používám mnohem víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, pro mě je to občas hrozně zdlouhavé, ale i tak třeba 2-3x do měsíce si nehty nalakuju. Já mám doma šuplík přímo na věci na nehty :-D takže ještě bude pár dílů tohohle článku.

      Vymazat
  2. Milá Sabi, ten černý mám taky. ☺♥
    Krásný víkend přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi,
    já mám v poslední době asi nejraději laky právě z Avonu. Nejraději nosím takové zastřeně béžové, šedé a hnědé nebo nějaké tlumené starorůžové. Černou doma vůbec nemám, nikdy jsem neměla a ani ji neplánuji kupovat, černý lak se mi na nehtech nelíbí (stejně jako čistě bílý - oboje je děsně tvrdé).
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat