čtvrtek 9. června 2022

Čištění pleti Garnier & Nivea | Koupeno díky YouTube 2.díl

 Ahoj, vítám vás u dnešního článku, který je volným pokračováním předchozího dílu, kde jsem hodnotila kosmetiku spíše ze Sephory - The Inkey List a The Ordinary. K přečtení jest zde. Dneska bych se chtěla podívat spíše do řad drogerií a poslední tak rok silně propagovaných produktů. 


Garnier Hyaluronic Aloe Gel Wash 


Tahle řada je propagovaná hlavně, co se týče séra a gel krému z toho mě sérum nezaujalo a gel krém já mít se svou pletí absolutně nemůžu. Pro testování jsem si vybrala gel na čištění pleti vhodný na všechny typy včetně citlivé. První čeho jsem si všimla je konzistence, gel je rozhodně tekutější než je zvykem = o něco rychleji se spotřebovává. Seženete ho do stokoruny úplně bez problémů, balení má 200 mililitrů a praktickou pumpičku. Já osobně bych na cestování preferovala gel v tubě. Celkově to ve mě nezanechává nějaký dojem, má takovou lehce svěží vůni, která nijak nedráždí, dobře se mi smývá. Všechno funguje jak má, ale stejnou službu vám udělá Balea za 30 Kč. Verdikt je za mě 8/10 -  bod dolů za vysokou spotřebu a bod dolů za vyšší cenu. 

Nivea MicellAir micelární voda


Celkově černá Nivea řada proběhla snad všema sociálníma sítěma a to naprosto bez vyjímek. Já si furt říkala, že takový randál jim za micelární vodu nedám, ale hlodá mě to už dlouho jaká asi je nebo není. Tak jsem si jí jednoho krásného dne přivezla za 189,90 Kč. Jedná se o dvoufázový produkt slibující 0% residue, zatím jsem žádný residue teda nesledovala ani u jiných micelárních vod, takže nějak nevnímám toto motto jako benefit. Další trochu nepochopitelnou věcí je pro mě proč Nivea, která prodává micelárky za dvě stovky má balení, kde musíte něco šroubovat, když Astrid i Ziaja za stovku mají pumpičku nebo odklápěcí víčko, to mi přijde mnohem komfortnější. Skrze odličování není nijak parfemovaná a zabarvená do černa je pouze láhev. Na řasenku to pro mě není úplně značka ideál, ale s pletí ať s makeupem či bez si poradí bez problémů, nemáte potom pocit nějakého pnutí. Skrze to ano u levnějších se mi to stává, ale tak kdy se stane, že si pak nečistím pleť gelem a nenásledují další kroky, to bych spočítala na prstech jedné ruky. Asi prostě nepotřebuju dávat dvojnásobek ceny za něco, co by mi přišlo lepší jen občas. Pokud cenu neřešíte a to, že za půlku budete mít téměř srovnatelný produkt tak samozřejmě běžte si pro ní. No já budu Skrblík a radši stovku ušetřím, hodnotím opět 8/10 - bod dolů za obal a bod dolů za vysokou cenu v porovnání s kvalitou a nabídkou konkurence. 

Co nového jste zkoušeli v poslední době na základě nějaké reklamy vy? Dejte mi vědět do komentářů...

Sabča


8 komentářů:

  1. Já mám micelární vodu od Garnieru doma :-) Je to skvělá značka, jeden čas jsem používala i šampony. :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, já micelární vody zkoušela od Garnieru a přijdou mi dost srovnatelný s Astridem prostě :-( a třeba ta zprofanovaná dvoufázová to byl pro mě horor. Z vlasovky pak ale můžu ty jejich hair food masky.

      Vymazat
  2. Já jsem měla z téhle černé řady odličovač očí a byl docela fajn, ale cena je fajn míň. Takže na oči většinou kupuju za čtvrtinovou cenu Baleu a teď mám Isanu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, jasný to naprosto chápu. Člověk to přeci jen spotřebovává a když se dá použitelná věc koupit za 40 - 50 Kč nebude jí kupovat za 120-150 Kč. Mně u Balea odličovače vadí takový ten ocásek, Isana mi sedla mnohem líp, ale zase se do Rossmanna nedostanu takže dost sahám po Ziaja Kozí mléko.

      Vymazat
  3. Milá Sabi, černá micelárka je chválená, já mám jednu rozpoužívanou a novou od Balea v zásobě, čili zatím si ji pořizovat v plánu nemám. Jinak já jsem celkem nenáročná, tak Balea dělá slušnou službu. Pěkná recenze. Krásný víkend přeji. ☺♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, já Balea micelární vody ještě nikdy nezkoušela. Jednou jsem na ně slyšela špatnou recenzi a už mě nenapadlo po nich kdy vůbec sáhnout. Možná bych to měla napravit až spotřebuju momentální zásoby. Děkuji za komentář a přeji příjemný start do nového týdne :-)

      Vymazat
  4. Ahoj Sabi,
    já myslím, že jsem nezkoušela ani jeden z produktů. Z reklam jsem si toho koupila spoustu, naposledy třeba náušnice:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Garnier gel jsem měla a je skvělý. :)

    OdpovědětVymazat