středa 27. dubna 2022

Yves Rocher Elixir Botanique Posilující a ochranné sérum

 Ahoj všichni, podařilo se mi snad už dostatečně za uplynulé dva měsíce otestovat sérum, které jsem dostala od Haničky k Vánocům. Zkoušela jsem ho z vzorečku, kde mě mile překvapilo, ale přeci jen dát tisícovku za sérum se mi nechtělo. To jsem ale nevěděla, že budu takto mile obdarována. 


Sérum Elixir Botanique je loňskou novinkou pro mě představenou z reklamy v časopisu, kde byl krom toho i vzoreček a rozhovor s ředitelem Yves Rocher pro Česko a Slovensko. Elixir Botanique je revoluční řadou v péči o pleť značky Yves Rocher. Péče propojuje účinnost rostlinné kosmetiky a aktivaci mechanismu kyslíku v buněčných tkáních a mísí sílu a svěžest oceánu v podobě mikrořasy tetraselmis s jedním z největších producentů kyslíku na světě - lichořeřišnicí. (dle webu) Krom toho všeho se taky jedná o unisexový produkt vhodný na pleť namáhanou stresem, smogem a prvními případně i mimickými vráskami. Cena za 50 ml balení se pohybuje kolem tisícikoruny

Zezačátku jsem sérum používala s krémem Hydra Radiance od Oriflame a s tím se teda vůbec nekamarádil a pleť dost dráždilo, tak jsem si myslela, že je to tím sérem a používala ho zřídka kdy. No pak po vyzkoušení různých obměn ve skincare jsem zjistila, že je třeba změnit krém. Aktuálně ho používám buď s Le Petit Olivier nebo Sephorou a to už problémy nedělá. Obecně si troufnu říct, že sérum je dost hloubkově čistící takže prvních pár týdnů vám bude vytahávat bordel z pleti a nebude to vždycky hezký pohled. Druhou připomínku bych měla na parfemaci, silná spíš pánská vůně k věci na pleť mi přijde jako krok k tomu abychom z potencionálních zákazníků vyřadili 50% lidí. Když pominu tyhle dvě nemilé záležitosti sérum je tekuté, lehké nezanechává výrazně lepkavý pocit a rychle se vstřebává. Jelikož je absolutně nemastné není problém použít i pokud se za chvíli plánujete malovat. Osobně mě zatím víc berou séra s obsahem kyseliny hyaluronové, no ráda jsem vyzkoušela nový koncept i produkt. Finální hodnocení by za mě bylo na 7/10.


Sabča

7 komentářů:

  1. Jé, tuhle značku kosmetiky mám moc ráda :-) Tohle jsem doma ještě nikdy neměla, spíš jedu sprcháče a šampóny. Cena je tedy taky vyšší, ale hodnocení celkem slušné, tak to za to stojí :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, já taky hlavně odličovač a jejich masku na vlasy to já můžu. Sprcháč taky občas, ale znám lepší. Děkuji za komentář a měj se hezky :-)

      Vymazat
  2. Ahoj Sabi,
    krémy a séra od této značky úplně nevyhledávám, ale mám moc ráda jejich čistící gely a peelingy. Sérum jsem vybírala podle tvého přání, sama bych ti asi vybrala něco jiného:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak z této řady jsem ještě nic nevyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, tak ono jí teprve nějaký ten půl rok +- tak je možné, že jsi se s ní třeba nesetkala. Díky za komentář a měj se fajn

      Vymazat
  4. Milá Sabi, naprosto s Tebou souhlasím, sice jsem toto konkrétní sérum nezkoušela, ale mám stejnou zkušenost s krémem. Byl skvělý, svou službu udělal moc dobře, jenže cenově je naprosto přemrštěný. Zrovinka jsem to psala v jedné recenzi, kde jej zmiňuji. ☺ Krásný večer přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Eri, přesně tak. No nejvíc mě letos Yves Rocher nakrkli s tím odličovačem, že už není velké balení, ale jenom malé za cenu co dřív stálo velké.

      Vymazat