neděle 24. července 2022

Nákupy & Novinky - Avon, Oriflame, Dobrovský, Remixshop...

 Ahoj všichni, vítám vás u dalších nákupů a novinek. Poslední dobou se mi schází spíš méně věcí od různých e-shopů a z různých obchodů, proto budou zase staré dobré nákupy a novinky. 

Jako první tu mám nákup z Avonu, kde jsem doplňovala hlavně praktické věci. Počínaje sprchovým gelem Kir Royale s vůní lesních plodů v obřím balení 720 ml, ty jsem vzala hnedka dva jeden sobě druhý kamarádce. Takto v akci stál jeden snad 80 či 90 Kč. Ve velkém balení jsem vybrala i kopřivový šampon, tím ještě nikdo nikdá nic nezkazil a vyšel okolo stokoruny. Na vlasy tu mám taky masku z řad Advance Techniques, vyjímečně jsem nesáhla po arganové řadě. Jako poslední pak můj oblíbený krém na tvrdé paty v 150 ml balení, já říkala, že mě jednou vyslyší a udělají to větší! Celkem jsem platila necelou pětistovku. 

Krasojízda pokračuje Oriflamem, který já dělám pro ty, co to ještě nevědí. V doprodeji jsem našla moje oblíbené masky Love Nature za 50 Kč jednu a to je nabídka, která se neodmítá. Vzala jsem si od každé dvě pro sebe a co už jsem koukala nebojte v dalším katalogu jsou taky, akorát teda za 59,90 Kč. Sprchové gely si žádaly doplnit opravdu řádně, mám jich ráda doma pár do zásoby a ty se mi dostaly na úplné dno. Ověřený lehce peelingující s malinou a mátou z Love Nature řady má nový přebal, ale byl v akci. Minulé léto jsem ho měla snad dvakrát či třikrát, je to příjemná svěží mátovo-malinová limča vůně. A vůbec poprvé mám z mé jinak oblíbené Mléko & Med řady sprchový krém, též byl v akci. Doma jsem někde už kdypak ztratila pinzetu a zrovna nedávno jsem ji hledala, kde nic tu nic. Nezbylo než si vzít novou a Oriflame v řadě Giordani Gold nabízí tuhle zlatou krásku za nějakých 120 Kč.
Taky jsem byla ve městě něco pozařídit a poběhat si lékárnu, potraviny a co bylo zkrátka jen třeba. Omlouvám se za nekvalitní fotku, ale spěchala jsem... V Kauflandu měly akci na malé sprchové gely Nivea, ty s Kubou máme rádi oba dva, tak jsem vzala sobě i jemu. Jeden stál 44,90 Kč za 250 ml. Dál jsem popadla nový kartáček na zuby Curaprox, ten mi pokaždé doporučuje moje zubařka, ale já na něm teda nevidím tu zázračnost. Líbila se mi barva, jinak stál 130 Kč. Z části zdraví už vyčerpávám i věci na močák, na to já trpím už dobrých 7 let. Koupila jsem si nové balení urologického čaje a nějakou Dr. Maxí verzi brusinek s manosou, běžně si kupuji Uroval manosu v takovém oranžovém balení, ale zrovna jí neměli...U Bati jsem se vyskytla náhodou a když už jsem tam očumovala vybrala jsem jim poslední silonky pro dlouhány za 59 Kč
Na Remixshopu doplnily nějaké další outletové džíny značky Only Carmakoma, který stojí doslova čtvrtinu až třetinu původní ceny. Na podzim bych stejně tak dobrý dvoje džíny potřebovala, když jsem tam viděla tyhle klasický tmavě modrý za nějakých 260 Kč tak rovnou cupitaly do košíku. Dřív jsem nechápala, co lidi na tom Remixu nakupují, ale teďka tomu taky holduju. 
První odškrtnuté políčko z wishlistu je Čajovna v Tokiu, abych měla v létě co číst a taky protože nutně potřebuju pokračování a dávku Caplinové. To jsem zvědavá zda mě dokáže pro tuto asijskou kulturu nadchnout, já jsem jinak přesně ten člověk, co jí akorát kuře na medu a zbytek je pro něj ne, díky. 

To by bylo pro dnešek vše, zatím se v červenci krotím, ale asi je to spíš tím, že jsem byla furt pryč :-D Co přibylo v červenci doma vám? Podělte se se mnou v komentářích :-) 

Sabča







9 komentářů:

  1. Na Remixshop mi teďka vyskakuje pořád reklama na FB, ale co jsem se na stránku dívala, nic moc mě tam nezaujalo :) Článek o mých nákupech jsem zrovna vydala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, on ten Remix je trošku na hledání pokud nevíš vyloženě, co chceš. Já hodně hledám dle svých oblíbených značek, u kterých už vím jakou mám velikost. Tak to se určitě přijdu pokochat. Díky za komentář a měj se hezky :-)

      Vymazat
  2. Ahoj Sabi,
    pěkné nákupy. Já to ještě nemám sesumírované, ale nebude to tak žhavé jako v červnu. Nějaký Avon, Oriflame, mám tam jednu paletku ze slevy a pak nákupy na dovolené. Do drogérií se teprve chystám. V DM to budou spíše nákupy do domácnosti, o něco žhavější bude určitě Rossmann, kam pojedeme spolu a kam mám i dvě dárkové kartičky:-) Zatím nemám ten nejdelší nákupní seznam, ale nějaké položky už se na něj dostaly. Doma mám jinak slušné zásoby od většiny věcí. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, já přes léto nějak taky méně utrácím za kosmetiku, ale dost se to vynahradí dovolenými a výlety. Já zásoby furt nějak nemám no, daří se mi toho hodně spotřebovávat a méně kupovat tak v září bych chtěla zase udělat nějakou větší objednávku někde

      Vymazat
  3. Sabčo, ty džíny jsou dobrý kup. Takové bych potřebovala na ježdění na chalupu a na chatu. Za džíny, co nosím do práce, jsem ochotná dát víc peněz, ale kalhoty, ve kterých lezu hned po příjezdu do stodoly pro dříví a klekám si při zatápění u kamen, bych ráda za nějaký menší peníz :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, tak to naprosto chápu. Já jsem na tohle ras já žádný pracovní hadry nemám, přítel ze mě vždycky roste, ale já nikdy dřív než jsem byla s ním nějak na zahradě nebo baráku příliš nepomáhala. Tuhle jsem si tak zničila při natírání plotu novou kšiltovku :-(

      Vymazat
  4. Z Avonu a Oriflame už nenakupuji takřka vůbec, dávám přednost přírodní kosmetice. Nicméně intim gely má Avon fajn :)
    Přeji pěkné počtení, tahle kniha byla moc fajn a díky ní bych se ráda podívala do Japonska, které mě dříve vůbec nelákalo.

    OdpovědětVymazat