středa 3. dubna 2024

Spotřebováno za Březen 2024

 Ahoj, vítám vás dnes po měsíci opět u spotřebována. Ten čas letos nasadil tempo, že se pokaždé divím, jak ten rok utíká. I spotřebovávat jsem nějak nestíhala ač mám nějakých 8 nebo 9 fotek. Spoustu produktů si tedy děsně před spotřebováním beru i do dubna. 


Alterra Körper-peeling Bio-Kaffee

Tenhle tělový peeling jsem spotřebovávala celou věčnost - vůbec mě totiž nebavil. Konzistence byla taková zvláštní i vzhledem k balení - blbě se z něj produkt dostával. Vůně mi docela připomínala Cupuacu řadu od Ziajy až na to že v ní je peeling o dost lepší. Tohle bylo jako bych skoro nic nepoužila a dělalo to hrozný bordel. 

Dove Anti-Stress sprchový krém 

To mě dosti zklamalo, varianta anti-stress voní totiž úplně stejně jako zimní limitka? Je to možné? Říkám si zda jen nedošlo k nějaké záměně ve výrobě. V opačném případě by totiž celé haló ohledně zimní limitky bylo uměle vyvolané, protože by stejný produkt v jiném obalu měly ve stálé nabídce.  

Neutrogena Hloubkově hydratační tělové mléko s olejem 

Modrá Neutrogena mi sedí daleko víc než červená a zmiňovala jsem jí proto i v oblíbencích. Dá se sehnat v akci za nějakých 120 Kč má 400 ml a praktickou pumpičku. Moc mi vyhovovalo, určitě ho nevidíte naposledy. 


AVON Soothe micelární voda

Pomilionté a opět výborné micelární vody v poměru cena:výkon a pokud narazíte na výhodnou akci určitě doporučuju zásobit se. Krásně odličují, jsou v pohodě i na oči pokud nemáte problémy s řasenkou jako třeba já a to nepoužívám ani voděodolnou. 

ISANA Odličovač na oči

Tohle je super právě na řasenky, linky, výrazné oční stíny a já to za těch 35 kaček, co to stojí miluju. Zrovna jich mám nasysleno do zásoby snad pět. 

Hebe Dvoufázový odličovač na oči s panthenolem, vitaminem E a avokádovým olejem

Odličuje velmi dobře, nedělá mlhu v očích, ale dost pálí a přijde mi, že i trochu vysušuje. Pořídila jsem si ho jako nouzovku a znovu už si ho pořizovat spíš nebudu. 

Loreál Excellence Creme 4.54 Mahagonově hnědá
Narazila jsem na ní na Hebe tak jsem brala snad tři balení. V drogeriích měla buď výpadek a nebo jí u nás vyřadili. Každopádně touhle barvou se barvím už dobré dva roky. 

Tomas Arsov Bonfire šampon & kondicionér
Mamce to velmi sedí, a tak koupila setík i mně k Vánocům. Mně to teda nesedlo vůbec, přišlo mi že 3/4 toho balení jsem měla po tom vlasy jako dráty i se mi po tom hůře rozčesávaly. 

Avon Naturals Kids sprej pro usnadnění rozčesávání s mangem
Já jsem s těma stálicema vážně hrozná, ale když ty produkty mi sedí a obvykle jsou i za dobrou cenu. Další balení spreje na rozčesávání, teď zrovna ho v koupelně nemám a velmi, ale velmi mi tam chybí. 

Batiste Suchý šampon Self Love
Jedna z mých oblíbených variant od Batiste, jinak taktéž stálice - střídám pouze varianty. Vlasy se mi neskutečně mastí, myju si je ob den a vlastně bych klidně mohla denně, to ale nechci, takže suchý šampon mám jako takovou berličku. 

Isana Rasiergel Sweet as Peach
Na limitky mě užije a gel na holení spotřebuju jeden každý měsíc. Tenhle nebyl špatný a je za pakatel, navíc broskvičková limitka? No ještě tu mám jedno balení zrovna ve sprše. Není vůbec špatný, řekla bych velmi srovnatelné s Baleou. 

Balea Fairytale Náhradní hlavice do holítka
Poslední ještě ve starých barvách a přebalu, nejprve vyměnily blistr za celopapírovou krabičku a pak úplně změnily design. Každopádně řada Fairytale stále zůstává dostupnou variantou, kterou já už používám ani nevím kolik let. Holítko mám minimálně třetí a hlavic tam by to šlo do stovek kusů. 

Garnier Hand Repair krém na ruce
Ke změně obalu došlo i zde, kde nový je též takový papírový. Bohužel to však vypadá, že došlo i ke změně obsahu. Krém je o něco tekutější a starší hutnější verze byla za nás lepší a více vyživující. I tak je to stále jeden z nejlepších krémů z drogérie, obzvláště na zimu. 

Avon Footworks Krém na popraskané paty
Můj nejoblíbenější nožičkový krém, tak akorát tekutý s moc příjemnou vůní a rychlým vstřebáváním. Já už teď teda dost potřebuju pedikúru, takže mi tentokrát tolik už nepomáhá, ale pak zase bude. Už mám načaté další balení. 
Soraya Body Ceremony scrub a tělové máslo
Již brzy samostatná recenze. 

Oriflame Feet up Maska na nohy
Výborný hutný krém na zimní měsíce - věčná škoda, že obvykle vyjde na takovou raketu. Krásně změkčuje a ještě dlouho hydratuje. Jediné, co by některým mohlo vadit je delší vsakování. 

Balea Micelární voda (z adventního kalendáře)
Fungovala velmi dobře, ještě jsem se s tak dobrou ve stálém sortimentu značky nesetkala.

Lush pěna do koupele Sleepy
Tuhle pěnu jsem dostala od Verunky snad k svátku. Obsahuje levanduli, ylang ylang a tonkové boby. Ve vaně po rozpuštění převažuje růžová barva a nádherně provoní a zhydratuje. Vyšla mi na dvě velké vany. 
Clinique Anti-Blemish Solutions liquid make-up 
Výborný make-up, vychází teda asi okolo 6 stovek, ale stojí za to. Byl přesně pro můj typ pleti, podařilo se mi docela trefit i odstín, má takové střední nižší krytí, ale na každodenní nošení jsem ho měla moc ráda. 

NYX Can´t stop Won´t stop pudr 
Výborný jemně namletý pudr, stačí ho trochu a nedělá pak žádné mapy. Jedinou nevýhodou je, že vážně rychle mizí a je dražší. 

Vaseline balzám na rty Aloe Vera
Průměrný balzám z drogérky, nakonec ho měl přítel na dílně, ale už změnit barvu i konzistenci čili jsem mu dala nový a tenhle přijde vyhodit. 

Yves Rocher Sur La Lande parfémovaná voda 
Dříve jsem si z Yvesu hrozně ráda kupovala takovou kokosovou toaletku, ale ta už se nědělá. Využila jsem vloni narozeninovou 50% slevu a pořídila si 100ml balení téhle svěží květinové vůně. Je fakt, že asi v půlce se mi omrzela a přišlo mi, že na mě ve finále tolik nedržela. Za tu poloviční cenu nebyla vůbec špatná, ale za plnou už bych do ní znovu nešla. Z oficiálního popisu: Aromatický heřmánek je základem této jedinečné kompozice. Společně s květy jasmínu, divokým lučním kvítím, směsí elegantních dřevin a vodních řas odráží divokost bretaňských pobřeží.

Avon Little Black Dress
Tohle kabelkové balení jsem dostala k nějaké objednávce z Vintedu, vůně mi příliš nesedla. Hodila by se mi spíše na nějakou starší dámu, ale měla jsem jí hned pryč, tak mě to ani příliš neobtěžovalo. 

Quret Friends Mask s černým uhlím
Výborná krásně nacucaná hydratační maska - plátýnko mi úplně skvěle vycházelo na obličej, drželo a séra tam bylo až až skoro by se dala použít i dvakrát. Seženete jí v Rossmannu za nějakých 40 Kč.

Garnier Pure Charcoal Black Sheet Mask 
U uhlí ještě zůstáváme, brala jsem si zase i nějaké mé oblíbené Garnierky a protože mě ta pleť zlobila, tak i druhá na celý obličej byla s uhlím. Moc příjemná maska ač mám u této značky ještě oblíbenější.

Bioten Hyaluronic Gold Hydrogel Eye Patches
Novinka v dmku za 40 nebo 50 Kč. Nejsou špatné, krásně zklidní a zchladí, nicméně Balea za pár korun dělá ten samý efekt. 

Svíčka z adventního kalendáře
Obyčejná čajovka, nijak nevoněla a bohužel ani moc dobře nehořela. 
Hebe odličovací tamponky
Nemám proti nim vlastně vůbec nic až na to, že kulaté mi sedí více než čtvercové a to je jediný důvod proč bych si je znovu nekoupila.

Isana Odličovací tamponky
Jedny z mých TOP 3 rozhodně, ráda si je zase koupím a navíc teď jak je Rossmann i na Rohlíku jsou mi mnohem dostupnější než kdy dřív. 

Babydream vlhčené ubrousky
V podstatě to samé s dostupností platí i u těchto ubrousků. Za mě asi nejlepší ve své cenové hladině - mají plastové uzavírání, jsou příjemné a už mám doma dvoje další. 

To by bylo za březen všechno. 

Sabča


















4 komentáře:

  1. Sabčo, pokud jde o toaletku YR Naturelle - není špatná, ale za plnou cenu bych do ní asi taky nešla - kupuju si ji vždycky v nějaké akci, za narozeninovou slevu nebo za body z věrnostního programu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, tohle je Sur La Lande, možná trochu mate balením :D

      Vymazat
  2. Ahoj Sabi, vidíš, já zrovinka na tento kávový scrub koukala. ☺ Díky moc za přínosnou recenzi. Hezký den měj. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi,
    pěkná spotřeba, spoustu věcí jsou takové stálice, že? U mě taky a v dubnu toho bude fakt požehnaně, taška se mi hezky plní.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat