středa 24. dubna 2024

Avon haul

Ahoj, vítám vás dneska zase u takového středně velkého Avon haulu, tentokrát jsem objednávala jak u tchýně tak u Haničky čili tu mám jakoby dvě objednávky.

Vzala jsem si jednu micelární matující vodu asi za 110 Kč, sice doma ještě nějakou v zásobách mám, ale to se nikdy neztratí - já v podstatě každý měsíc tu jednu lahvičku spotřebuju. Potom můj oblíbený rozčesávač na vlasy s mangem z řady naturals kids ten je obvykle od nějakých 80 do 110 Kč závisí dle akce, já už mám doma zase v zásobách poslední a nedám na něj dopustit. Z Focusu jsem si vybrala za 39 Kč krém na ruce se zeleným čajem a verbenou. 
Zde mi ještě jeden produkt ze sady chybí, ale ten snad přijde s nějakou z příštích objednávek. Vybrala jsem si totiž takový sluneční balíček, kde je SPF30 na tělo, chladící péče po opalování a SPF50 na obličej. Já si tenhle balíček za 399 Kč vybrala právě do Řecka, takže si produkty teď i schovám, abych si je ještě nevyplácala. 
U Haničky jsem potom ulovila dvě tělová mléka, doma už mám v zásobách jedno jediné. Vzala jsem dvě velké 400 ml butely z řad Avon care - novinku s ananasem, mangem a papájou za 129 Kč a svěžejší avokádo za 89 Kč. U mazadel na ruce jsem se nějak rozšoupla takže i zde mám masku na ruce a chodidla z řady Planet spa s africkým bambuckým máslem za 79 Kč. Nejspíš využiju na nohy, kde v zásobách už mám akorát gel od Ziajy. Přidala jsem po dlouhé době i pěnu do koupele a to s broskví a vanilkovou orchidejí za 99 Kč. Mám pěny od Avonu moc ráda a doma teď nic do vany nemám až na jednu jednorázovou ještě vánoční pěnu. U Haničky jsem tedy utratila 396 Kč. 

Za Avon jsem tedy v dubnu utratila lehce přes tisícovku a už teď mohu říct, že i v květnu mi zase něco přijde. Nějak mě ten Avon poslední dobou baví, hodně si tam teda kupuju to samé, co mám ráda, ale za ty ceny mi to přijde hodně fajn. 

Co vy a Avon případně katalogová kosmetika jako taková? Máte nějakou oblíbenou značku? Dejte mi vědět do komentářů :)

Sabča



3 komentáře:

  1. Sabčo, já Avon používám hodně málo. Sama si ho nekupuju, ale zas občas ho dostanu jako dárek. Některé produkty jsou zajímavé, ale moc toho vyzkoušeného nemám.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sabi,
    já Avon kupuji pravidelně každý měsíc, takže toho znám fakt hodně. Taky jsem teď dělala velkou objednávku a bude o tom velký článek.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi, krém na ruce s Verbenou je super. ♥ Musím konečně ten rozčesávač vyzkoušet 🙈. Díky za tip, ananas s mangem zní skvěle, tělových produktů není nikdy dost.
    Měj pohodový den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat

Přečteno za Duben 2024