neděle 14. dubna 2024

Avon Senses Essence s vůní bergamotu a zeleného čaje | Tekuté mýdlo & Krém na ruce

 Ahoj, vítám vás u dnešní recenze. Tentokrát tu mám dva produkty z poměrně čerstvé Avon řady Essence, která se neustále rozrůstá o nové vůně. Já jsem od Ježíška, resp. od Kuby tety Káti dostala tenhle setík krému na ruce a tekutého mýdla s vůní bergamotu a zeleného čaje. Poněkud neplánovaně jsem však oba produkty využila tak nějak po svém, krém na ruce jako tělové mléko a tekuté mýdlo jako sprchový gel. 

Krém na ruce jako tělové mléko fungoval velmi dobře. Při nanášení měl teda takovou až velmi silnou parfemaci, ale když se rozležela tak se z ní vyklubala poměrně příjemná svěží až wellness vůně. Není to žádný těžký krém na zimu, naopak je to lehký krém, rychle se vstřebává a nezanechává bílý povlak. Díky pumpičce je i moc příjemný na používání ač teda při mazání celého těla se trochu napumpujete. Používám ho moc ráda, do prvních jarních dní se dokonale hodí a určitě si ho dokážu představit i na ruce, jen na ty bych ho patrně spotřebovávala dlouho a mně zrovna docházely tělové mléka. 

Tekuté mýdlo jako sprchový gel též funguje velmi pěkně, je ho potřeba trochu a velmi dobře pění aniž by vysušoval. Na těle se totožná vůně drží zhruba hodinku, pak pozvolna vyprchá čili se vám druhý den nebude třískat s parfémem. Opět kvituju pumpičku - však víte já jsem na ně ujetá. 

Celá série produktů Essence je mi moc sympatická a díky balení a různým setům se dá skvěle využít jako dárek. Sama jsem jí už i párkrát darovala. Přeci jen ruce si myje každý a takhle je to i hezčí zážitek. 

Dopřáváte si občas lepší péči o ruce? Experimentujete s produkty i jinak než k čemu byly původně vyrobeny? Dejte mi vědět do komentářů :) 

Sabča

8 komentářů:

  1. Hneď ako som čítala úvod som si hovorila, že ja by som to mydlo použila ako sprcháč. Vidím, že rozmýšľame rovnako.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové pěkné balení, to by byla úplně škoda si ho trochu neužít :D

      Vymazat
  2. Vůně bergamotu a zeleného čaje by se mi jako čajové milovnici určitě líbila.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sabi, já měla v sadě body spray a taky jsem byla moc spokojená. ☺♥ Krásnou neděli přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji bergamovat a tato sada vypadá úplně dokonale!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sabi, já už neobjednávala z Avonu ani nepamatuji. A teď teda koukám, co mají nového a i v pěkných obalech :) Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vůně bergamotu a zeleného čaje by se mi nejspíš líbila.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Sabi,
    toto je nádherná vůně, koupila jsem si už asi pět lahviček s tím mýdlem. Je hodně oblíbená i u mých kolegyň ve sborovně, taky si ji dost kupují. Já často používám sprchový gel jako mýdlo na ruce, protože mýdla mám velkou spotřebu.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat